Spelrum
Giraffen | 32 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 23 |
Inloggade | 56 |
Mobilspel
Pågående | 19 495 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
slånbär | 2013-01-04 15:08 | |
![]() | Urch - det är väl upp till var och en. Om det är din tjej så får ni väl prata om det men annars får du väl hitta en som inte vill göra sånt. | |
slånbär | 2013-01-04 15:09 | |
![]() | Urch - det är väl upp till var och en. Om det är din tjej så får ni väl prata om det men annars får du väl hitta en som inte vill göra sånt. | |
slånbär | 2013-01-04 15:10 | |
![]() | Sådärja då vart det dubbelt....... | |
Måns_E | 2013-01-04 15:10 | |
![]() | Annars så är hon väl inte glad, värst vad du tar allt personligt i den här tråden slånbär. | |
Lillstölla | 2013-01-04 15:14 | |
![]() | Scarfication och branding är inget jag tycker är vidare vackert överlag, även om jag sett ett par som faktiskt var fina. Inget jag skulle utsätta mig själv för heller. Nej, tacka vet jag en vanlig tatuering då:) | |
slånbär | 2013-01-04 15:26 | |
![]() | På vilket sätt tar jag det personligt Måns? Jag framför min åsikt och argumenterar på samma sätt som du själv gör i otaliga trådar, är det skillnad på något sätt? Finns massa trådar där du är väldigt aktiv men där jag inte har en enda åsikt. Är det ok för dig att jag är aktiv i trådar som intresserar mig? | |
slånbär | 2013-01-04 15:27 | |
![]() | För säkerhets skull så tillägger jag att just Måns inlägg tog jag personligt. Om det nu är ok? | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2013-01-04 15:28 | |
![]() | har kollat runt lite på scarfication och det enda jag kommit fram till att jordens undergång måste vara nära,här är inga lysen på över huvud taget,Scarficatin=IQ fiskmås, eller död fiskmås | |
slånbär | 2013-01-04 15:42 | |
![]() | Krävs nog en hel del mod och en väldigt speciell personlighet för att våga och vilja göra en scarification. Är en lång o smärtsam process men å andra sidan så är nog det en del av grejen. Jag tycker mest att det är just den ilsket röda färgen som ärren har som inte är snyggt för det finns ju dom som har fina bilder och mönster. | |
hundbiten - Ej medlem längre | 2013-01-04 15:43 | |
![]() | Den här bilden finns i ett album för cool kroppskonst. Killen får ursäkta men det här är motbjudande med sjuka piercingar, örontöjning och tatueringar på samma huvud. coolpics.zxq.net/gal...-t humb.jpg Självskadebeteende? Kul att vara läskig eller ren dumhet? Snyggt? -My ass. | |
Herr Banan - Ej medlem längre | 2013-01-04 21:09 | |
![]() | Alla tatueringar är fina! Åtminstone ur rätt betraktares ögon. Är det inte så man tänker när man väljer att göra en? De som inte fattar tanken eller har tendenser till att vilja mästra andra kan väl dra..? | |
Senta-64 - Ej medlem längre | 2013-01-04 22:26 | |
![]() | Hundbiten,kollade länken..tyckte det såg lite läskigt ut. .inte fint heller..det om något är ju att förstöra huden! Hunden måste bli extremt känslig på ärrbidningen också..:/ | |
lövkratta | 2013-01-04 23:29 | |
![]() | Tycker att tatueringar är fint, men mycket beror på placering och motiv. Scarification känns mest läskigt. Men tusan, så länge personen som bär den är nöjd så :) | |
slånbär | 2013-01-04 23:47 | |
![]() | Jag tror att dom som gör en scarification verkligen vet vad dom gör. Ingen som gör en sån har kommit på det av en slump eller bara för att dom fick ett infall på semestern lite på lyset. | |
jaapmeister - Ej medlem längre | 2013-01-04 23:49 | |
![]() | På gymnasiet hade vi en mattant med scarification. She was hooooot. | |
Maradona1986 | 2013-01-04 23:49 | |
![]() | Jag har en kluven attityd till tatueringar. Har aldrig gillat dem. Men framförallt eftersom jag har tyckt att de totalt misstämmer med min personlighet och därmed att jag inte skulle ha något gemensamt med någon som väljer att tatuera sig. Detta var min åsikt länge, men sedan träffade jag min nuvarande sambo. En fantastiskt trevlig, intelligent, vacker, sexig och charmig kvinna. Och det visade sig att hon har ett par tatueringar. Så nu får jag erkänna att jag är högst kluven i frågan..... | |
fengur | 2013-01-05 00:09 | |
![]() | Helst inget av det. | |
MrElgh | 2013-01-05 00:42 | |
![]() | Håller med Herr Banan. Sen är det bara att hoppas att den även har en personlig innebörd för ägaren. En tatuering är en utsmyckning, så är även smink och slingor. Ändå, till sist, så är det ju faktiskt innehållet som räknas. Dvs personligheten. Eller? | |
slånbär | 2013-01-05 00:45 | |
![]() | Det märkliga är att många som är emot tatueringar inte bara tycker att det är osnyggt utan verkar tro att dom som har dom är annorlunda som människor än andra. Jag är precis samma person som före min tatuering och min faster som tatuerade sig när hon var sextio genomgick inte någon dramatisk personlighetsförändring efter det. Tror hon är exakt densamma fortfarande.....det är faktiskt inte så himla dramatiskt och speciellt med vanliga tatueringar och inte direkt kopplad till enviss typ av människor. Dom som gör helkroppstatueringar, scarifications och andra mer omfattande saker som kluven tunga, inopererade kulor m.m är nog oftare mer speciella personligheter. Men det är bara som jag har upplevt det, det måste ju inte vara så. | |
apajävel | 2013-01-05 00:47 | |
![]() | Jag har två tatueringar, och den karl som inte vill ha mig enbart p.g.a. mina tatueringar kan fara åt pipsvängen. =P | |