Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 53 |
Mobilspel
| Pågående | 19 733 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| OneW | 2005-11-24 15:17 | |
![]() | ja men det vill jag ju ha! Ett andrum låter ju riktigt trivsamt! Då får du min moralkaka! Rykande färsk! | |
| marion013 | 2005-11-24 16:28 | |
![]() | Söker några hekto städmani inför advent. I utbyte har jag några bättre begagnade bilringar att erbjuda. | |
| Vigdir | 2005-11-24 19:39 | |
![]() | Bättre vetande har jag gott om! Sämre också faktiskt... | |
| OneW | 2005-11-24 21:56 | |
![]() | Kanske ska prova på lite sämre vetande... Vill du då ha en tanke istället? | |
| Vigdir | 2005-11-25 01:10 | |
![]() | Ja tack, en tanke tar jag gärna. Förresten har jag en veckovilla till övers? Någon som vill byta till sig den? | |
| Mercedes | 2005-11-25 11:26 | |
![]() | tar veckovillan om nån drar i väg med mina gäddhäng! | |
| Vigdir | 2005-11-25 22:32 | |
![]() | Gäddhäng tror jag inte jag behöver just nu... Men pröva med IMO, hon tänker käka fisk på julbordet i år. En god vän har bett mig meddela att även hon har ett hus till övers, en utsökt liten synvilla, med tillhörande lustrum. | |
| IMO - Ej medlem längre | 2005-11-26 01:00 | |
![]() | Åh tack Vigdir att du tänkte på mig och mitt hjulbord! Gäddhäng passar finfint! Undrar om någon har näbbgädda, lipsill och valfläsk? I utbyte erbjuds en ritning av mitt hjulbord: Det är ritat av samma Timmelman (Martin) som snickrade ihop sommardäcket till båten. (Snacka om hjulångare!) | |
| Mercedes | 2005-11-26 09:51 | |
![]() | IMO: tycker så synd om dej när minnesluckorna gick din näsa förbi, MEN du kan få mina kunskapsluckor i stället..minst lika bra dom! Dom är ganska omfattande. | |
| Vigdir | 2005-11-26 11:48 | |
![]() | Som gammal politiker har jag gott om valfläsk, IMO. Kan säkert fixa litet från kollegor också, så kan du få av alla befintliga kulörer. Skickar ett par ton! | |
| IMO - Ej medlem längre | 2005-11-26 18:26 | |
![]() | Jamen tackar Vigdir och Mercedes! Nu har jag iof själv dessvärre en hel del kunskapsluckor som jag kan fylla adventskalendern med, men det kanske finns någon annan som saknar? Valfäsk i alla partifärger blir ju underbart. Hoppas bara att dom till skillnad från vissa politiker alltid kan behålla färgen! Ser fram emot ett kreativt recept då jag aldrig själv tillagat valfäsk. Måste man laka ur det först och vad gör man med vätskan? Sorterar man den som kompost, deponerar man den eller kan man rent av göra en rödgrön röra av den? | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2005-11-26 19:44 | |
![]() | JAg har en lipsill åt IMO:s hjulbord. jättefin, blek och vattnig.. Vet inte vad jag vill ha av alla dessa almosor men lite kunskapsluckor, att ge bort i paketen, och lite rödgrön röra att hjulpynta med så blir det nog en kul hjul i år oxå.. Åt katten och mig... | |
| IMO - Ej medlem längre | 2005-11-26 20:02 | |
![]() | är det din katt? den lilla gråa???? | |
| IMO - Ej medlem längre | 2005-11-26 20:03 | |
![]() | den är JÄTTESÖT men jag tycker det låter som att den längtar efter sin matte JÄTTEMYCKET!!! | |
| berrapet20 | 2005-11-26 21:19 | |
![]() | haha jag tycker bilden på katten e helfestlig, nu blev jag sugen på att gå ut på jakt.... | |
| IMO - Ej medlem längre | 2005-11-26 21:59 | |
![]() | hittar du till ankarvägen i luleå? | |
| Vigdir | 2005-11-26 23:45 | |
![]() | IMO: Valfläsk är tack och lov lätthanterat. Se bara till att förvara det i väl tillslutna kärl så det inte påverkar exvis kommunalvalen och lipsillen alltför mycket. Vattna inte ur det - det är ganska tunt ändå... Myran_64: Jag kan erbjuda röror av alla de kulörer, och jag tror jag har något kul hjul liggande här i ett hörn. Hmmmm .... vad behöver jag själv? Överraska mig, go' vänner! | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2005-11-27 03:23 | |
![]() | Bra Vigdir, jag tar gärna den röran, och hjulen, det livar upp min håla lite kanske. *gräver i gömmorna efter något att byta med*..... Erbjuder istället ett smakråd om det kan passa nu när man ska laga julmat och handla.. | |
| IMO - Ej medlem längre | 2005-11-27 15:06 | |
![]() | är det ett gott smakråd och passar det till gäddhäng? | |
| IMO - Ej medlem längre | 2005-11-27 15:17 | |
![]() | Vigdir! Har dessvärre ingen villovilla, men vad sägs om en vilovecka sådär kring julhelgen? annars kan du få lite begagnade klappar som jag samlat på mig genom åren. du kan välja mellan: kindklapp (dessa är dock ganska gamla, från barndomen de flesta faktiskt...) bakklapp (också lite åldersstigna, fick de flesta i 14-25 års åldern) sen har jag en mängd huvudklappar, allt från 39-åriga klenoder till alldeles sprillans nya. vad sägs? | |