Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 19 004 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| girlpowah - Ej medlem längre | 2013-11-18 18:46 | |
![]() | Lady ; Jag ville se premiären i Gävle.. men att palla först sitta och boka biljetterna och i stortsett hämta ut dom samma dag.. och sen åka på premiärdagen o komma hem skitsent mitt i natten nä... blir en stor kostnad.. fick bli här hemma ist.. Usch! Vill se insidous 2 också.. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-11-18 18:47 | |
![]() | Elbehandling för vad? Om det är ok att jag frågar, alltså? Långpromenaden låter väldigt skön. Har du hundar du går med eller går du ändå? :) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-11-18 18:48 | |
![]() | Hur långt är det mellan din by och Gävle? Går bussarna regelbundet? | |
| fulsnack | 2013-11-18 18:52 | |
![]() | GP: Jag tror inte att du skulle köpa en Canada Goose-jacka om du visste hur och vad de tillverkas av. Det finns liksom inga svordomar nog för vad jag tycker om det märket. Och förmodligen andra märken. BOJKOTT! | |
| girlpowah - Ej medlem längre | 2013-11-18 18:53 | |
![]() | Lady ; Haha.. med x-tåget Ja..va är de.. 1 tim 30 min eller nått sånt..så längesedan jag åkte tåg.. så har ingen koll längre.. och man åker inte buss.. utan x-tåg. :) eller man kanske kan åka buss.. men de vet ja inget om. | |
| DonnaVero | 2013-11-18 18:53 | |
![]() | Självklart får du fråga, Lady. Jag har misstänkt AS (Ankyloserande spondylit) som ställer till det i kroppen. Jo, en liten sötnos till hund har jag. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-11-18 18:54 | |
![]() | OK. Det är en bit då, gp. :) Har aldrig varit i din by, tror jag? | |
| girlpowah - Ej medlem längre | 2013-11-18 18:54 | |
![]() | Fulsnack ; MIn goose kosta 6.000 och jo.. jag vet vad som innehåller den. Jag vintern som var-- > fbcdn-sphotos-d-a.ak...16 80_n.jpg | |
| girlpowah - Ej medlem längre | 2013-11-18 18:55 | |
![]() | Lady ; Haha.. nej, tror aldrig du har varit här. :) för isf hade jag ju sett dig. right?:) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-11-18 18:58 | |
![]() | Jag har nog inte hört talas om det tidigare, Donna. När jag googlade drabbades jag däremot av akut medkänsla med dig. Låter hemskt! Om du nu har detta hoppas jag att det är en mild variant. Jag blev bonusmatte till två katter för några veckor sedan. Kan inte direkt påstå att jag är någon kattmänniska, men dessa är helt ok. :) | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-11-18 18:58 | |
![]() | Jag klarar knappt av att köpa skinnskor längre, får sådan sjuk ångest :/ skinn är jävligt snyggt dock. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-11-18 18:59 | |
![]() | Haha! Du menar att din by är så liten att man inte kan missa främligar gp? ;) Jag är bandytok. Det finns faktiskt möjlighet att jag besöker en by i dina trakter för att enbart se en match innan jag åker hem igen. :) | |
| girlpowah - Ej medlem längre | 2013-11-18 19:01 | |
![]() | Oj.. men gud! I ärlighetens namn så visste jag av jackan innehöll.. och ja.. klart jag älskar djur och är emot.. men jag är så frusen av mig.. så jag köpte mig jackan. :) Men klart ni får ha era åsikter. :) Vill ha en ny jacka dock.. för min goose börjar bli för liten..de är ju typ xs.. hitta denna på nelly.. --> nelly.com/se/kl%C3%A...91 7567-99/ Så jävla snygg jacka! | |
| girlpowah - Ej medlem längre | 2013-11-18 19:02 | |
![]() | Lady ; You got me. :) Men Alfta kan du ju inte ha vart i.. isf bollnäs eller edsbyn.. du vet "guld byn" | |
| girlpowah - Ej medlem längre | 2013-11-18 19:03 | |
![]() | Åh jackan va inte så dyr heller.. och dessutom väldigt snygg.. :) | |
| girlpowah - Ej medlem längre | 2013-11-18 19:04 | |
![]() | Uggs är ju också skinn.. XD .. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-11-18 19:04 | |
![]() | Girlpowah. du få ha på dig vad du vill :-) | |
| girlpowah - Ej medlem längre | 2013-11-18 19:05 | |
![]() | Mollee2 Highfive! :D Eller tummen upp eller peace.. :) whatever u want me to do :D Tusan måste köpa den där jackan.. så sjuukt snygg.. på tal om skor. I need new shoes.. :O dom skorna jag länka förut.. dom va inte i samma färg som på hemsidan.. plagg & skor är ALDRIG i samma färg som på hemsidan.. man blir alltid lika besviken. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-11-18 19:06 | |
![]() | Nej, där har jag nog inget ärende, gp :) Guldbyn får de kalla sig bäst de vill, vi är fortfarande Mesta Mästarna. ;) Hoppas bara det håller i sig... | |
| girlpowah - Ej medlem längre | 2013-11-18 19:07 | |
![]() | Lady ; Told you so! Haha. Tycker inte om att de kallar sig guldbyn.. jävla fjolltöntar enligt mig. :) | |