Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 838 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Maradona1986 | 2012-07-21 22:38 | |
![]() | Starkt jobbat av Gefle, men vad fan händer i Blåvitt?? För övrigt anser jag att en tråd om allsvenskan ska handla om just det. Vill man diskutera annat kan man kanske starta en ny tråd. | |
| Palini | 2012-07-23 15:03 | |
![]() | Det är ändå lite roligt att en av aftonblaskorna lägger ner tid på att räkna ut att Gefle har det sämsta målsnittet ever och så fördubblar de nästan sin målskörd (och målsnitt) direkt i matchen efter det. Ska de börja räkna på GAIS målsnitt nu? =) | |
| Maradona1986 | 2012-09-02 23:19 | |
![]() | Efter att det sett riktigt mörkt ut hela säsongen börjar det ordna upp sig någorlunda. KFF har nu efter segrar mot Blåvitt och Gais klättrat upp på övre halvan. Marschen uppåt fortsätter!!! | |
| Behringer | 2012-09-03 18:01 | |
![]() | Efter sista tredjedelens första omgång känns det som Elfsborg kommer att hålla undan och att Örebro och GAIS åker ur. Om övriga platser till Europaspel lär det bli tajt, liksom om kvalplatsen. Skulle Åtvid lyckas placera sig på övre halvan, så är det med beröm godkänt. Oavsett vilket så är vi Magnus Eriksson ett stort tack skyldiga för det han levererat. En del av allt han bjudit på kan ni se här: www.youtube.com/watc...at ure=plcp | |
| Maradona1986 | 2012-09-23 20:36 | |
![]() | Seger med 2-0 hemma mot Åtvid ikväll (sorry Behringer...) så nu lär i alla fall kontraktet vara säkrat för KFF. Nu tittar vi uppåt. Just nu bara två pinnar upp till topp fem, vilket väl rimligtvis är det bästa vi kan hoppas på en usel säsong som denna. Abiola Dauda har klivit fram som en stor hjälte i år. Tidigare en medioker inhoppare, nu tvåa i skytteligan. | |
| Behringer | 2012-09-27 19:30 | |
![]() | Inget att be om ursäkt för, Maradona! Det var nog årets sämsta prestation från vår sida i söndags. Men igår var det betydligt bättre och vi tog viktiga och välförtjänta poäng. Det har blivit tajtare i toppen nu och kampen om att undvika kvalplats kan leva länge än. Jag håller en tumme på Häcken som svenska mästare och tror att Syrianska drar det kortaste kvalstrået | |
| Maradona1986 | 2012-09-27 23:47 | |
![]() | Jag var på plats när ÅFF körde över KFF på Kopparvallen i våras. Det var riktigt pinsamt. Nu hoppas jag att båda lagen klarar sig kvar. Gillar ÅFF av flera anledningar, bl a att Tompa är tränare och att en av mina bästavänner spelade för ÅFF på nittiotalet. I andradivisionen dock på den tiden. | |
| Behringer | 2012-10-25 20:28 | |
![]() | Ska tråden dö nu när allt ska avgöras...? En pinne mot Sundsvall räcker för att vi ska hänga kvar. Några poäng till och vi kan bli ett mittenlag | |
| Maradona1986 | 2012-10-28 12:50 | |
![]() | Segern mot Häcken igår gjorde ju att kvalspöket definitivt är borta för KFF, så nu gäller det att få till en anständig avslutning på en i övrigt bedrövlig säsong. Och efter Häckens förlust lär det stå mellan Elfsborg och Malmö. MFF har bäst form just nu men Elfsborg har ett lättare program. Det lär inte avgöras förrän i sista matchen. Kul!! | |
| LMC79 | 2012-10-29 13:23 | |
![]() | Verkligen kul avslut på allsvenskan. Elfsborg såg ju ut att dra i från ett tag, men har tappat. Just nu verkar Malmö ha bäst form. Häcken har väl kanske guldfrossa, om man tänker på deras senaste match. Förlusten mot Kalmar hemma. Nä ,det blir nog Malmö som tar det i år. Sedan är det också en liten rysare vem som får kvala, står väl mellan syrianska o Sundsvall och där tycker jag syrianska visar bäst form, så Sundsvall får kvala. | |
| Behringer | 2012-10-30 17:48 | |
![]() | Kontraktet säkrades via mediokert spel och 0-0 mot Mjällby. Nu kan vi spela avslappnat och avsluta med att spela guldet ut händerna på Elfsborg :) | |
| Maradona1986 | 2012-10-30 22:19 | |
![]() | Kul för Åtvid att kontraktet är säkrat. Riktigt bra gjort och åtminstone för min del inte riktigt väntat. Jag trodde inte att ÅFF skulle fixa detta i år, men ni har (tillsammans med Snoka och Häcken) varit årets positiva överraskningar i allsvenskan. | |
| uffew | 2012-11-04 17:08 | |
![]() | Så jävla gött. Elfsborg svenska mästare!!! | |
| colan65 | 2012-11-04 17:48 | |
![]() | JAAAAA Elfsborg tog guldet Grattis killar mkt bra jobbat:) | |
| Maradona1986 | 2012-11-04 19:19 | |
![]() | Grattis Borås! Själv går jag i ide fram till vårkanten. | |
| Maja G | 2012-11-04 19:31 | |
![]() | Heja Elfsborg och Borås!! | |
| LMC79 | 2012-11-05 12:56 | |
![]() | Grattis Elfsborg. Nu är det bara att vänta till våren innan det börjar igen. Hoppas tiden går fort. Sen är det ju också CL-kval för Elfsborg, vilket kan bli intressant. | |
| slånbär | 2012-11-05 13:12 | |
![]() | Grattis till Tyresö som tog guldet i damallsvenskan. Så jäkla bra jobbat!! | |
| Behringer | 2012-11-06 21:02 | |
![]() | Grattis Tyresö och Elfsborg! En placering på övre halvan för mitt älskade ÅFF - före bl a DIF -är mer än nån "expert" ens var i närheten av att gissa. Nästa säsong är fortfarande ett oskrivet blad i fotbollshistoriens böcker men som avgående tränaren Thomsson säger: "Vi har nytta av det i framtiden att spela inför mycket publik och med en buckla på plats, man måste ha drömmar" Gå gärna och in på fotbollskanale och rösta på Magnus Erikssons fantatiska 2-2mål i östgötaderbyt. Som han gör det och på dom premisserna; i 89:e minuten i sin sista? match för Åtvid www.fotbollskanalen....ol lsgalan/ | |
| Okkervil | 2012-11-06 21:25 | |
![]() | Grattis Elfsborg till SM-guldet i futsal! På ett sätt tråkigt att årets sm-tecken i riktig fotboll måste utgå, då det för andra gången i historien gått så knasigt till att ett lag som spelar på plastmatta gått och hamnat överst i sluttabellen. Men det blir ju en kuriös företeelse för det lag som får möta Elfsborg i CL-kvalet nästa år att spela på en balkongmatta i tävlingssammanhang. Detta är något helt okänt i de flesta andra länder! | |