Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 18 563 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Guldplate | 2011-01-15 00:30 | |
![]() | Tinna: Jag vet inte längre! Nu när det börjar pratas om att det ska delas på mig så börjar jag få mycket att leva upp till! =) | |
| Tinna | 2011-01-15 00:33 | |
![]() | Haha illa. :P jag tycker du ska dyka upp iaf.. Du står ju med på listan. ;P | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-01-15 00:34 | |
![]() | Guldplate - hon har inte uttryckligen sagt att det är dig det ska delas på. ;) | |
| Guldplate | 2011-01-15 00:39 | |
![]() | Tinna: Det är lugnt. Jag kommer! =) Min kompis har sagt att hon eventuellt är på och nu har jag ytterligare ett argument för att få henne att komma med. "Förkläde"/bodyguard! =) LadySol: Jag är aldrig sen att läsa mellan raderna när jag får chansen att fritt tolka in mitt namn där! =) | |
| Tinna | 2011-01-15 00:40 | |
![]() | Haha, vi bits inte. ;P Eller ja, jag kan iofs bara tala för mig själv. : P | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-01-15 00:44 | |
![]() | Guldplate - jag hade tolkat det precis som du gjorde... faktum är att jag gjorde det.... men kunde inte låta bli att kommentera det självklara. :) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-01-15 00:45 | |
![]() | Guldplate - Hon har ju redan någon i åtanke åt dig, så du får väl ställa några ledande frågor efter en flaska vin och några cider till. ;) | |
| Måns_E | 2011-01-15 00:46 | |
![]() | Jo tinna träffade jag ju nästan på en Betafest, jag var nog inte mer än nån halvtimme för sent, men lite tidigt att festen hade tagit slut redan före halv tolv! Så jag får nog lägga till på min lista att en nattaktiv kvinna vore en bra egenskap. | |
| Tinna | 2011-01-15 00:47 | |
![]() | Måns. Ja, det var tokigt.. :( Dock hade vi ju skrivit att festen började tidigare. ;P Känner dock på mig att denna festen kommer hålla på länge! :D | |
| Guldplate | 2011-01-15 00:52 | |
![]() | Tinna: Det är jag inte orolig för. Av din röst att döma så låter du inte som den som bits. =) När slutade senaste festen? | |
| Tinna | 2011-01-15 00:53 | |
![]() | Guldplate. Haha, precis. :) Vi drog nog därifrån redan vid halv tolv ja.. :O Men var ju där redan vid femtiden. ;P | |
| suzylucy | 2011-01-15 00:56 | |
![]() | Vilken rolig tråd! | |
| Loozer | 2011-01-15 00:56 | |
![]() | muuu | |
| numsan | 2011-01-15 01:03 | |
![]() | Nu måste ni sluta chatta i den här tråden, ju fler sidor den är desto längre tid tar den att sammanfatta.. ;) Guldplate - Det kanske inte är så att precis ALLT jag säger är på fullaste allvar. Bara nästan.. Måns - Nattaktivitet är såklart viktigt på fler sätt än ett. Men Tinna verkar vara en relativt nataktiv kvinna faktiskt.. =) Tinna - Om man ska åka hela vägen till Gbg för festens skull så hoppas jag verkligen att den håller längre än till halv tolv!! | |
| suzylucy | 2011-01-15 01:06 | |
![]() | numsan, är det du som parar ihop? vilka skills i ihopparande kan du skryta med? | |
| Måns_E | 2011-01-15 01:08 | |
![]() | Ja, jag tror att du har rätt numsan, hade tinna fått bestämma så hade nog uppbrottet varit senare :) | |
| Tinna | 2011-01-15 01:09 | |
![]() | Numsan. Jag lever på nätterna. :P Och ja, kommer du så stannar jag uppe hur länge som helst. ;) Måns. :D | |
| numsan | 2011-01-15 02:18 | |
![]() | suzylucy - Jag höll på att skriva att det inte ligger för mig att skryta, men sen kom jag på att det var en lögn.. ;) Jag skulle ju kunna ta aproachen "nääärå, jag vet ingenting om det här med matchning alls" men jag skulle även kunna säga att jag är skyldig till tre äktenskap i min bekantskapskrets (och en hel del jobbiga uppbrott, men uppbrott tyder ju i alla fall på en tidigare relation) men jag tror jag väljer att helt enkelt berätta att jag tyckte det var lite spexigt att matcha ihop vilsna själar som skrev random inlägg i den här tråden för att det skulle vara underhållande för både mig och andra och att det fortsatte av bara farten för att det verkade uppskattas.. Tillfredställande svar, eller vill du att jag ska skicka min CV? =) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-01-15 02:19 | |
![]() | *skulle vilja se numsans CV* Skulle nog vara intressant läsning. :) | |
| numsan | 2011-01-15 02:20 | |
![]() | approachen menade jag naturligtvis.. LadySol - den är inte superhemlig, jag kan skicka den till dig om du vill.. Jag är relativt stolt över den faktiskt.. ;) | |