Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 3 |
Mobilspel
Pågående | 19 823 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
lejonmix - Ej medlem längre | 2008-10-02 10:26 | |
![]() | men du sa att det var uppenbart att jag retades...Va mest det jag ställde mig frågandes till. Jag kan inte hjälpa att Hokki är B och AIK är coolish ;) | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-10-02 10:27 | |
![]() | Det stör mig att jag är osäker på om min kusin stavar sitt namn med v eller w. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-02 10:28 | |
![]() | Jag utgår bara från hur jag själv skulle funka om nån sökte min uppmärksamhet genom att gnälla på mig eller dem jag pratade med: Jag skulle fortsätta prata ännu mer, för ingen skall bestämma över mig. Alltså gav jag henne ett litet strategisk råd, eftersom jag vet att hennes metod är kontraproduktiv... | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2008-10-02 10:28 | |
![]() | Nej du har inte klagat på någon Sylvia, men du "stöttade" en person som klagade på mig bl.a. Va mest där jag försökte knipa åt en humoristisk och inte alltför ovänlig tång | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-10-02 10:29 | |
![]() | Silvias o lejonets diskussion. | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2008-10-02 10:30 | |
![]() | aha, ok, jag fattade inte att jag hade "pratat" i mer än högst två inlägg (om AIK) igår innan jag och en till blev föremål för klagande. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-02 10:30 | |
![]() | Jag syftade bara på när du sa: "Skall Linn och lejonmix bli ihop?" Jag vet ju inte vad du och Ryssbrud har för historia, men ni har väl snackat i chatten en del om jag minns rätt, så hon blir kanske lite sotis nu när hon inte är huvudperson...Det är inte kul att vara sotis, så jag ville bara hjälpa till lite. | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2008-10-02 10:31 | |
![]() | trashtone, Det låter som en Bok om Narnia "Silvias och Lejonets diskussion" | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-02 10:32 | |
![]() | Lejonmix: Jag stöttade Ryssbrud för att det var ganska uppenbart att hon var den svaga parten. | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-02 10:32 | |
![]() | hur som helst lejonmix: är det ett problem för dig om iaf SYLVIA gillar mig? dessutom lejon vet du mkt väl varför jag surar puss på er | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2008-10-02 10:32 | |
![]() | ok, jag anser att jag inte får svar på hur jag "Uppenbart" retades. Men jag e glad för det nästan. Fasen, Sylvia är ju en av mina idoler på beta. På rikt igen. | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-02 10:32 | |
![]() | sylvia : ja syster puss han har vart dum :'( | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-02 10:34 | |
![]() | lejonmix: sett ur ett annat perspektiv är du en typisk kappvändare och jag VET vad det beror på det vet du oxå och av respekt ska jag inte analysera det här men om du nu är över 25, kan du ju agera så oxå. | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2008-10-02 10:35 | |
![]() | nej, jag vet inte varför någon surar. O vad fasen hade det med att du störde dig på Linn Du skrev ju det tidigare, innan Linn o jag matchades ihop. Ja detta är för mkt. Nu ger jag mig. Ist stör jag mig på äckliga popcorn på hokki-matcher. Och gubbar som tycker att det är kul med mototrer. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-02 10:36 | |
![]() | Tack, lejonmix, det var snällt... Jag menade inget illa mot dig utan kunde bara föreställa mig hur Ryssbrud kände sig. Ryssbrud: Det här med kärlek är inte enkelt, jag funderar själv på att lämna det bakom mig. :) | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2008-10-02 10:36 | |
![]() | Va? haha. men shit. PÅ vilket sätt är jag en kappvändare? skärp dig. Har jag vänt kappen efet vinden el någon här inne? Alla brukar säga tvärtom. | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2008-10-02 10:37 | |
![]() | Kärlek...? nä nu får ni ge er | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-02 10:38 | |
![]() | det handlar inte om kärlek eller oxå om respekt bajskorvar hela högen | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-02 10:39 | |
![]() | lejon: du är en tramsröv det stör jag mig på | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-02 10:39 | |
![]() | Lejonmix: Hon störde sig på Linn (bara?) för att hon föreställde sig att du intresserade dig för henne. Är du med då? Och när du fortsatte att bekräfta Linn men inte henne, så irriterade hon sig högt och ljudligt på dig. | |