Spelrum
| Giraffen | 15 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 6 |
| Inloggade | 21 |
Mobilspel
| Pågående | 19 888 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-03-10 22:11 | |
![]() | Jag tycket ingen låt var bra,men kollade lite,när ralf sjöng så skrek alla samtidigt för det var för falskt,sen blev det för pinsamt,vi böt tillbaka till rösträkninge,hörde vinnarlåten efter vinsten e var det en låt | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2013-03-10 22:42 | |
![]() | Ja, smaken är som... Synd att inte Ulrik vann, men det blev ju rätt bra ändå. :) | |
| calle34 | 2013-03-12 14:14 | |
![]() | mitt spel gick in och blev 9000kr rikare | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2013-03-12 14:20 | |
![]() | Grattis! Win Win då. :) | |
| Gunso | 2013-03-12 15:30 | |
![]() | "Om du varit på plats litenstor så hade du nog fattat varför jag tycker att det var ren lycka att inte lillflickan vann. :)" Så jävla äckligt lågt..... klart man kan tävla i musik, om man gör som förr, samma artist/er framför alla låtar. | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2013-03-12 18:13 | |
![]() | Gunso:" Så jävla äckligt lågt....." Äckligt lågt??? Vad är lågt med att besvara litenstor som menade att vinnaren var beige och utan utstrålning med mera. För på plats i arenan så var det varm utstrålning och power i alla fall! Och YOHIOs framträdande innehöll både kylig utstrålning och mycket falsksång! :) Eller var det ordet lillflickan som var lågt? Isåfall bjussar jag på det då det var menat med glimten i ögat. ;) | |
| MissPiggy69 | 2013-03-13 14:30 | |
![]() | Vår lokala tidning (ttela) är inte mycket att ha. I gårdagens tidning, sportdelens framsida, så var det en bild och texten "över fyra miljoner såg finalen". Det var bara det att på bilden var det Carola!! Doh! Och hon hade dessutom en blå klänning, så bilden var inte ens från samma kväll! | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2013-03-13 16:20 | |
![]() | Ja, det är ju det som är själva "charmen" med lokaltidningarna. ;) | |
| kajix | 2013-03-13 19:08 | |
![]() | jag tycker också att "lillflickan" var lågt. | |
| fairflower | 2013-03-13 20:30 | |
![]() | Jag tycker att Yohio verkar vara en intressant person. Låten är okej, men skulle tyvärr floppa i Europa. Robin verkar supertrevlig, men ospännande. Tycker likadant om hans låt. Tror knappast den har någon stor chans i finalen. | |
| Salka1 | 2013-03-13 20:51 | |
![]() | Hoppas Robin får hjälp med kläderna till finalen | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2013-03-13 22:08 | |
![]() | Men inte lika lågt som Glocalnet. ;) Ja, det kallas att skämta och för mig är det humor. Alla har vi ju olika humor. YOHIO står för en mycket speciell stil och jag är knappast ensam om att skoja om det. Bär man klänning så kan det ju knappast vara fel att kallas flicka, då det är det som är grejen... | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2013-03-13 23:23 | |
![]() | Om man reagerar så kraftigt på ett skämt som ändå är en twist på något som har med verkligheten att göra... Då kan man undra om ni polisanmälde Marks tweet om Saucedo. För där kan vi snacka om lågvattenmärke - på riktigt. | |
| Sote | 2013-03-14 10:56 | |
![]() | Nu är ju dock utmaningen att nå ut till dom som sitter och tittar på det hela någon annamstans och inte på plats på själva arenan. Om man har svårt att visa någon utstrålning via kameran så hjälper det ju inte hur varm man uppfattas på plats. Så artisterna som går hem är ofta mer färgstarka och speciella än vad Robin är både vad gäller scenshow, kläder, utstrålning och låt. Hur många kommer ihåg honom nästa år, jämfört med Loreen eller domsmå ryska tanterna? Själv kommer jag inte ihåg Robins låt så där på rak arm ens en knapp vecka efter finalen. Bara om jag hör den på radio och då inte förrän refrängen kommer. Bananens och gubbarnas låtar kommer man dock ihåg varesig man vill eller inte.så oavsett musik och artist kvalitet så räcker det inte att det är bra, det måste vara extremt bra eller extremt udda. | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2013-03-14 12:05 | |
![]() | Men det handlar också om att kunna leverera ett bra framträdande, och på generalrepet då den internationella juryn tittade och gjorde sin bedömning - då var det solklart att Robin var de flestas favorit. YOHIO kom näst sist det ska man komma ihåg. Och det handlar inte om att låten ska klistra sig fast på hjärnan heller då de flesta som röstar bara hör bidragen då det gäller. Jag gick själv och hade Rolinskis refräng i huvudet häromdagen, och det betyder inte att jag ens gillade låten eller att den var extrem på något sätt. Det handlar om att utmärka sig, att sticka ut från mängden och det tycker jag att Robins Youuuu-ande gör! www.svt.se/melodifes...va len-2013 Säga vad man vill om klädfärg men sjunga det kan han och jag tror att som låt betraktad så har You mycket bättre chans att placera sig bra än vad YOHIOs låt skulle haft. Det kommer inte att komma en sådan självklar segrare som Loreen var förra året. | |
| Sote | 2013-03-14 13:03 | |
![]() | Det kanske lät bra på arenan men på tv så sjöng gossen falskt bitvis. Men huruvida man uppfattar det som falskt eller ej har kanske att göra med vilken förmåga man själv besitter när det gäller att uppfatta musik. Har man hållt på med musik mycket själv då har man väl lättare att uppfatta minsta lilla falsksång och det är ju verkligen inte en förmåga som är positiv att besitta när det gäller melodifestivalsammanhang. ........... | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2013-03-14 14:11 | |
![]() | Ja, jag har sett sändningen i efterhand och inte tycker jag att han sjunger dåligt på något sätt i alla fall. Men tror man att det har med att göra vilken låt som fastnar på hjärnan eller vem som man kommer ihåg efter ett år, så kanske man inte vet så mycket som man tror sig göra... | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2013-03-14 14:14 | |
![]() | Det är många artister som framhävt Robins skicklighet att sjunga den här låten. Men, men vad vet väl dom... de saknar väl också förmåga att uppfatta musik. ;) | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-03-14 16:51 | |
![]() | men falskt var det | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-03-14 16:52 | |
![]() | men ralf sjöng nog mest falskt det var riktigt pinsamt | |