Spelrum
Giraffen | 37 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 19 |
Inloggade | 57 |
Mobilspel
Pågående | 19 827 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Lill-IT | 2009-10-09 00:03 | |
![]() | Godnatt Nymf.. :-) | |
apbur | 2009-10-09 00:05 | |
![]() | Rexar som går ute under den varma delen av året. Gräsätandet har inget syfte då de inte samlar några hårbollar. Bara spyr ned mina mattor. Den ena katten har ett snuttbehov och ätstörning. Jag köpte en ampellilja till honom. Han käkade upp hela och spydde därefter. | |
Lill-IT | 2009-10-09 00:10 | |
![]() | Devon eller cornish? Jag har "bara" bondkattor.. men de är underbara personligheter och de bereder mig mycket glädje:-) Länkade till en bild på den ena här i tråden tidigare i dag... | |
apbur | 2009-10-09 00:27 | |
![]() | Cornish. Min gosse på bilden :) omasoma.com/Spectrol.../i ndex.htm Fin hummer. Och kisse :) | |
Lill-IT | 2009-10-09 00:51 | |
![]() | Din kisse var också fin:-) God natt Beta <3 | |
Epsil - Ej medlem längre | 2009-10-09 01:33 | |
![]() | "...över en kam" ska det väl vara och det gläder jag mej åt att just jag vet. Idag fick jag ingen fågelskit i huvet när jag gick ToR brevlådan (10k mm) Ngn skriver "Den som är glad åt lite kan vara glad åt mycket" (tex jag, här, alldeles nu/nyss.) | |
Epsil - Ej medlem längre | 2009-10-09 01:34 | |
![]() | Förresten; mitt namn är skrivet i Livets Bok. Det är jag nog mest glad över! | |
amandahug - Ej medlem längre | 2009-10-11 21:50 | |
![]() | Mail såsom dessa på Facebook (tydligen finns det fler hjälpsamma e-själar i vår värld). "Hello all, I have returned from **** and will continue providing life coaching services as early as next week. If you are interested in how my wife and I have begun to fulfill her life's dream of educating the girls of her country, visit our website: www.***.org. As for my life's work, I'll be scheduling life coaching sessions for next week. I conduct sessions using the phone for clients in the US and using Skype for clients outside the ***. Visit www.***.com to read about my work. It's wonderful to be back and to be providing help to those in need! Sincerely, ****, MS Life Coach " | |
Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-10-11 22:14 | |
![]() | Haha, e-själ! | |
anneli72 - Ej medlem längre | 2009-10-11 22:22 | |
![]() | när folk tycker att jag är snygg när folk tycker att jag är smart när jag lagar god mat när jag har god smak när jag är jag och folk tycker om mig ändå. det sista lät bäst. | |
Tanten M - Ej medlem längre | 2009-10-12 16:08 | |
![]() | Att det äntligen slutat trilla in en massa knäppa mail på en av mina hotmailadresser. Att sonens nya tjej verkar va "den rätta" för honom. Att jag iaf tvättat 8 maskiner o rengjort badrummet. Att jag fortfarande njuter av lördagens träff. Att det kommer va extra skönt som nyduschad att krypa ner i rena sängkläder ikväll. Att jag trivs så förbannat bra där jag bor (bra hon ovanför e tyst). + en massa annat smått & gott. (Affirmerar mig en gråtrist måndag ;)) | |
Pseudonymf | 2009-10-12 16:16 | |
![]() | Att det är fint väder, men jag är sjuk. Att hunden har god aptit, men petar ut två sorter av matbitarna i det nya fodret. Att min blomma fortfarande blommor, men jag måste nog vattna den snart. Att jag hade världens mysigaste och roligaste helg, men det är synd att den är över. :D | |
delta9 | 2009-10-12 16:33 | |
![]() | Då tjurar skriker i extas | |
nystan1 | 2009-10-12 20:15 | |
![]() | Såg precis att Sylvia är tillbaka. Det gjorde mig glad =) | |
Limer | 2009-10-12 20:57 | |
![]() | Att min tv erbjuder nostalgistund i kväll!! :) | |
mrperfect | 2009-10-12 21:00 | |
![]() | Att man får lämna datorn och göra något annnat en stund, det kommer jag att göra nu :) | |
Smutsig Djur - Ej medlem längre | 2009-10-12 23:56 | |
![]() | Heinz Mean Beanz, bönor med mexikanska kryddor på burk som man kan öppna utan konservöppnare smakade riktigt bra! Ännu en rätt som tar 0 sekunder att tillaga och som inte ger någon disk. Livet leker! | |
Tanten M - Ej medlem längre | 2009-10-13 00:00 | |
![]() | Du menar inte att du äter kalla (om än kryddade) bönor? *urk* | |
anneli72 - Ej medlem längre | 2009-10-13 00:01 | |
![]() | Krydda med vitpeppar och ketchup! | |
Smutsig Djur - Ej medlem längre | 2009-10-13 00:04 | |
![]() | Det finns få matvaror man kan köpa på burk som jag har några problem med att äta rakt ur burken. | |