Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 254 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Snuttoli - Ej medlem längre | 2011-04-10 22:38 | |
![]() | Måste fråga va ni tycker om Rodney? Gillade honom först.. men nu tycker ja att han e lite för överdriven och äcklig -.-* Egentligen, vad tror vissa män om sig själva? :'3 Hah. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-10 22:53 | |
![]() | Tror att han driver jävligt mycket. Mest för att han är så osäker på sig själv. Hela hans hållning skvallrar om att det kanske inte är jättebra med självkänslan :P Typ ett klassiskt exempel på någon som mobbar för att inte bli mobbad. /Psykoanalytikern | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-10 22:57 | |
![]() | Kanske skulle skriva vad jag tycker också...Nämligen att han är ganska äcklig i sitt sätt att vara (mobbar/retar och viftar med snoppen..) Men han är ju ändå ärlig och "bjuder på sig själv" och driver, typ säger att han vill bli diktator eller sektledare. Ganska rolig. Tror han är som ett litet barn fortfarande som testar gränser och ingen har riktigt sagt ifrån ordentligt ännu | |
| Gautama | 2011-04-10 23:34 | |
![]() | Nu sitter Annie och berättar för Katerina att hon hade nominerat Patrik. Hoppas det blir konsekvenser som straffnominering. Då åker hon nästa söndag. | |
| Grymming | 2011-04-11 08:32 | |
![]() | Nej annie ska vara kvar så länge som möjligt. Då blir det lättare för nån jag gillar att vinna. :) Asså jag gillar Rodney på nått sätt. Det märks ju på livsändningarna att han inte är lika "tuff" som han tycks vara ibland. Sen har han betett sig svinaktigt många gånger och det är inget jag försvarar, men samtidigt så tycker jag att han gör det med glimten i ögat. Problemet är väl att alla inte har förmågan att se den där glimten. | |
| dinodog | 2011-04-11 08:54 | |
![]() | Nej den glimten är reptillik. Han skulle jag inte ens vilja ha som granne. | |
| le-lou | 2011-04-11 10:53 | |
![]() | åter igen - är det bara jag som tycker att bb går på tomgång? tom live är tristare än nånsin, det känns TRÖTT, inget händer. | |
| Grymming | 2011-04-11 10:59 | |
![]() | årets BB är långt ifrån den bästa årgången, alla blir väldigt nervösa vid livesändning och det blir torrt. Men kan inte slut akolla ändå. Rodney, peter och gurkan håller det hyffsat vid liv än så länge. | |
| giraffspan | 2011-04-11 11:22 | |
![]() | Livesändningarna har bara en fördel. Då är det i alla fall en snygg tjej med! *s* Men annars håller jag med dig le-lou. | |
| giraffspan | 2011-04-11 11:27 | |
![]() | Hoppas som du Gautama och att det blir mot Katerina. Ingen mer. För då försvinner i alla fall en av dem ut ur huset. Lär nog bli Annie med dunder och brak i så fall, för nu lär ju än mindre hända runt henne. Patrik är ju borta. Och försöket med Martin var ju ett jättesnyggt baklängesmål och det lär aldrig bli någon kvittering. | |
| giraffspan | 2011-04-11 11:31 | |
![]() | Med risk att jag spammar, men det dåliga giraffminnet (vi har ju så långt från magkänslan upp till hjärnan) slog till. Har inte Katerina fast lärartjänst? Med tanke på att hon sa att hon nog efter BB aldrig mer kommer få jobb som lärare. För hon har väl annars inte gjort något i rutan som gör att man på dessa grunder kan avskeda henne. Att vara skrikig, falsk (jo, jag tycker man är det om man tröstar och stöttar någon som man sedan pratar skit om och samtidigt framställer sig som rak), dansar "utmanande" (eftersom jag som sagt inte gillar henne så tycker jag inte ens att det var utmanande egentligen ...*s*) och allmänt jobbig enligt mig är ju inget som kan få så stora konsekvenser. | |
| demoniac | 2011-04-11 12:06 | |
![]() | Jag håller med dig Grymming! Jag gillar oxå Rodney trots att han ber sig "lite" svinaktigt åt emellanåt! Hände det inget kul igår kväll/natt då?? | |
| CrazyQ | 2011-04-11 12:23 | |
![]() | I går kväll blev dom blåsta på festen kan man säga. Dom fick några öl bara och sedan gick dom och la sig i protest. Hörs som om festen blir ikväll istället då Basshunter kommit. | |
| Gautama | 2011-04-11 13:02 | |
![]() | Jag har börjat tröttna faktiskt, det händer inte mycket i huset nu för tiden. De sitter i soffan och leker maffia mestadels. Eller så sitter Annie och pratar sönder Katerina om Patrik. Vad gjorde hon och Patrik egentligen? Ett litet hångel på fyllan någon gång och hon får det att låta som att de varit gifta minst. Orkar inte med henne. | |
| Daycruser | 2011-04-11 13:07 | |
![]() | Vad roligt! | |
| Snuttoli - Ej medlem längre | 2011-04-11 13:32 | |
![]() | Ja fattar egentligen inte vad basshunter ska göra där.. Han e så tråkigt. Dessutom har han ju varit med i ett tidigare big brother, (inte i sverige då) men utomlands. Så han kan ju allt det där med kameror och är vana vid dem. det där me katerina så tycker jag lite synd om henne. Tänk nu. Hon har ju egentligen sumpat bort hela sin arbetsplats och att få jobba med barn. Ingen, lärar anstalt kan ju mena att dom vill ha henne när dom har sett hur hon betett sig där inne i huset. Om man tänker lite, som barn, Ifall hon skulle vara på en skolan då. Så kommer ett barn fram. "jag har sett dig full på tv" eller jah nått liknande. :3 Men då hoppas man att dagens föräldrar inte låter sina barn som är mindre än 13 se på sånt ist. :'3 Men dehär e ju bara min åsikt då. | |
| dinodog | 2011-04-11 14:12 | |
![]() | Men det finns ingen skälig grund, att ge Katerina sparken från sin anställning. Hur hon beter sig inne i huset är en sak. Hur hon är som lärare är en annan sak. Hon kanske är oerhört duktig som lärare. Sedan kanske hennes elever, om dom nu tittar på BB tycker att det är helt OK det hon gör. Visst är hon störig tar plats, men hon har i alla fall inte hånglat eller haft sex inför kameran vad jag vet. Hennes elever hade lika gärna kunnat ha sett henne full på den lokala puben hemmavid. | |
| Grymming | 2011-04-11 14:31 | |
![]() | Snuttoli, basshunter skall ju bara in och göra en låt med deltagarna. tre dagar tror jag det var och han kommer inte att sova inne i huset, om han inte däckar i en säng efter nån fest :) Kan nog bli en rolig vecka detta! | |
| rjn | 2011-04-11 15:52 | |
![]() | Synd att inte Rodney åkte ut. | |
| giraffspan | 2011-04-11 16:20 | |
![]() | rjn, det finns så många romantiska filmer där paret dels är finare än Patrik och Madde och där det dels händer mer. | |