Spelrum
Giraffen | 35 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 24 |
Inloggade | 60 |
Mobilspel
Pågående | 19 495 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Basta - Ej medlem längre | 2008-03-19 21:23 | |
![]() | Palini har helt rätt ingen större värdemätare, ungefär som det dära trollmössa if. Fan vilken härlig tidsuppfattning du har tjejkompis. | |
Tjakompis | 2008-03-19 21:24 | |
![]() | Ja fast i nuläget är ju storebror bättre, eftersom vi vann men en träningsmatch säger inte så mycket, men därmed inte sagt att det e fullt betydelselös. Okej Bajen - Gefle 4-0 , vill minnas att bajen vann sin sista allsvenska match 2007 med dessa siffror också? Rätta mig om jag har fel. :) | |
Maybach | 2008-03-19 21:24 | |
![]() | Om vi pratar läktarkultur är ju Bajen storebror till hela fotbollssverige, men om man räknar klubbarna åldersmässigt är AIK och DIF 5 år äldre än Hammarby. | |
Maybach | 2008-03-19 21:25 | |
![]() | Bajen sista match i allsvenskan där vi vann med 4 - 0 var mot GAIS. Gefle-matchen idag var en träningsmatch på Cypern. | |
Tobbelille | 2008-03-19 21:32 | |
![]() | hatar träningsmatcher, bara risk att nån ska bli skadad ju, o så har vi en match till innan serien drar igång :s supercupen lr va kallas d hehe lite löjligt | |
Miss_jk | 2008-03-20 06:25 | |
![]() | Maybach... Bajen bäst på läktaren? Nästan så att jag ligger på golvet och asgarvar! Var är ni på alla bortamatcher då, storebror hammarby? | |
Basta - Ej medlem längre | 2008-03-20 08:34 | |
![]() | Vi har väll tyvärr också ett gäng medgångssupportrar, jag tänkte på det häromdagen när jag såg att du var aktiv här på forumet samtidigt som ditt kära diff förlorade mot Linköping på TV. Jag måste däremot erkänna att tifot som länkades till här i tråden var mäktigt. | |
snorklan | 2008-03-20 08:39 | |
![]() | Basta, Man kan ju sitta med burken framför tv:n ju.. det gör iaf jag alltsom oftast :) | |
Basta - Ej medlem längre | 2008-03-20 08:59 | |
![]() | Jo jag vet, kunde inte låta bli att retas lite. Jag ligger nästan altid med datorn i knät framför tv´n. Och ju mer spännande det blir desto mer behöver jag någonting annat att som upptar min koncentration. Det är som att ha en kudde framför sig när man ser en skräckfilm. | |
snorklan | 2008-03-20 09:02 | |
![]() | :D | |
Palini | 2008-03-20 10:06 | |
![]() | Publikmatcher ger jag inte ett ruttet lingon för. Vinnaren i dessa ger inga allsvenska poäng så vitt jag vet. Här är det bara äcklig självgodhet och självförhärligande som gäller. De egna fansen är naturligtvis alltid överlägset bäst. *suck* Så totalt ointressant och meningslöst. | |
Miss_jk | 2008-03-20 10:37 | |
![]() | Basta, vad skulle jag gjort istället menar du? Jag har kollat på i princip varenda match denna säsong på ett eller annat sätt, däremot har jag TYVÄRR inte råd/tid att gå på alla hemmamatcher, lika lite som jag har råd/tid att åka på alla bortamatcher. Kan ju informera dig om också att jag, under vinterhalvåret, sparar pengar för att kunna åka på de flesta bortamatcher i fotbollen, därav den lite köriga ekonomin. Men kom gärna med tips på hur jag ska göra för att kunna åka på varenda match i både hockey och fotboll utan att betala och utan att ta ledigt från jobbet. | |
Palini | 2008-03-20 10:43 | |
![]() | Miss_jk... Men varför gnäller du på bajens bortafölje då? Vi bajare är knappast några miljonärer. =) | |
vulcan | 2008-03-20 10:53 | |
![]() | Nä vi är söderproletärer allihop. I hjärtat. Även när vi som yours truly är inte alltför illa betalda statstjänstemän bosatta i västerort och med vana att rösta till höger om S :) | |
Miss_jk | 2008-03-20 10:58 | |
![]() | Jag gnäller inte på ert bortafölje, men om man ska säga sig ha den bästa läktarkulturen så får man f-n se till att hänga med på lite bortafighter också, annars är man inte ens i närheten bäst. | |
Palini | 2008-03-20 12:19 | |
![]() | Och så var vi där igen... Kan ni definiera "bäst", tack. Helst i nåt som är mätbart i form av publiksiffror eller decibel och kom gärna med några siffror på olika lag. Sen kan vi diskutera vem som är bäst. Annars blir det totalt ointressant, godtyckligt och självförhärligande. Självklart tycker bajare att Bajen har bäst publik, självklart tycker gårdare att Djurgården har bäst publik, och en kuban tycker säkert att ÖSK har bäst publik. Det är helt ointressant och lika givande som att jämföra storleken på könsorgan eller bröst. Nej, förresten. De sistnämnda är nog mer givande, för de går ju i alla fall att mäta. | |
mr_brightsid | 2008-03-20 12:53 | |
![]() | Vi e överallt, men det är inte ni, för ni är....Publiksnittet talar för sig självt, AIK drar flest år ut och år in. | |
mick_e 2 - Ej medlem längre | 2008-03-20 13:07 | |
![]() | 25000 på råsunda på söndag? minst. | |
mr_brightsid | 2008-03-20 13:28 | |
![]() | Det tror jag absolut, kanske till och med kommer över 30k. | |
mick_e 2 - Ej medlem längre | 2008-03-20 13:31 | |
![]() | kanske...jag kommer va där iaf.. | |