Spelrum
Giraffen48
Krokodilen1
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
2
Grisen
Böjningslistan
30
Inloggade81
Mobilspel
Pågående19 810

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Eufrosyne - Ej medlem längre2009-06-04 20:13
Antal inlägg: 182

Satt på en restaurang då äldste sonen, fyra-fem år kanske han var vid tillfället, högt och tydligt säger "och du mamma, du ska väl dricka öl som vanligt" :)

Modest Y - Ej medlem längre2009-06-04 20:16
Antal inlägg: 424

Cirkularis 10 år sen, kompisens lillebror (ca 8år) åker med pappan i bilen... det börjar falla vitt från himlen.

Titta, titta Pappa: Snöpunktcom

Vaddå liiite internetskadad ;-)

Miss_jk2009-06-04 20:32
Antal inlägg: 8941

Om man vill läsa mer roliga grejer:

www.betapet.se/forum...=- 0#610275

lillakia2009-06-04 20:39
Antal inlägg: 849

Min son var 4 år när detta inträffade:
Jag satt på toaletten och alla småbarnsmammor vet ju att man i regel får ha toadörren öppen då... Då kom min lille gosse och frågade; Mamma - har du stor snopp?
Jag svarade som sig bör att mamma inte har nån snopp utan en "Lisa". Han var nöjd med det svaret och gick, men återvände senare med ett mycket fundersamt ansiktsuttryck, kliade sig i huvudet och frågade ; HUR "PAN" PINKAR DU DÅ???"

Singlan_2009-06-04 21:05
Antal inlägg: 11

En sommar bodde jag hos min syster och hennes dotter. Jag har precis satt på mig min nya bikini och frågar systerdottern om den är fin.
Hon utbrister
-Moster, moster, vilka snygga och billiga tuttar du har !!!
Haha, jag börja gapflabba. Undar än idag va hon mena med billiga:).

En annan rolig historia, en kompis till mig är på ÖB och handlar , dom ställer sig i kön, framför dom står en äldre dam.
Tösen (4 år ) knackar tanten på benet och säger, ska du ha den där masken på dig hela dan??
Haha, min kompis lämnade vagnen illa fort och rusa ut ur affären =)

rufs2009-06-04 21:40
Antal inlägg: 312

En vänninas dotter stod stolt som en tupp 4 år gammal o log med hela ansiktet mot en annan kvinna -Min mamma e alldeles nyknullad i håret!!
Mor hennes hade just kommit hem från frissan nypermanentad o fin=)

rufs2009-06-04 21:46
Antal inlägg: 312

Vi bodde i ett litet samhälle med ganska många kyrkliga församlingar när barnen va små. En dag ska jag köra ett gäng tjejer i 7-årsåldern till fotbollsträning -den ena flickan viskar till min dotter hmmm svär alla i din familj? -Nä inte alla svarar dottern dåhmmm en lång tystnad uppstod tjejen som frågat funderade - Men VEM e det som inte svär då?? (hon hade säkert hört oss alla läsa en o annan remsa)-helt nonchalant svarar dottern MARSVINET=)

Meredith2009-06-04 23:50
Antal inlägg: 124

*asg*

Tack rufs! :)

Lurifixxxan2009-06-05 01:13
Antal inlägg: 28

Lite jobbigt blev det, min kusin var då 4 eller 5 år och vi satt runt matbordet på midsommar och någon frågade om han inte skulle plocka undan hans små leksaker när vi äntligen skulle äta..då vi fick till svars : jag kan lägga dom i fittan där ligger dom bra! åh herregud svårt de där med fickan eller fittan hehe

bitley - Ej medlem längre2009-06-05 02:28
Antal inlägg: 691

Min äldste son (nu 7 år) sade när han var 5:

- Pappa, vet du vad! Jag såg en tjuv idag!!!
- Nähä! Oj då. Hur vet du att han var en tjuv då?! (halvt oroat)
- Han hade randig tröja!

ankijoh2009-06-05 09:57
Antal inlägg: 100

Min lille son vill bli dinosaurie när han blir stor =)

stormig2009-06-05 10:23
Antal inlägg: 192

En dag på jobbet frågade ett barn mig om jag var gift
- Ja det är jag
- vilken ring är det
- jag har den inte på mig för den har blivit för liten
- Ja men ta hit den då och lägg den i dockvrån
Tycker den här historien är så söt det hände för många år sedan men jag glömmer det aldrig

egoflickan2009-06-05 10:28
Antal inlägg: 311

Min systerdotter, snart 3 år, hade varit på dagis. Min syster frågade vad hon gjort & då kom svaret "Lekt med svarte Kodor". Syrran tyckte det lät märkligt. Dagen efter klarnade det när hon lämnade på dagis & såg skylten "Vi hälsar Kodor Persson välkommen". Ja han hette Kodor & var mörk så egentligen inget konstigt men knappast pk.

egoflickan2009-06-05 10:35

Min systerdotter är en ljuvlig unge och har sagt många roliga saker.
En favvis är när hon badade med grannpojken och plötsligt utbrast "Vad är deeet?!"och pojken utbrister "Det är min jääääättestora snopp". Syrran förklarade skillnaderna mellan tjejer & killar så gott det nu går för en 2 1/2 åring & det var inget mer med det.

Dagen efter var de två och handlade mat. I kassakön så kommenterade en äldre herre vilken duktig tjej min systerdotter var som följde med sin mamma & handlade. Syrran ser hur ungens kugghjul börjar snurra & ut kommer "Har du en jättestor snopp?". Herrn fann sig dock ganska fort & replikerade med "Jag det kan man nog säga".

egoflickan2009-06-05 10:38

Jag var med min bästa kompis & hennes dotter (då ca 4-5 år) på systemet för massa år sen. När vi går in utbrister lilltjejen högt & ljudligt "Åh nej inte igen. Vi går alltid hit!" Det var...pinsamt :)

Jean752009-06-05 11:03
Antal inlägg: 12

Min dotter 4 år gör ett konstaterande: -Mamma, vi var ju och tittade på en ny bilstol i Kungens Kurva, men jag såg ingen kung där.

Pingiskillen - Ej medlem längre2009-06-05 11:13
Antal inlägg: 947

En arbetskamrat berätta denna för mig.

Fröken fick migrän under skoldagen och förklara för barnen att hon var tvungen att gå hem, varpå min arbetskamrats unge föreslår följande.
-Fröken kanske ska ta en pilsner och lägga sig på soffan en stund.

JenniePuss2009-06-05 16:15
Antal inlägg: 41

Vi i familjen satt och pratade om blommoroch bin med vår tonåring. Vår 9 åriga dotter satt med stora ögon och lyssnade när hon plötsligt frågade vad en kondom var. Vi förklarade så gott vi kunde att det var för att mammor och pappor använder det för att det inte ska bli fler syskon..
Det slutade med att hon skakade på huvudet och svarade. DET LÅTER LÄSKIT DET DÄR.

vita_syrener - Ej medlem längre2009-06-05 16:20
Antal inlägg: 22144

:D Typiskt en trollunge.

Mammaoxå2009-06-06 06:39
Antal inlägg: 494

Min son frågade min morbror när vi träffades.

- Hej, Kjell. Bor du i källarn´ ? (Kjell och källarn´ låter ju lika i början)

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?