Spelrum
| Giraffen | 48 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 33 |
| Inloggade | 84 |
Mobilspel
| Pågående | 19 453 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ben hogan - Ej medlem längre | 2011-11-05 00:12 | |
![]() | Ja tjolahopp. Du är mkt på. Jag menade bara att jag tycker Robin är helt fucking bäst. | |
| ben hogan - Ej medlem längre | 2011-11-05 00:15 | |
![]() | Robins scensspråk kan bara mätas med en. Det är Amanda. Hon har inte samma röst. | |
| Satyra | 2011-11-05 00:52 | |
![]() | Hur som helst, ben hogan, så bedömer jag varken röster eller scenspråk utifrån vilket kön personen ifråga har. Vilket väl ditt tidigare inlägg till mig verkade antyda. Igen - Robin är duktig ja. Han kanske har bäst scenspråk också, det kommer sekundärt för mig, men Molly är den jag tycker har bäst röst av gänget. Förutom ikväll, då hon inte var bra, av någon anledning. | |
| ben hogan - Ej medlem längre | 2011-11-05 00:59 | |
![]() | Nej Satyra. Nu slutar vi prata om din könstillhörighet.Skämt och sido, jag respekterar Mollyanhängare, men jag tycker att Robin är den som aldrig vikit ner sej. Alltså är han den bäste och därmed värdig att vinna. | |
| CrazyQ | 2011-11-05 02:19 | |
![]() | Tycker också Robin är kanonbra! :) Men jag blir förbannad att Bard VARJE gång trackar honom för hans klädsel! Han liknar ju själv hin håle! Verkar som om att han har något personligt agg emot Robin. Moa´s låt är väldigt bra! Hon kommer att klara sig med eller utan Idol. Men jag fixar inte Amanda F!! Måste det alltid vara med någon som är coorky?? Hörde knappt ett enda ord av texten på hennes låt pg.a hennes överdrivna sätt att sjunga. Eller sång? Nej jag tycker det låter som nån stoppat ner ett mjukisdjur i halsen på henne! Blä! Eg. tycker jag att Idol aldrig varit sämre, men kan inte låtabli att titta ändå. Molly och Robin är bäst enl. mig. | |
| ben hogan - Ej medlem längre | 2011-11-05 02:54 | |
![]() | Käre vän. Aldrig varit sämre. Dina referensramar vibrerar. | |
| ben hogan - Ej medlem längre | 2011-11-05 02:59 | |
![]() | Bard är en avvikare, med ett jättestort behov av att hävda sej. Detta måste vi alla respektera och acceptera. När en människa som är man tar på sej ett farmorshalsband måste alla vi andra tänka att han är en människa ändå! | |
| Bim1964 | 2011-11-05 11:09 | |
![]() | Men det är ju det jag har sagt Amanda F sjunger med gröt i halsen. Man hör inte ett skit. Hon sjunger safe hela tiden har inte utmanat sig själv. Titta på alla hennes framträdanden hon kör samma stil rätt igenom. Igår var Moa klart bäst naket enkelt, och det hon sjöng gick direkt in i hjärtat. Molly gjorde en miss igår helt klart. Hon skulle inte gjort om låten så mycket, för orginalet är skit bra. Ska bli kul och se vilka låtar dom ska sjunga på fredag, tyckte mig höra att "veckans utmaning" skulle vara Motown. | |
| CrazyQ | 2011-11-05 14:50 | |
![]() | Ben hogan: Kolla tillbaka på tidigare säsonger. Inte fasen tappade idolerna texten? Inte heller har det varit så låg nivå. Idolerna är helt enkelt för unga i år. Tycker inte direkt juryn är övervädigade direkt. Några enstaka ggr har dom applåderat. Det säger rätt mycket. | |
| CrazyQ | 2011-11-07 02:03 | |
![]() | En påminnelse till Ben Hogan, kan hitta många klipp, men nöjer mig så här. www.youtube.com/watc...re =related www.youtube.com/watc...re =related www.youtube.com/watc...re =related www.youtube.com/watc..._D ZH8kE_jU www.youtube.com/watc...re =related www.youtube.com/watc...6_ ILeLGdHI www.youtube.com/watc...re =related | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-11-07 02:23 | |
![]() | Hm, "Fix you" var kanske inte Marcus stoltaste ögonblick den där säsongen ... Jag kommer osökt att tänka på ett av mina favoritframträdanden i annat program, So You Think You Can Dance, där domarna ligger på en helt annan nivå än vad Bagge & Co gör. Ris och ros levereras på ett sakligt sätt, och alltid konstruktivt och med hjärta - här skulle vår Idol-jury kunna lära MYCKET. www.youtube.com/watc...ng uqsMQmg4 | |
| CrazyQ | 2011-11-07 02:40 | |
![]() | Håller verkligen med dig efter ha sett klippet! Visst kan det vara bra att dom är ärliga och rätt fram, men man kan göra det ödmjukt. Bard har tydligt sina favoriter, vilket jag tycker är synd. Dom ska ju kunna vara "neutrala" och döma efter insats, inte person. | |
| dinodog | 2011-11-07 08:26 | |
![]() | Bard påminner mig om Adolf Hitler, fast med skägg. Tycker Bard har en stickande blick. Ingen jag skulle vilja möta i en mörk gränd sent en natt. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-11-07 19:32 | |
![]() | Asså detta. Är genialt. www.youtube.com/watc...J5 L-xnHLng "Bagge" är så sjukt lik. Speciellt runt 2:06. | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-11-07 23:16 | |
![]() | ha ha! | |
| Bim1964 | 2011-11-10 08:14 | |
![]() | Nå vad tror ni om veckans utmaning som är Motown. Är väl inte direkt en fan av den typen av musik, men en del av dom har man ju trots allt hört. Nästan alla låtar är rätt oki utan Amand F och Robins låtval. Aamanda F kommer med all säkerhet köra den i jazzinfluerad stil. Jag tippar Andre som vinnare på fredag. | |
| le-lou | 2011-11-10 08:18 | |
![]() | tror tvärtom faktiskt, jag tippar på att Amanda F:s blir en höjdare i morgon, grym låt som hon lär göra med bravur. Amanda P:s däremot kan kvitta, den låten är ju bara tråkig med stort T. | |
| Bim1964 | 2011-11-10 08:53 | |
![]() | Jo Amanda gör säkert bra ifrån sig, men hon kör safe återigen samma stuk på alla hennes låtval. Hon sticker inte ut, utan kör sin stil utan att ta ut svängarna. Hon utmanar inte sig själv som de andra har gjort. | |
| Pocaloca | 2011-11-10 09:20 | |
![]() | Jääädras så duktiga dom är! | |
| MiaMarengo - Ej medlem längre | 2011-11-10 11:17 | |
![]() | Ja suveränt duktiga! André åker....hoppas jag och tror... | |