Spelrum
| Giraffen | 22 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 40 |
Mobilspel
| Pågående | 19 852 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Senta-64 - Ej medlem längre | 2013-01-06 08:53 | |
![]() | Raggningsförsök o raggningsförsök..:) Det beror väl på vad man menar o lägger in i ordet..Har vid flera tillfällen,vid både betapet o Wf börjat chat och däger hej,vem är du och presenterat mig själv lite neutralt men artigt,tillbaka som svar kommer det ett sextanspelat till småfräckt svar.Det har varit unga killar som är 25 år yngre (och mer )än mog så man blir ju full i skratt..:) Hör det till generationen? 80-talister och yngre? | |
| Kanelkoja | 2013-01-06 09:06 | |
![]() | De kanske bara skojar med tant... :-) | |
| Senta-64 - Ej medlem längre | 2013-01-06 09:27 | |
![]() | Ja, de gillar att retas..!:) | |
| Giftkremla - Ej medlem längre | 2013-01-06 10:14 | |
![]() | Visst är det ett raggningsställe. Det är ju enkelt att sitta bakom en skärm och ge komplimanger. Men det är ju IRL det gäller. Men det är ju så vi människor fungerar :-) | |
| Kanelkoja | 2013-01-06 11:05 | |
![]() | Det den ena skriver kan ibland uppfattas annorlunda av den som läser det. Så visst är det bättre att träffas IRL. | |
| efraim1 | 2013-01-07 00:48 | |
![]() | Är ny här och har spelat en match. Det får nog räcka. Så klart detta är ett raggställe. Wf kanske också är det men där söker man ju inte motspelare efter kön och ort i alla fall... | |
| lisa2009 | 2013-01-07 01:20 | |
![]() | Patetiskt, va fan har man inte mer hjärna än att ragga på betapet så kan man nog dra täcket över det tomma huvudet! Visst, det finns fina människor men snackar vi inte spel nu eller? Antar att det är i stort sett killar som sysslar med det, jag är kille även om jag har min dotters namn som spelare. Ni töntar som sysslar med det kan ju gå ner på bensinmacken strax innan stängning o köpa en aktuell rapport o gå hem o gömma er. Det var väl vid 14-15 år man var så töntig! | |
| okynnespåse - Ej medlem längre | 2013-01-07 01:28 | |
![]() | Varför ska man köpa Aktuell Rapport på macken när det finns gratis porr på nätet? | |
| Pubbe | 2013-01-07 01:48 | |
![]() | Är inte de flesta ställen i samhället osv ett potentiellt raggningsställe? Hur folk sen raggar eller är i största allmänhet är väl alltid olika? Om man bara får spela här så antar jag att man bara får handla i affären eller bara simma i badhuset osv osv. Man kan väl känna av stämningen och vara behärskad oavsett miljö. Poängen är som sagt att där det finns människor finns raggning på ett eller annat sätt, Betapet är inget undantag. | |
| ToHell | 2013-01-07 01:56 | |
![]() | Så klart man ska ragga på betapet! Inte som huvudsyfte, men som en bonus. Det är ju mycket större chans att hitta rätt om man raggar inom ett redan exklusivt urval där man åtmimstone har ETT gemensamt intresse, än om man kastar sig över random människa på krogen. Själv är jag inte mottaglig, men det är smickrande ändå när det händer :) | |
| lemjau | 2013-01-07 05:53 | |
![]() | Tjejer får ragga på mig eheh. :) | |
| ToHell | 2013-01-07 08:55 | |
![]() | Ja... Och folk som ser nyansskillnader i ord är lika attraktiva som folk som aldrig särskriver <3 | |
| lemjau | 2013-01-07 09:11 | |
![]() | (HAHAH) | |
| lemjau | 2013-01-07 14:22 | |
![]() | :´) | |
| lemjau | 2013-01-07 14:33 | |
![]() | Fast nu ska vi väl inte mobba känsliga killar, utan hellre uppmuntra till känslighet, så kanske vi snart blir av med gamla, dammiga könsroller! Dock skulle jag vilja påpeka att det kan anses som mindre fint att desperat flirta med andra när man är i ett förhållande. Även om det sker på internet. Tänk på frugan! | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2013-01-07 14:41 | |
![]() | Eller mannen. I övrigt håller jag med pubbe. | |
| mrperfect | 2013-01-07 23:28 | |
![]() | Okänsliga killar som jag som gillar att slå ner panchisar då ? Eller vaffan menar du ? | |
| ToHell | 2013-01-07 23:57 | |
![]() | Okänsliga killar som rullar YXMÖRDA när motståndaren ligger under med hundratals poäng. | |
| drifting - Ej medlem längre | 2013-01-08 00:11 | |
![]() | Det är väl som alla andra ställen ,kassakön på Ica ,den lokala kenneln eller vid rödljusen..träffar /stöter på nån man finner intressant/attraktiv så är det väl okej att att "sträcka" ut en hand eller liknade men om det inte besvaras så är det ju bara att gå vidare.. | |
| pabster1 | 2013-01-08 00:14 | |
![]() | To hell har en poäng.... i resonemanget om ett exlusivt urval..... Jag är grymt exklusiv ;-) | |