Spelrum
Giraffen | 26 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 12 |
Inloggade | 38 |
Mobilspel
Pågående | 20 385 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
grönöga - Ej medlem längre | 2012-01-04 01:54 | |
![]() | Retar mig på drakar, ja.. kärringdrakar. Och framför allt så gillar jag att reta mig på dom. Man finner dom som oftast i någon av dessa nedanstående tre färgvariationer(avvikelse r kan dock förekomma). För att plats bland dessa drakar ska man minst ha uppnått en ålder av 35 år. Det finns dock undantag där draktendeser, svagt på väg men ändå har en bra bit kvar till fulländning. Idealålder tycks ligga på mellan en hysterisk 42:a upp till en ångestdippande 63:a. Typ 1) Rött brinnande orangechockad nyans på håret, rufsat och puffsat, bullat och gnot, avslutat med en generös dusch från spayflaskan för att hålla härligheten på plats, en fascinerande upplevelse att låta bliken få följa en sådan drake genom butiken (Självklart studerar/njuter man åsynen på ett avstånd som minskar obehag för bägge parter.) Typ 2) Blond sliten nästintill 80-talsantikvitets/nostal gikänsla över denna. Håret ska lyftas, vara stort (skitsamma om skalpen anas genom den glesa hårväxten) Typ 3) Här kommer den farligaste av dom alla - Den med tulpansvart hårman, hon är vebal utan någon som helst känsla för vad som är passande, vilket i sig tenderar i att hon med vassa ögon och tunga utan nåd huger djupt på dem som är räddast för den offentliga publiken. Men vem kan låta bli att titta? Hon är på sitt eget lilla vis alldeles ljuvligt teatralistisk. Hon är så övertygad om sin egen skönhet att hon bara genom denna sin tro nog faktiskt lyckas övertyga en och annan. Det gemensamma sminket - Puder, aldrig tona ut kanterna, konsentrerat till ansiktet, kraftiga rynkor runt fylligt målade läppar. Attiraljer - Ska se ut som guld och diamanter, men överdimensionerat sår det klart och tydligt syns att det verkligen inte är vad det ska se ut som... Skulle gå att skriva så mycket mer, men jag nöjer mig med att avsluta här. Åh, vilken källa till härliga ögonblick av - Åh, vad jag retar mig..! Dessa damer ändå är. :) | |
grönöga - Ej medlem längre | 2012-01-04 01:56 | |
![]() | Retar mig på felstavningar och bokstavsbortfall. Skyller på trötthet och säger godnatt. | |
crooked rain - Ej medlem längre | 2012-01-04 01:58 | |
![]() | Jag har inte hittat ett enda sökresultat på "tjejsamla" som inte handlar om nyordslistan. Var kommer det ifrån? Hen skulle ha varit med förra året, då var det ju hur aktuellt som helst. Fattar inte. | |
crooked rain - Ej medlem längre | 2012-01-04 01:59 | |
![]() | hahaha men gud, grönöga | |
crooked rain - Ej medlem längre | 2012-01-04 01:59 | |
![]() | oj nu gick ngt på innergården sönder pang sa det stormin' | |
arbetslinjen - Ej medlem längre | 2012-01-04 02:03 | |
![]() | Samma med "bamseteorem". Någon här på Betapet upplyste om att det förekom i en tidning och att det myntades av Annie Lööf. Dock inte hittat ut på internet förrän nu. | |
crooked rain - Ej medlem längre | 2012-01-04 02:08 | |
![]() | Också konstigt. Men om man kollar betydelsen tycker jag bamseteorem är snäppet bättre ändå. Förklaringen till tjejsamla "stämmer" ju inte ens. Om man ska generalisera (vilket man gör iom ordet i sig) är väl tjejer ganska frenetiska när de samlar skor/väskor/kläder? | |
arbetslinjen - Ej medlem längre | 2012-01-04 02:35 | |
![]() | Jo, men å andra sidan finns det ju många uppfattningar i språket om att det som är kvinnligt inte är lika bra eller lika "fulländat" som det som är manligt, så det anknyter väl dit. Tjejband, tjejkast, tjejkött, tjejdrink och så vidare. | |
Incidental - Ej medlem längre | 2012-01-04 09:13 | |
![]() | grönöga- Hahaha | |
eerievoid - Ej medlem längre | 2012-01-04 10:30 | |
![]() | Skitspel, skitbrickor, skitmotståndare. Jag ska strypa en katt. | |
Obstinat- | 2012-01-04 10:49 | |
![]() | Retar mig på "hen". Äckligt ord. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2012-01-04 10:50 | |
![]() | Att jag är så långt av banan att jag aldrig hört eller läst ordet tjejsamla tills jag stötte på det i den här tråden. | |
Whiteface | 2012-01-04 10:51 | |
![]() | Ord i beta som motståndaren lägger som jag inte lärt mig än | |
Björn K-hamn | 2012-01-04 10:54 | |
![]() | Dåligt batteri i bilen. Jag fick igång bilen medelst startkablar i måndags kväll och satt och körde en timme i mörkret med radio, fläkt, A/C, mobilladdare, rumpvärmare och fönsteravfrostare avslagna för att låta generatorn blåsa lite kraft i batteriet. Jag insåg att batteriet kanske inte är så dåligt ändå, då jag under hösten antagligen maxat elförbrukningen, men också hur mycket jag saknar rumpvärmaren på morgonen. Jag kanske måste byta batteriet i alla fall, jag tror inte jag överlever vintern utan min rumpvärmare. | |
Obstinat- | 2012-01-04 10:57 | |
![]() | Unge skriker sönder stämbanden ett par våningar ner. | |
Gautama | 2012-01-04 11:50 | |
![]() | Vet inte om jag ska skratta eller gråta åt när vänner skriver på östgötska på fejjan. Alltså jag vet inte om de är så pass dåliga på svenska eller om de har gjort det till sin grej, för det är ständigt så. Typ såhär: " Glo va ja hitta vid en pool bar mä rea bärs !!" "Jaaahaaa good juuul gott folk o borgarenracker i möra när ni kliver upp te gröta så ä man på väg till gran canaria !! Men till alla er som älskar snö o jul ha en oedigt trevligt !" Alltså lite kul är det ju, man får skratta rätt så gott åt det:-) | |
marmeladov22 | 2012-01-04 12:14 | |
![]() | obs: ring soc | |
marmeladov22 | 2012-01-04 12:20 | |
![]() | deli: det med läkerol visste du väl sen innan? samma med alla dessa tuggummi som folk ska ta hela tiden. Hallå alzheimers. Tjejsamla? En kille med många damer eller? Annars obegripligt. Angående drakar: finns en hel del i DK i chefsposition. Det räcker med att säga vad man tycker om något eller stå upp för sig själv, dvs inte slicka röv. Så går de självmant. Obehagliga jävlar. | |
Gautama | 2012-01-04 15:13 | |
![]() | Retar mig på att mitt självförtroende är någonstans under skosulorna:-( | |
marmeladov22 | 2012-01-04 15:14 | |
![]() | om du vet om det kan du ändra på det. Lyssna på bashar. | |