Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 6 |
| Inloggade | 31 |
Mobilspel
| Pågående | 19 700 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-12-05 12:22 | |
![]() | Har haft Wonderchild i huvudet sedan i fredags då jag såg Christian Walz några sekunder i idol...... | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-12-05 13:17 | |
![]() | Men nystan, den ena lasten är bra mkt farligare - och äckligare. :) Christian Walz är så liten att man lätt bär med sig honom av misstag. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-12-05 13:24 | |
![]() | Haha! Retar mig på att jag känner för att sola solarium. | |
| annakarineli | 2010-12-05 13:35 | |
![]() | Retar mig lite på att en gammal dejt som jag var så vansinnigt förälskad i, men numera är god vän med, nu tenderar att låta lite ironisk och nedlåtande när killen jag nu träffar kommer på tal... | |
| annakarineli | 2010-12-05 13:37 | |
![]() | Och så retar jag mig på att jag är så lat att jag inte har någon lust att gå till förrådet och leta efter grejer eller lust att sätta mig med allt skrivjobb jag har att göra... (Fuck it att vara lärare!! En Jävla massa obetalt arbete är vad det är! Lätt hänt att man väljer utifrån hjärtat och sina ideal när man väljer lärarutbildnngen helt klart!) | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-12-05 13:38 | |
![]() | Låter som någon är avundsjuk ;) | |
| Loozer | 2010-12-05 13:40 | |
![]() | min dator som slutat fungera, med okänt fel | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-12-05 13:59 | |
![]() | Förlåt, men varför badar man där folk blivit dödade av hajar och blir dödad själv? Finns det inga pooler i Egypten eller? | |
| nickez | 2010-12-05 14:12 | |
![]() | de är en bra fråga! dödslängtan men när dem ser hajen så ångrar dem sig:) ... lögnhalsar är nått jag jävlar retar mig på! | |
| Lillstölla | 2010-12-05 14:43 | |
![]() | Retar mig på att två av mina vänner, vilka jag alltid uppfattat som smarta tjejer, lyckas ha fallit för varsin sjukt kontrollerande, alkoholiserad mytoman. Och att jag inte vet vad jag ska göra för att hjälpa dom! | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-12-05 14:46 | |
![]() | Hrm, jo de är ofta så charmerande, psykopaterna. När man väl fastnat är det liksom försent. Hoppas du kan få vännerna på bättre tankar genom att lyfta fram de konkreta svinaktigheter deras killar sysslar med. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-12-05 14:49 | |
![]() | Retar mig på lågt blodsocker. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-12-05 14:50 | |
![]() | Ojdå..Tror dom att dom kan "rädda" dom? Eller är det kärleken som styr? Har varit med om samma sak med en vän. Hon ville hjälpa och var så kär men till slut lämnade hon honom självmant för hon mådde inte bra i relationen och blev medberoende. Tror tyvärr att man måste inse själv.. Påtala problemen dock och försök resonera och bara vara allmänt bra som vän, inget kompromissande med vad som är okej dock. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-12-05 14:53 | |
![]() | "Han har bara druckit två öl idag" är liksom inte okej om man dricker sig knasfull ofta och tycker det är normalt med återställare en måndagmorgon. | |
| Lillstölla | 2010-12-05 14:53 | |
![]() | Tack Sylvia! Verkar dock som att jag talar för döva öron. Den ena blev faktiskt dumpad av sin kille och berättade för mig allt han gjort och sa det var skönt att slippa honom, sen gick hon och tog tillbaka honom! Men envis som jag är så ger jag mig inte heller, och vill de inte lyssna så kan jag bara se till att finnas där för dom när de behöver det. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-12-05 14:55 | |
![]() | Retar mig på vuxna människor som beter sig som alkoholistbarn, dvs undfallande, överdrivet anpassningsbart, jagsvagt och lismande. Den sortens svaghet kan lätt slå över i grymhet. Såna personer vågar sällan stå upp för sig själva (eller någon annan) och resultat blir illojalitet. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-12-05 14:59 | |
![]() | Lillstölla, jag vet hur det känns, jag har förståelse både för din skeptiska roll och för din idiotiska väninnas. :) Det är väldigt svårt att gå emot sin känsla när man är kär - man förvanskar gärna sanningen (omedvetet) om personen så att den passar en, men fortsätt ändå tala rakt om det killarna gör fel. Sen tycker jag det bör komma en gräns då du säger att du inte tänker att acceptera att din väninna beklagar sig om hon inte tänker agera utifrån sin kritik. Hon måste liksom välja väg. Hemskt med folk som beklagar sig men inte rör dig ur fläcken. Så lever vissa hela liv, det är inte särskilt lätt att varken förstå eller respektera. | |
| Lillstölla | 2010-12-05 14:59 | |
![]() | Delicious: Den ena kan jag verkligen inte förstå för hon har varit i ett nästan exakt likadant förhållande innan och då dumpade honom med besked och sa aldrig mer. Träffade efter det en jättego kille och hade det kanonbra. Sen kom denna killen hon är ihop med nu in i bilden, medan hon var ihop med den förra, och nästlade sig in. Vet inte varför hon tog tillbaka honom, hon kan ju säga ifrån normalt sett och har sett henne bita ifrån till honom också. Så varför hon tog tillbaka honom vet jag inte. Rädd för att vara själv kanske, under alla år jag känt henne har hon aldrig varit singel längre perioder så kanske är lite kombination av rädsla/ovana att vara själv, medberoende och att hon närmar sig 40 med stormsteg och inte verkar gilla det nåt vidare. Men jag tycker inte om det, vill ju att hon ska må bra. | |
| Lillstölla | 2010-12-05 15:04 | |
![]() | Sylvia: Jo jag hade förståelse för henne först, för många av oss har nog varit i den sitsen då man förvanskat sanningen eller slätat över sin partners beteende, jag har själv gjort det men inte ens i närheten av den nivån min vän gör det på. Tack igen för din hjälp:) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-12-05 15:06 | |
![]() | Men ibland kan man fråga sig om "må bra" betyder samma sak för alla människor - vissa tycks "må bra" i en situation där de grubblar och tvivlar, de får panik av en tillvaro som är lugn, trygg, utstakad osv. Mvh/Filosofiska rummet | |