Spelrum
| Giraffen | 37 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 54 |
Mobilspel
| Pågående | 18 918 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| limpan__2 | 2012-02-27 14:45 | |
![]() | Är definition på modern kunglighet att man inte är mer kompetent än gemene man? Jag som trodde monarkin stod för något ouppnåligt och att det är detta som gör att Estelle redan nu anses vara en lämplig statschef.... | |
| slånbär | 2012-02-27 14:49 | |
![]() | Dom hade ju kunnat lägga ut foto på vilken liten ljushyad bebis som helst och alla hade ropat i kör hur söööt hon är och hur lik båda eller ena föräldern hon är. Hade ju kunnat varit en pojke med för den delen. Hon ser ju ut som vilken annan bebis som helst-gullig. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2012-02-27 14:51 | |
![]() | Fast hon ser faktiskt ut som kungen. Det kan visserligen bero på att kungen ser ut som en bebis, men lika är dom. | |
| kaffeflicka - Ej medlem längre | 2012-02-27 14:57 | |
![]() | Ja, visst är hon lik kungen. Jag älskar ju alla bebisar oavsett föräldrar och utseende. | |
| slånbär | 2012-02-27 16:29 | |
![]() | Blir lite trött över hyllningskören i media om hur söt hon är den lilla prinsessan. Speciellt precis i början då morföräldrarna och Reinfeldt, överhovmästarinnan mfl som unisont intygade att hon var sååå söt. Men det är väl självklart- det är en bebis och dom är ju oftast söta (alla djurbebisar är söta tom fladdermöss) så vad skulle man kunna förvänta sig att dom sa. Nej - det är ett rätt alldagligt barn, ser ut lite som ett troll faktiskt? Skulle inte tro det :-) Klart hon är söt. Tycker jag också fast jag är emot kungahuset. | |
| marmeladov22 | 2012-02-27 16:41 | |
![]() | lol | |
| marmeladov22 | 2012-02-27 16:42 | |
![]() | liknar vickan som liknar kungen ja, sen är ju hennes pojkvän en kopia av henne själv så | |