Spelrum
| Giraffen | 45 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 33 |
| Inloggade | 81 |
Mobilspel
| Pågående | 19 453 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-11-04 22:37 | |
![]() | det är skamligt hur svenska folket röstar | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-11-04 22:38 | |
![]() | Trodde att Fondell kanske skulle hänga löst, man glömde typ bort henne ikväll? Inte för att hon var dålig, men för att hon inte var lika sjukt bra som förr. Men Amanda P? Näää. Dumma människor. Iofs röstar jag inte så jag ska inte säga nåt. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-11-04 22:42 | |
![]() | Undrar vilken sjukdom André kommer ha nästa vecka. Tippar på magkatarr eller kondylom. | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-11-04 22:43 | |
![]() | babykramper | |
| Måns_E | 2011-11-04 22:44 | |
![]() | Molly suger igen, men det får man väl inte säga. Nåja. CR är i à f snyggare än Leila K. Punkt. | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2011-11-04 22:45 | |
![]() | kondylom | |
| Måns_E | 2011-11-04 22:50 | |
![]() | Kondylom? | |
| henrik_l | 2011-11-04 22:54 | |
![]() | hur är det nu, läser dom upp dom som klarar sig vidare efter hur många röster dom fått eller blandar dom och ger? måste väl nästan vara så, annars hade väl den mörkhåriga amanda inte stått där. | |
| madeleine234 | 2011-11-04 23:12 | |
![]() | DÅ var Olle ute nästa vecka åker Andre ! Förstår inte hur Amanda P kan hänga löst hon var ju jätte bra ikväll :) | |
| Måns_E | 2011-11-04 23:15 | |
![]() | Ja Molly var ju sämst | |
| LenaG | 2011-11-04 23:16 | |
![]() | Sett inspelat nu efter jobb! Bara älskar Amanda F och sen goaste Moa :) | |
| LenaG | 2011-11-04 23:21 | |
![]() | Sen KOM goaste Moa menade jag... | |
| madeleine234 | 2011-11-04 23:28 | |
![]() | Ja det kan bli intressant och se vad andre har för sjukdom nästa vecka. Lung inflamationen lär ju inte ha gått över. | |
| le-lou | 2011-11-04 23:52 | |
![]() | Som om Andre hade lunginflammation.. man kan inte ta en ton om man har det. Bullshit. Molly ylade i dag, jag tycker hon sjunger bra fortfarande men hon saknar klang helt, hon tar höga toner men det tenderar att bli yligt och platt. Moas låt bra. Bäst ikväll Robin som vanligt. Bards klädstil episk. | |
| ben hogan - Ej medlem längre | 2011-11-04 23:58 | |
![]() | Robin vinner, då han är den musikaliskt mest framstående personen. Skärp er! Robin erövrar scenen, atmosfären, alltet och publiken. | |
| Satyra | 2011-11-05 00:01 | |
![]() | Till skillnad från i tidigare diskussioner här, så sjöng Molly falskt idag. Så gjorde även Amanda P och till och med annars så tonsäkra Olle, fick ur sig någon sur ton. Funderar på hur deras medhörning var, när så pass många av dem sjöng så ovanligt falskt just idag?!? Tycker förövrigt att det var lite märkligt att juryn bara påpekade Mollys surhet och inte de övrigas, men det kanske beror på vad de har för förväntningar på var och en av dem, angående tonsäkerhet? Hur som helst - för min del hade gärna Amanda P fått åka hem istället för Olle. Tycker hon känns extremt överdriven, på ett negativt vis. Amanda F är ju också "överdriven" i sitt scenspråk, men på ett annat sätt och i hennes fall passar det och känns "rätt". Enligt mig. :-) Moa var ju klart bäst ikväll och det vore väl fan om man inte bäst kunde framföra en egenskriven låt. Det är ju lite enklare på det viset dock - ingen kan jämföra en med någon annan version. ;-) Som låtskrivare själv blev jag snudd på tårögd av publikens reaktioner. Gud vad härligt det måste ha känts för henne! :-) | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-11-05 00:04 | |
![]() | Fråga: äger TV4 rättigheterna till hennes låt nu? | |
| ben hogan - Ej medlem längre | 2011-11-05 00:05 | |
![]() | Satyra. Du gillar tjejer va? Robin komer att vinna denna tävling, till ditt förtret. | |
| Satyra | 2011-11-05 00:07 | |
![]() | "Som om Andre hade lunginflammation.. man kan inte ta en ton om man har det. Bullshit." (le-lou) Inte alls bullshit. Har själv haft lunginflammation fyra gånger under ett år då jag samtidigt hade ovanligt mycket spelningar. JAG upplevde det som att jag hade tungt som fan att andas (och såklart då också att sjunga), men enligt läkarens "pufftest" på mig, i samband med diagnoserna, hade jag ändå en lungkapacitet som låg långt över en normalkvinnas i min dåvarande ålder. Trots lunginflammation alltså! Tror att det kan vara så att om man är van att använda rösten till sång dagligdags, så klarar man att sjunga även med den diagnosen, om än med större svårighet såklart. Läkaren höll förövrigt med mig om min teori där. ;-) | |
| Satyra | 2011-11-05 00:09 | |
![]() | ben hogan - Jag håller i den här tävlingen på den som jag tycker är bäst såklart och även om jag tycker att Robin är bra, så är han inte bäst i mitt tycke. Om du menar "gillar tjejer" i något annat avseende så nej, tyvärr - är en av de få helheteros som finns kvar, hehe. ;-) | |