Spelrum
| Giraffen | 14 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 4 |
| Inloggade | 18 |
Mobilspel
| Pågående | 19 596 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Vita loafers - Ej medlem längre | 2008-06-27 01:01 | |
![]() | Träffade Marianne Ahrne när jag var stenad på en kyrkogård vid Hornsgatan i 20-årsåldern. Hon var ute och gick med hunden. Hon pratade mest med min kompis som är mycket trevligare än jag. Mitt generella kändisintryck: Hon var inte lika påtänd som oss. | |
| Guppa - Ej medlem längre | 2008-06-27 01:07 | |
![]() | Snackade lite med Frej från Slagsmålsklubben efter en spelning..that's it. Han var väldigt trevlig och rolig. | |
| Silverin - Ej medlem längre | 2008-06-27 01:20 | |
![]() | Marianne Ahrne.. *asg* Kan väl meddela att jag gjorde samma sak, i samma ålder, vid samma kyrka - fast tillsammans med en helt klart mer påtänd Ulf Lundell ;-) | |
| Suds McDuff | 2008-06-27 01:48 | |
![]() | När jag var liten, för drygt 20 år sen, bodde vi granne med Sverker Olofsson. Ni vet, han från Plus. Hans döttrar brukade va med mina storasyrror. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-27 01:49 | |
![]() | Sverker springer man ju på ofta i Ume. | |
| Paco-Loco | 2008-06-27 21:28 | |
![]() | Mina f. d. klasskamraterhade UF-företag och tryckte upp T-tröjor. Så de gick ut i skolan med att samlar nya idéer för olika tryck. Så gav jag en idé om att trycka "DOGGY STYLE" med en hund under namnet. På en församling av UF-företag i Karlstad så gav de bort ett exemplar till... Dogge Doggelito Jag var med och såg detta. | |
| MissTuss | 2008-06-27 23:05 | |
![]() | Träffade Anna Book i en affär en gång.. hennes barn höll på att spetsa min kompis med ett paraply. Anna sa till barnet att sluta och bad sedan oss om ursäkt för spetsningen =) efter det välte dom ett ställ med kort. med paraplyet. | |
| arf | 2008-06-27 23:52 | |
![]() | jag har sett magnus uggla... wie... ´=/ | |
| Aurora Aurum | 2008-06-28 21:15 | |
![]() | När jag och mannen var på semester i Thailand på Koh Mok på en fancy resort var det ett annat ungt par, jättetrevliga som vi prata med. Han berätta att när han spelade med bandet i Japan satt fansen i foajen och vänta. Jag frågar lite försynt om han spelar i något band man känner till och det gjorde man för det var Carl-Johan från Mando Diao som var på semester med flickvännen. Annars är det väl så att eftersom man bor på Södermalm i Stockholm träffar man på kändisar och halvkändisar jämt. Rikard Wolf Tomas DiLeva Rakel Molin Özcan Yildiz Jonas Wahlström Sven Wolter Kim Kärnfalk Mats Ronander Bland många andra, svårt att komma ihåg dem eftersom de kryllar av dem som löss :-) | |
| Moogi | 2008-06-28 21:49 | |
![]() | Jag har käkat lunch med Torgny Mogren hos min morbror som var aktiv inom längsskidåkningseliten då, jag har snackat med Börje Salming i en bar i ca en timme innan jag fattade vem det egentligen var. | |
| SylphiD | 2008-06-28 22:02 | |
![]() | Har träffat Melker Andersson och hela kock-juryn när jag jobbade som servitör inför årets kock semifinalerna. De var stressade och uppjagade hela bunten. Fast det klandrar man dem nog inte för. Gert Klötzke vart så trött så han lade sig att sova på golvet i provsmakrummet :) | |
| rebellion | 2008-06-29 11:31 | |
![]() | Jag har spelat pingis med Kevin Spacey. Han var supertrevlig och väldigt jordnära. | |
| Merris | 2008-06-29 12:04 | |
![]() | Jag såg Bingo Rimér stå och pissa bakom en busshållsplats på tågstationen MEDAN han åt en banan... | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-06-29 16:08 | |
![]() | hm... spännande detta...jag mötte Jojje Jönsson på badet när jag va där med en skolklass, han var där med sina barn(?) och verkade ha trevligt... mötte Jerry Williams utanför en zoo-butik när jag va liten (hade gemensamma bekanta som ägde butiken)... har sett Peter Wahlstedt ett antal ggr och han verkar kanske lite snurrig eller nåt... gick nästan in i Bengt "Bengan" Johansson utanför H&M för ett par veckor sedan :) När jag gick på mellan och högstadiet träffade jag Charlie Norman som var i skolan och hade konsert, och Clabbe af Geijerstam som va konfrencier på en av våra julkonserter :) finns kanske fler... men vem lägger alla på minnet? | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-06-29 16:09 | |
![]() | haha joo måste ju tillägga att Sharon Dyall sjöng med oss på en vårkonsert :) | |
| HUUU | 2008-06-30 20:59 | |
![]() | jobbade backstage på hultsfred med att slussa in kändisarna till logerna, vilket betyder en hel del snack, med robyn, takida, linkin park, (som vände), ane brun, the donnas mfl. asolut trevligast va takida.. fan va härliga de va skämtade trots att de krånglade med deras loge. till skillnad från vissa andra... | |
| bluebite | 2008-06-30 21:49 | |
![]() | Träffade Pete Steele (sångaren i Type O Negative)backstage efter en av deras konserter. Han sa 'Hi' och drack vatten. Sen försvann han längs med korridoren, in till ett annat rum. Hamnade på samma plats som Papa Dee tre gånger på en vecka. Tredje gången reagerade han, frågade om jag förföljde honom. Det var på en uteservering på Södermalm, här i Sthlm. Det visade sig att vi bara råkar bo nära varandra.. :) | |
| L-G | 2008-06-30 21:56 | |
![]() | Har åkt lift med ANJA PÄRSSON och träffat PERNILLA VIBERG i Bormio och bott granne med ANDREAS ISAKSSON innan han blev landslagsmålvakt. | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2009-03-07 14:23 | |
![]() | Jag har gått i parallellklass med Amy Diamond. Jag och några vänner såg Daniel Karlsson (han från idol) gå förbi på Juneporten en gång. Sen har jag själv gått förbi Nevnarien/Elin Kero på Torpa/Jkpg. :) | |
| -Robson - Ej medlem längre | 2009-03-07 14:25 | |
![]() | Har spelat i samma curlinglag som Rutger Jönåker. | |