Spelrum
| Giraffen | 49 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 79 |
Mobilspel
| Pågående | 19 473 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Heyday | 2012-06-10 22:46 | |
![]() | Hurdan va han? Eftersom folk oroade sig. Aggressiv? | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-06-10 23:48 | |
![]() | läste bara att dom oroade sig för honom som barn | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-06-10 23:54 | |
![]() | han var till barnpsykiatrin som 4 åring | |
| Björn K-hamn | 2012-06-12 23:47 | |
![]() | Tittii, om du själv dissat andra för att du tyckt att vi skall tiga ihjäl fenomenet ABB så borde du väl inte själv gödsla trådar om honom med dina inlägg? Pierrebara, du tycker alltså att det är ok att staten har monopol på att döda människor? | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-06-13 08:51 | |
![]() | sluta missförstå Björn,jag hadde en önskan om att jag ville att någon i publiken skulle skjuta honom,för jag tror att det skulle vara den bästa vägen,för alla.Nu vet alla att han sitter inlåst någonstans och han kommer ut någongång,det tar liksom aldrig slut,det vore det bästa för han själv också,dom anhöriga skulle bli arga en tid då dom tycker att han kom för lindrigt undan och den som sköt skulle komma ut ganska snart,detta kommer inte att hända,det är ett "spåneri"Björn det som jag tycker skulle vara den bästa vägen,jag har inte dissat någon jag har bara inte varit in i tråden men ska läsa bakot nu och kolla | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-06-13 08:55 | |
![]() | jag skrev i ett annat inlägg att vi inte ska gå mördaren till mötes och nämna honom vid namn för han vill bli nämd vid namn och inte bli bortglömd,jag tycker att vi ska glömma mördarens namn ska leta på det inlägget | |
| Furios | 2012-06-13 09:11 | |
![]() | Det skulle inte vara smart. Det finns säkert mycket obesvarade frågor och mysterier som vi inte skulle få reda på om någon sköt Anders. Det är dessutom ett förlegat synsätt på gärningsmannen, hämnd. Hämnd kommer inte att ge tillbaka offren och det kommer inte att lindra smärtan hos de anhöriga. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-06-13 09:18 | |
![]() | inte menat som hämd,bara den lättaste vägen,han kunde få en propp i hjärnan,dom har redan fått svar på sina frågor och dom har redan fattat att han gjort det under ett bruk av någonting som påverkar hjärnan tror inte på hämd | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-06-13 09:26 | |
![]() | jag vet inte om han genomgåt röntken på hjärnan,det borde dom gjort första dagen samt tagit blod och urinprov,en stor dlt av svaret på varför,ligger i dessa prover,men det gjorde dom förmodligen inte,vissa ämnen syns flera veckor efteråt på provsvar,THC syns ca 3 månader,att göra detta utan droger utan att bryta ihop är näst intill omöjligt,om det inte finns en diagnos bakom att se vilka områden som är aktiva eller inaktiva samma dag som brottet begåts och jämföra det med nu,då han är drogfri ,hade varit smart,under en tid har han gått på anabola det är bekräftat,men hade dena nya drog kommit till Norge vid denna tidpungt? den drog som en man använde då han började äta på en annan man ?jag har inte sett någon kartläggning på det | |
| bomah - Ej medlem längre | 2012-06-21 12:04 | |
![]() | www.aftonbladet.se/ Känns som att bilden ger svar på rubriken - eventuellt... | |
| SmashingHot - Ej medlem längre | 2012-06-21 12:20 | |
![]() | Man kan ju konstatera att det inte finns ett absolut facit i detta. Resultatet blir alltså en produkt av tyckande i slutändan. | |
| loppan_44 | 2012-06-21 12:31 | |
![]() | Någon skrev undrar hur stöddig han blir på kåken... Där får han det väl bra, han ska ju få en lägenhet där. Med lyx därtill. | |
| Tokpet | 2012-06-22 13:18 | |
![]() | Jag tycker han ska släppas fri ( han kanske handlade i nödvärn ? Det fanns ju många 14:isar där som kanske hotade honom .... Sén kan man ju se vad han hittar på när han kommer ut, kanske ska man ha nån som skuggar honom lite första tiden så han inte hittar på nåt fuffens ... | |