Spelrum
| Giraffen | 10 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 10 |
Mobilspel
| Pågående | 19 871 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| BlackMirror | 2013-01-25 00:27 | |
![]() | Finland Grekland: Kreta, Korfu, Lefkas samt fastlandet Turkiet Cypern Polen Spanien: Mallorca och Ibiza Ungern Pinsamt kort lista. Jag var dock extremt flygrädd tills för några år sedan. Favoriter hittills: Ungern (Budapest), Polen (Warszawa) och Ibiza (hela ön förutom San Antonio). | |
| vonsan-62 - Ej medlem längre | 2013-01-25 07:51 | |
![]() | jag har en ännu kortare lista Grekland(rhodos) Finland Norge ( har stuga där) Men det är nu först när jag blivit äldre som jag känner mer för att åka till varmare land för att få sol och värme till mina stela leder. | |
| Cozgubbe | 2013-01-25 22:16 | |
![]() | Min lista är kort! Finland Danmark Estland Lettland Polen Tyskland Och i mars så har jag vart i England också. :-) Ttevlig Helg alla. ;-) | |
| sky_spy | 2013-01-25 22:21 | |
![]() | Norge Finland Danmark Tyskland Holland Belgien Spanien schweiz Frankrike Grekland Israel Egypten Usa | |
| Herr Banan - Ej medlem längre | 2013-01-25 22:54 | |
![]() | Norge Finland Danmark Island Tyskland Belgien Luxemburg Holland Frankrike Spanien Liechtenstein Schweiz Österrike Italien Tjeckien Slovakien Bulgarien Grekland Polen Indonesien Malaysia Singapore Thailand | |
| Herr Banan - Ej medlem längre | 2013-01-25 22:58 | |
![]() | Storbritannien också förstås. | |
| Trixxie | 2013-01-25 23:38 | |
![]() | Sverige och Danmark. Var i Fredrikshavn i två timmar. Det var en härlig resa! | |
| Sharky68 | 2013-01-26 00:25 | |
![]() | Lite förtydligande 1 Norge: (Trondheim, Oslo) 2 Danmark (Köpenhamn x2, Helsingör flertal ggr, Billund) 3 Åland 3 Spanien (Mallorca x2, Gran Canaria x2, Madrid, Marbella) genomresa i landet med bil ner till solkusten. 4 Sydafrika: bott 2år i Pretoria (Kapstaden, Durban, Kruger Park)+ en del bilande runt respektive plats. 5 Swaziland 6 Italien (Lido di Jesolo, Venedig) 7 Österrike (Innsbruck) 8 Tyskland (genomresa med bil) 9 Frankrike (genomresa med bil) 10 Gibraltar 11 Cypern x2 ( Paphos, ett ställe i öster jag inte minns namnet på) 12 Grekland x2 (Kreta, Rhodos) 13 Turkiet (Alanya) 14 Malta (St Julians) 15 Irland (Dublin, Waterford, Killarney, Clifden) bilat genom landet 16 Estland x2 (Tallinn) 17 Andorra 18 Lettland (Riga) 19 Tjeckien (Prag) 20 Sverige ;-) flera platser. onödigt att nämna.. | |
| katten71 | 2013-01-26 12:17 | |
![]() | Norge Danmark Finland Tyskland Belgien Tjeckien Österrike Holland Italien USA ( 1gån Texas sist va vi i New yoyrk washington DC bland annat) Kannada Spanien Frankrike Egypten Cypern Bulgarien Ungern D är vad jag kommer på nu. | |
| drifting - Ej medlem längre | 2013-01-26 12:45 | |
![]() | Bengtsfors | |
| Jobbar | 2013-01-26 13:20 | |
![]() | Finland, Norge, Danmark, Estland, Tyskland, Schweiz, Österrike, Rumänien, Grekland, Italien, Nederländerna, Belgien, Frankrike, Storbritannien (England, Skottland, Wales), Spanien, Singapore, Australien | |
| myrris | 2013-01-26 13:42 | |
![]() | Sverige, Norge, Danmark, Finland, Ryssland, Färöarna, Tyskland, Luxemburg, Schweiz, Frankrike, Italien, Österrike, Monaco, Spanien, Portugal, Marocko, Tunisien, Egypten, Jordanien, SriLanka, Japan, Grekland, Cypern, Turkiet, Nya Zeeland, USA. | |
| Gary Grape | 2013-01-28 11:32 | |
![]() | Jag är född och uppvuxen på Åland, som ju hör till Finland. Men de länder jag har besökt är följande. Afrikanska länder: Kenya, Malawi, Mauritius (om det faktiskt räknas till Afrika vet jag inte), Tanzania, Zambia och Zimbabwe (6) Centralamerikanska: Guatemala och Honduras (2) Europeiska: Danmark, Estland, Frankrike, Irland, Island, Italien, Liechtenstein, Monaco, Nederländerna, Norge, Ryssland, Spanien, Sverige, Schweiz, Storbritannien (England, Nordirland, Skottland och Wales), Tjeckien (+Tjeckoslovakien när det ännu var det), Tyskland, Ungern, Österrike (19) Totalt torde det bli 27 länder. Men jag vill till betydligt fler... :-) | |
| clullanc | 2013-01-28 11:53 | |
![]() | Finland Danmark Tyskland Frankrike Luxemburg Bulgarien Grekland Spanien Thailand Turkiet USA England Holland Italien | |
| IronGuy | 2013-01-28 13:46 | |
![]() | - Norden, förutom Island (Flera tillfällen) - Tyskland (Två tillfällen privat och tjänsteresa en gång) - Frankrike (En gång) - Spanien (Mallorca och Barcelona varsin gång) - Grekland (Kos och Rhodos varsin gång) - Turkiet (Alanya en gång och ska dit igen i mars!) - Cypern (En gång) - Estland (Tjänsteresa en gång och weekendresa en gång) - Lettland (Weekendresa en gång) - England (London en gång) - Nederländerna (På besök hos en ditflyttad kompis) - Makedonien (Tjänsteresa för två år sedan) - Azerbaijan (Eurovision Song Contest Finalen ifjol) | |
| T Q | 2013-01-28 15:30 | |
![]() | Känner att min lista kommer imponera nu. 1. Finland 2. Tyskland (3. Danmark, men då var jag så liten så minns inget.) ;) | |
| Jack Sanchez - Ej medlem längre | 2013-01-29 09:16 | |
![]() | Utlandet i all ära men har någon varit i alla sveriges landskap? :) Jag har bara Gotland kvar... Finland, Danmark, Norge, Tyskland, Belgien, Frankrike, Grekland, Kap Verde, Dominikanska republiken, England, USA | |
| inchina | 2013-01-29 12:26 | |
![]() | Finland, Norge, Danmark, Tyskland, Holland, Italien, Spanien, Grekland, Vietnam, Thailand, Kina, Belgien, Frankrike... | |
| inchina | 2013-01-29 12:28 | |
![]() | Glömde Portugal,vart där flera ggr. | |
| diffdiff | 2013-01-29 13:05 | |
![]() | finland, danmark, österike, italien, spanien, thailand, estland, turkiet, tyskland, slovenien | |