Spelrum
| Giraffen | 24 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 12 |
| Inloggade | 36 |
Mobilspel
| Pågående | 18 882 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| -Proletären- - Ej medlem längre | 2008-04-27 00:04 | |
![]() | Nyckeln Till Frihet hade inte platsat på min topp hundra, inte Forrest Gump heller för den delen. | |
| Maybach | 2008-04-27 00:06 | |
![]() | Nyckeln till frihet tvekade jag lite på, men Forrest Gump är självskriven. | |
| kermis | 2008-04-27 00:07 | |
![]() | ÅH! The Cube glömde jag! | |
| -Proletären- - Ej medlem längre | 2008-04-27 00:07 | |
![]() | Du har sett för lite film. Kom tillbaka när du sett hälften så många som mig så kan vi diskutera. | |
| Mirr | 2008-04-27 00:09 | |
![]() | Det handlar inte om kvantitet i första hand utan kvalitet | |
| Mirr | 2008-04-27 00:14 | |
![]() | Fler bra filmer: Den enfaldifa mördaren, den italienska storfilmen 1900 del 1 o 2, Att angöra en brygga, Italienska för nybörjare, Äppelkriget. | |
| Bergatroll | 2008-04-27 00:39 | |
![]() | De förlorade barnens stad, Pans Labyrint, Delicatessen, Brazil, The devils backbone, Old Boy | |
| MiaMaja | 2008-04-27 01:20 | |
![]() | *Zigenarnas tid *Cinema Paradiso *Antonias värld *Pianot *Det stora blå *Himmel över Berlin *Allt av Aldomovar *Bagdad café *Boxing Helena *Cinema Paradiso *Amelia från Montramarte *Fjärran så n'ra *Fight club *Kill Bill Filmer man kan se 100 gånger om..... | |
| le-lou | 2008-04-27 01:25 | |
![]() | Zingo är ingen kvalitetsfilm, men den är opretantiös och slapp att den är ett måste. Jag tycker inte mkt svensk film är bra, så därför blir den bäst. Men en seriös lista på riktigt bra filmer, en början iaf.. Slingblade..som nån skrev innan, inte ofta man hör talas om att folk ens sett den, skitbra film som fått för lite uppmärksamhet. De misstänkta. Breaking The Waves. Jeanne D`Arc Big Lebowski | |
| le-lou | 2008-04-27 01:25 | |
![]() | jo: Svart Katt Vit Katt - hysteriskt rolig! | |
| MrNils87 | 2008-04-27 01:38 | |
![]() | Jag har inte läst hela tråden, så skriver jag filmer som redan tagits upp så ursäktar jag mig för det, men bröderna Cohens filmer måste jag säga är en utav favoriterna, t.ex big lebowski. En annan film jag såg för ett tag sen var Delikatessen, den är inte helt kass den heller, sen om det rör sig om en riktigt riktigt bra film, som det kanske är tal om i den här tråden, det ska jag nog inte uttala mig om med tanke på att jag även gillar dum & dummare ;) | |
| Töjeksperten - Ej medlem längre | 2008-04-27 02:50 | |
![]() | En bra svensk film, Tre Solar med Lena Endre! Nej, skoja bara. Men varför hacka på svensk film? Hur många bra filmer kan man göra med budget som ska täcka max 1,5 miljoner bio-besökare. Lasse Åberg har gjort ett par tunga rullar som dragit in fläsk. Det säger väl en del om oss svenskar och vår smak. Opretantiöst och roligt. Är jag ensam om att tycka att "Storm" var bra? | |
| Semikolonet - Ej medlem längre | 2008-04-27 07:09 | |
![]() | Säger bara en sak: Forrest Gump! | |
| Mysteriet - Ej medlem längre | 2008-04-27 09:22 | |
![]() | Måste säga att jag tycker det är märkligt att ingen har nämnt dessa filmer: Eternal Sunshine of the Spotless Mind Happiness Me and you and everyone we know North by northwest Apocalypse now Taxi Driver | |
| Ond jävel - Ej medlem längre | 2008-04-27 09:39 | |
![]() | Taxi driver har väl nämnts några ggr iaf? Vill bara ge ett hederomnämnande till "south park" filmen, skitrolig, fylld med svordomar och den har ett budskap. | |
| Mysteriet - Ej medlem längre | 2008-04-27 09:57 | |
![]() | Aha... ok, ja det missade jag. Om man sätter Scorseses tidiga filmer i perspektiv så var de väldigt nyskapande. Innan honom var filmkaraktärer bara figurer i ett manus. | |
| Ponny95 | 2008-04-27 10:05 | |
![]() | TITANIC är bäst!! <3<3 x) | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2008-04-27 10:06 | |
![]() | Ska vi prata om "skitroligt" vill jag gärna slå ett slag för Pink Panther-filmerna med Peter Sellers. Han är oerhört rolig som den überfumliga Clouseau. | |
| emmylicious | 2008-04-27 10:29 | |
![]() | "Underbar och älskad av alla" kanske kan vara något för dig Linda88. En svensk film. Jag tyckte inte att den var så superbra men den passar in på din beskrivning | |
| MissT | 2008-04-27 11:53 | |
![]() | Alla älskar Alice, Fröken SVerige, Om Sara, Adam & Eva, Fucking Åmål, Heartbreak Hotel, Ondskan där är lite tips på svenska filmer men om jag ska rekommendera en underbar film (dock inte svensk) så är det Dagboken. Den är den bästa filmen jag någonsin sett! | |