Spelrum
| Giraffen | 40 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 63 |
Mobilspel
| Pågående | 19 236 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Kh-collies | 2012-04-23 08:53 | |
![]() | Jag har fått massor med nya vänner, en del har jag sen träffat IRL. Jag kollar självklart bara de grupper där jag trivs. Som ensamstående med lätt social fobi betyder fb mycket, och jag vill inte vara utan!!! | |
| slånbär | 2012-04-23 10:56 | |
![]() | Om något så säger det väl mer om vilka vänner folk har i så fall. Om man tycker att dom man har som vänner har så innehållslösa liv så varför har man dom som vänner då? Och om dom inte är vänner -vad gör man då på deras profiler om man ändå bara retar sig. Jag har inga såna vänner som håller på så men å andra sidan så har jag väldigt få vänner på FB eftersom jag bara har det för att hänga med i vad som händer i släkten.¨ Jag har någon gång varit inne på jobbarkompisars profiler och jkonstaterat att dom är lika konstiga och självupptagna på FB som i verkligheten så det låter jag bara bli nuförtiden. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-04-23 11:00 | |
![]() | jag kan må dålirt av fb,i går skrev en person på beta kolla fb...men jag har inte fb så då blev jag lite sur | |
| anka_i_potta - Ej medlem längre | 2012-04-23 11:12 | |
![]() | ttiittii... men då mådde du ju dåligt av att INTE ha fb, väl? | |
| GUNSTa 1 - Ej medlem längre | 2012-04-23 11:27 | |
![]() | Kan ju bara instämma med drella,corlini och kh-collies dom har redan sakt allt jag skulle ha sakt | |
| Drella | 2012-04-23 17:49 | |
![]() | Ja så tråkigt för er, Yamma och corlini, att ni har så himla trista vänner. ((; | |
| mrperfect | 2012-04-23 19:35 | |
![]() | Det var en märklig anledning, att man skulle må sämre av att andra har ett innehållsrikare liv. Hellre skulle man förstå att folk mår dåligt för att andra kritiserar eller säger obetänksamma dumma saker som sårar andra personer. | |