Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 20 077 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-03-22 19:24 | |
![]() | *har jag gjort bort mig igen* ;) | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-03-22 19:26 | |
![]() | *skäms* | |
| Mårten | 2008-03-22 19:30 | |
![]() | ofermods hemsida: www.ofermod.org/ Michaya är ju väldigt sällan i frihet så de är inte så produktiva, den gamla singeln som utgör de två första låtarna på MCD'n Mysterion Tes Anomias är dock bland den absolut bästa musik som någonsin skrivits. | |
| Metalnymf - Ej medlem längre | 2008-03-22 20:23 | |
![]() | James är min karl, så isf får vi dela... serrö! Hihi... Sen till er som trackar ner på Metallica; Smaken är som röven. Dvs KLÖVEN. Ni behöver inte tycka som jag, men det är kult. Så det så... Glad pisk på er. ;) | |
| milvusmilvus | 2008-03-22 20:25 | |
![]() | Det här är hård rock: www.youtube.com/watc...GN b-YT5ECA Musik av den hårdare skolan är fascinerande med alla sina genrer (sjangers? schangrar?). Jag fann utan ansträngning 28 subgenrer under heavy metal: Grind, doom, speed, thrash, death, black, nu-metal, funeral, suicide, folk, viking, power, prog, southern, gothic, industrial, stoner, sludge, drone, post, math, rap, avant, funk, christian, symphonic, glam, alternativ... | |
| Nettan6 | 2008-03-23 13:31 | |
![]() | Måste bara dela med mig av den bästa rösten (ja, i alla fall en av de absolut bästa)..:) youtube.com/watch?v=...re =related | |
| vulcan | 2008-03-23 15:22 | |
![]() | Hehe... när man läser om Ofermod är det ju inte utan att man undrar hur min föräldrageneration kunde igång så enormt på W.A.S.P på Twisted Sister back in the 80ies. Tiderna förändras. Måste ju bjuda på nåt jag också, om än ingen metal. Den här livespelningen har mer än 30 år på nacken, bandet är dock fortfarande i högsta grad aktiva med samma sättning. www.youtube.com/watc...re =related | |
| WordTour2008 - Ej medlem längre | 2008-03-23 15:33 | |
![]() | Rush är sköna! Apropå WASP måste jag bara visa detta klipp: www.youtube.com/watc...zH S0QP7bro Haha, ja herregud... Men lite synd att intervjun är sönderklippt, för Anders Tengner klarade sig riktigt bra mot käre Sievert. :-) | |
| Ozone - Ej medlem längre | 2008-03-23 15:34 | |
![]() | Tacka vet jag hårdrock där man kan utskilja någon sorts melodi eller sång och inte till band med ett gäng "dårar som misshandlar instrumenten" och skriker, se milvusmilvus länk ovan. | |