Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 47 |
Mobilspel
| Pågående | 20 228 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mouche - Administratör | 2008-10-05 22:16 | |
![]() | Jag har raderat en mängd påhopp av diverse oförskämt slag ur den här tråden. Jag hoppas att jag slipper se mer sån smörja efter detta. Mouche | |
| mrperfect | 2008-10-05 22:16 | |
![]() | Jojagog Stor applåd för farsan :) För övrigt anser jag at denna tråden just nu har glidit in på "jag mötte Lassie"-spåret. Men det kan man ju oxå skryta med :) | |
| ElsieKvist | 2008-10-05 22:20 | |
![]() | jag är verkligen helt sjukt bra på att klippa hår. alla jag klipper blir helt övermänskligt snygga och vill aldrig mer klippa sig hos någon annan. och nu skryter jag inte, tar snarare i lite i underkant så att eventuella frisörer som läser detta inte ska bli avundsjuka. som följd av detta har jag själv oftast vansinnigt snygga frisyrer. som att inte det vore nog så är jag en hejare på att baka kakor och kan nästan varenda replik i lost highway. blir nästan lite förälskad i mig själv ibland <3 | |
| micro113 | 2008-10-05 22:20 | |
![]() | Bollo Jag ska ta till mig ditt råd ... och jag tror att när man väl kommit iväg på den första resan så har man klarat av det värsta planeringshindret -- sen blir det lättare att sticka iväg lite på impuls... | |
| Tess_80 | 2008-10-05 22:20 | |
![]() | Ryssbrud: Tack! | |
| soapan - Ej medlem längre | 2008-10-05 22:20 | |
![]() | Elsie... Jag har inte dåliga hårdagar. Jag har ett uselt hår liv. Rädda mig! | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-05 22:21 | |
![]() | elsie: jag vill klippa mig hos dig! det där va ju en bra egenskap | |
| ElsieKvist | 2008-10-05 22:21 | |
![]() | och emmy, grattis till körkortet! jag har fortfarande inte tagit mitt. jag är ju visserligen EXTREMT bra på att köra bil (överdift), men är för nervsvag för att klara en uppkörning. | |
| Tess_80 | 2008-10-05 22:21 | |
![]() | Elsie: VArt bor du? Behöver en frisör omgående, ser ut som en skata i håret! haha | |
| ElsieKvist | 2008-10-05 22:24 | |
![]() | soapan. ditt hår ser ju jättefint och glansigt ut! och dåliga hårdagar kan man ju dölja med en chic huvudbonad;) | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-05 22:25 | |
![]() | Jag är sjukt bra på att planera och boka flygbiljetter och hotell till otroliga priser. Dessvärre kombineras detta med en stark impulsivitet då jag köper tokbilliga biljetter (utan returrätt) till exempelvis ett närliggande resmål som Bangkok utan att riktigt kontrollera om jag eller mitt ressällskap kan åka. Hittils har det fungerat rätt bra ändå, impulsköpandet har gett bra resultat. | |
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-10-05 22:26 | |
![]() | Måste fortsätta skryta lite, det känns så bra :) Jag har alltid haft ganska dåligt självförtroende och när jag lärde mig spela gitarr tog det väldigt lång tid innan jag vågade spela med andra. Efter många år blev jag bättre och började spela med ett band. Jag har längtat efter att få stå på scen och spela ett riktigt bra gitarrsolo. Jag tyckte själv att det jag spelade var bra men var osäker på vad andra skulle tycka så det var otroligt skönt när vi hade en av våra första spelningar. Jag öste på allt vad jag kunde och fick jättebra respons från delar av publiken, hade till och med några killar som ställde sig nedanför scenen och spelade luftgitarr. Efter låten var slut kom folk fram och ville skaka hand med mig bara för att dom var så imponerade. Sån otroligt skön känsla... *snyft*. Väldigt befriande att i ett slag få så mycket bekräftelse för ngt man varit så osäker på. Passar på att ge en stor eloge till alla andra som skryter loss :) Våga gilla er själva och våga vara stolta. Skryt på, hurra! | |
| emmylicious | 2008-10-05 22:28 | |
![]() | tackar så mkt alla som sagt grattis :) | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-05 22:36 | |
![]() | Apan Bollo, du uppmuntrar till mer skryt. Here it comes: Jag har en OTROLIG kapacitet att äta glass. Nu menar jag inte att klara av två piggelin på raken utan snackar hela paket Ben & Jerrys. Om det bara vore nyttigt - då skulle jag ha en kropp som Jennifer Aniston! | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-05 22:36 | |
![]() | Grattis, emmy! | |
| jojagog | 2008-10-05 22:42 | |
![]() | Tackar .... man blir ju stolt så man kan spricka... : ) | |
| mrperfect | 2008-10-05 22:47 | |
![]() | Linn79, skulle tidplanen gå i stöpet med ditt ursprungligen tilltänkta ressällskap så vet du vem du kan ringa.... :D | |
| mrperfect | 2008-10-05 22:49 | |
![]() | Emmylicious Grattis till lappen :) | |
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-10-05 22:50 | |
![]() | Bra skrutet Linn men jag tycker du kan sikta ännu högre :) | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-10-05 22:54 | |
![]() | unde inte låta bli :) www.youtube.com/watc...cs h-5WUZh0 Men allvarligt då så dömer jag ungdomsfotboll på fritiden och får en massa mer eller mindre oförtjänt skäll från spelare, ledare och föräldrar/åskådare. Emellertid ska nu lagledarna i den lokala idrottsföreningen ha säsongsavslutning i bowlinghallen på tisdag och jag är speciellt inbjuden bara för att jag är så bra som domare | |