Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 842 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ramsay - Ej medlem längre | 2011-01-05 12:43 | |
![]() | men nu talar du om inre mognad. rent fysiskt biologiskt så avstannar utvecklingen när den nått sin peak, och förfallet börjar. ser absolut ett värde i att mogna själsligt och intellektuellt, främst för att det är möjligt. ett russin är en halvdöd druva dock. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2011-01-05 12:45 | |
![]() | när det kommer till förfallet av det intellektuella så talar man inte om någon högre mognad bevars trots att den inte brukar infinna sig före 80 års ålder. borde ju vara höjden av mognad- målet rent av:) | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2011-01-05 12:47 | |
![]() | Ja men man behöver tid på sig att mogna intellektuellt och då blir ju ålderstecken även tecken på intellektuell mognad även om dessa såklart kan vara förrädiska. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2011-01-05 12:49 | |
![]() | Hur mogen är man själsligt om det är viktigt att bli uppfattad som yngre än man egentligen är? Hos mig själv ser jag sådana tankar som ganska omogna. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2011-01-05 12:51 | |
![]() | nja, min nioåring är klokare än de flesta 40 taggare faktiskt så förrädiskt var ordet. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2011-01-05 12:55 | |
![]() | Nu handlar det inte om att jämföra med andra utan att jämföra med sig själv. Om din dotter inte förändras mentalt alls tills dess hon är 40 kanske du ska bli lite orolig. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2011-01-05 12:57 | |
![]() | Utveckling behöver inte heller vara till det bättre. Utveckling är förändring. Av någon anledning är det faktiskt viktigt för oss att veta hur gammal någon är. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2011-01-05 12:59 | |
![]() | Om en 19-årig kille häckar utanför en gymnasieskola och tafsar på tjejerna som går där är han ett äckel. Om en 50-årig man gör samma sak är han äcklig och gör sig skyldig till samma brott. Av nån anledning har jag mindre hopp om 50-åringen. Det är intressant för mig att veta om en äcklig själ bor i en ung eller gammal kropp. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2011-01-05 13:07 | |
![]() | ja det skulle jag bli. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2011-01-05 13:11 | |
![]() | En sak är jag helt för och det är att hämma tillväxten så man inte växer ur sin ponny ;) | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2011-01-05 13:12 | |
![]() | det vore mkt smidigt!:) | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2011-01-05 13:14 | |
![]() | Ingen flicka ska behöva vara med om det :) Köp d-ponny till barnen förresten, då är det mindre risk ;) | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2011-01-05 13:16 | |
![]() | jag vet, det är lite tight redan. men den lilla flickan får ta över sen. så det blir väl hon som får tilväxtstopps-hormoner sen. stackars lilla tvåan;) | |
| __SaNnIs__ | 2011-01-05 13:21 | |
![]() | Jag kan tänka mig göra en eller två operationer efter jag har fått mina barn. Mår jag så pass dåligt så ska ju kunna fixa sillisar istället för att ha taxöron.. | |