Spelrum
Giraffen | 17 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 18 |
Inloggade | 35 |
Mobilspel
Pågående | 19 248 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
AndoKongo | 2011-11-17 18:20 | |
![]() | hon* | |
Lill-IT | 2011-11-17 18:22 | |
![]() | Åh vad söt<3 En hona? Hon kan inte vara gammal? | |
Lillstölla | 2011-11-17 18:23 | |
![]() | Antar ni redan kollat om nån i närheten saknar katten Ando? Hur har dagen varit Lill? | |
Lill-IT | 2011-11-17 18:26 | |
![]() | Min dag har varit lång och intensiv.. har huvudvärk. Men nu har jag inga mer måsten idag.. ungarna har inga läxor.. och det är bara en kopp te som saknas så är tillvaron faktiskt rätt uthärdlig. :) | |
tipitina | 2011-11-17 18:27 | |
![]() | Hej finisar! Supergullig kissemiss Ando. Fått nåt napp? | |
tipitina | 2011-11-17 18:27 | |
![]() | Skönt Lill att måstena är avklarade... Mina är väl egentligen inte det men nu vägrar jag mer. | |
Bitte - Administratör | 2011-11-17 18:31 | |
![]() | En trött dag är slut vaknade osoven , med huvudvärk visste dessutom att vi skulle sitta på utb nästan hela dagen ,, sedan skarpläge en 1 ca ,, slocknade på ena soffan några minuter på lunchen annars hade jag nog inte pallar,, snart fläskpannkaka efter det ssoffan,, Ladda inför tatueringen i morgon =) Bitte | |
-Delika-tess | 2011-11-17 18:31 | |
![]() | Skulle vilja sälja delar av min familj.... kommer ni ihåg att det var det som var ursprungstråden och frågan?? | |
Lill-IT | 2011-11-17 18:33 | |
![]() | Hej Tip, Bitte och Tess :) Bitte: Skyddsängeldags? | |
AndoKongo | 2011-11-17 18:34 | |
![]() | Ja vi har satt upp annonser om att vi funnit katten... Vi har inte fått några samtal om det och ingen har heller dragit av nummer från annonserna :/ Finns det nu ingen som ger den ett hem får den bo på internaten och vänja sig vid alla på gården :) Sedan får vi se hur den skulle trivas i ladugarden... Är rädd för att den ska bli vettskrämd och aldrig mer visa sig i trakterna :D | |
Bitte - Administratör | 2011-11-17 18:35 | |
![]() | Joo fast det blev en lite om modifiering av min kaxiga fe,, och hon hamnar inte på armen utan nere på revbenen Bitte | |
Maja G | 2011-11-17 18:35 | |
![]() | ja, vad har du till salu då? Skulle kunna tänka mig en katta, eller en liten snäll tös eller en gullig dammråtta ( som sällskap till mina små sötingar).Har du något sådant på lager?? | |
AndoKongo | 2011-11-17 18:35 | |
![]() | Bitte Vila upp dig rejält och njut imorgon :P | |
AndoKongo | 2011-11-17 18:40 | |
![]() | ingen har nappat på kissen än och ja det är en hona :D men vi fäster oss som fästingar på henne :) åtminstone jag och syrran | |
tipitina | 2011-11-17 18:42 | |
![]() | Kan man sälja delar av sin familj alltså? Jag har också några jag vill bli av med :) | |
Sigrids mor | 2011-11-17 18:46 | |
![]() | Usch vilken tråkig sits min vän hamnat i. Hon och hennes sambo har tagit en hund på foder. (Dom hade en hund sedan tidigare.) Nu inser hon att det inte kommer att funka och de vill bryta avtalet alt lämna tillbaka hunden när fodertiden går ut sista december. Dom har hittills lagt ned ca 10.000 på hunden - så det är liksom inga halvmessyrer. Köpt ny grind/bur till bilen, vaccin osv. Men det funkar tyvärr inte. Han är lite för yster och dessutom skäller han på dagarna när han blir ensam. Min vän har fått rådet att gå på utredning och kurs med honom angående ylandet. Den kursen var/är tydligen riktigt dyr. Tyvärr räcker inte orken till för min vän som har kroniska ledsjukdoma. Hon är nu jätteledsen och riktigt förtvivlad. Och som om detta inte är nog så fick hon ett riktigt otrevligt bemötande när hon ringde "ägaren". Ägaren hade snäst av henne med "nehej så det passar inte - och hade du tänkt att jag eller ni ska ta hunden till avlivning?" Så då blev min vän än mer förtvivlad. Hon klarar inte av att ha hunden rent fysiskt och mentalt pga sina egna sjukdomar. Det var en anledning till att ta hunden på foder - att hon fick testa hur det skulle gå. Hon vill ju för allt i världen inte avliva denna fina fina fina vovve - men hon kan inte ha honom kvar. Hon har ringt och pratat med sonen till den taskiga ägaren och han var lite mer förstående och skulle kolla om de kunde hitta någon annan som vill ta över. Jag bara gapar! Och jag är så arg. Och min kompis är så ledsen. =( | |
-Delika-tess | 2011-11-17 18:56 | |
![]() | Är det en seriös ägare som har fött upp hunden och de har ett riktigt fodervärdskontrakt så finns det skrivit där hur de ska gå tillväga om det inte funkar. Finns inget skrivet är nog inte ägaren speciellt seriös.... | |
Sigrids mor | 2011-11-17 19:04 | |
![]() | Allt har gått rätt till, det finns papper på allt och så - men min vän blir ändå förtvivlad när ägaren hotar att avliva hunden om hon "inte försöker lite till". | |
-Delika-tess | 2011-11-17 19:06 | |
![]() | Låter inte som en seriös ägare... | |
tipitina | 2011-11-17 19:06 | |
![]() | Känns som ett jävligt tråkigt bemötande Sigrids mor, alltså från ägarens sida. Samtidigt kan jag förstå att de inte kan ta tillbaka hunden. Jag har själv lämnat bort min hund rätt så nyss och skulle absolut inte kunna ta tillbaka henne om ens för en vecka så skulle de ringa så skulle jag nog också bli tvungen att välja avlivning. Och skulle dessutom också fråga om inte de kunde ta henne dit (helt enkelt för att hon bor så långt bort) | |