Spelrum
Giraffen | 34 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 16 |
Inloggade | 51 |
Mobilspel
Pågående | 19 495 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Maybach | 2008-09-30 18:20 | |
![]() | Ja hellre det än Trelleborg och Ljungskile, men jag tror inte pamparna i sef vill ha mer "liiiiv" på matcher hehee. | |
Miss_jk | 2008-09-30 19:00 | |
![]() | Två trumlag till? Nej tack. Har _fått för mig_ (rätta mig om jag har fel) att dom är ganska bråkiga också, och det har vi väl tillräckligt med redan. | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2008-09-30 19:05 | |
![]() | jag var ironisk mina kära bekantinginar. Villl verkligen inte ha Ass och Syr i Allsvenskan. MEn det jag menade är att Tidningarna skulle få sina krigsrubriker ang "liiiiiiiiiiiiiv" Trummor o sydamerikanskt före Engelsk sång varje dag i veckan för mig. Men jag vet att många är anglofiler. I minst i AIKs skara. Ole Ole Ola sjunger difarna o hoppar som golvet var varmt. Det är blir inte mkt mer trumma än så. Fast utan trumma=) | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2008-09-30 19:06 | |
![]() | Syftar naturligtvis på händelserna som Syrianska lag alltid är inblandande i bråk. | |
Cekt | 2008-09-30 19:56 | |
![]() | L - skönt att nån fattar. Cupmatchen mot Syrianska i våras var en spännande historia, och då tänker jag inte främst på spelet på planen utan när vi skulle ta oss därifrån och blev omringade av Syrianska-fans... =) | |
Maybach | 2008-09-30 20:33 | |
![]() | Och flygande kryckor på läktarn! | |
Cekt | 2008-09-30 20:41 | |
![]() | Ja, helt sanslöst. Trodde man behövde kryckorna om man nu har såna. | |
Maybach | 2008-09-30 20:46 | |
![]() | Förresten, du stödjer inte bojkotten alltså? | |
Cekt | 2008-09-30 20:53 | |
![]() | Hmm, innan jag svarar på det vill jag nog veta om jag kommer bli halshuggen om jag svarar fel. =) | |
Maybach | 2008-09-30 20:55 | |
![]() | Ja. | |
Maybach | 2008-09-30 20:55 | |
![]() | Eller, du ska få en chans att motivera ditt svar först. | |
Tobbelille | 2008-09-30 20:56 | |
![]() | nu börjar den här tråden bli tråkig :P | |
Cekt | 2008-09-30 21:01 | |
![]() | Med tanke på att jag riskerar att träffa på dig i verkligheten så ska jag fundera lite innan jag svarar... | |
Miss_jk | 2008-09-30 21:06 | |
![]() | Bojkotten har ni bara som ett svepskäl till att ni har så få bortasupportrar. Maybach, du sa förut att oskyldiga ej ska drabbas av sådant som andra är orsaken till, så varför då bojkotta matcherna där ditt lag behöver dig som mest, nämligen bortamatcherna? | |
Cekt | 2008-09-30 21:09 | |
![]() | Och så är det ju så vansinnigt kul att åka på bortamatcher. | |
Maybach | 2008-09-30 21:21 | |
![]() | Hoppas du inte menade det där miss jk, och jag trodde dessutom att du stod bakom bojkotten. Cekt, om man inte visar vilken skillnad lagen med riktiga supportrar (läs bajen, aik, dif, göteborg, kanske malmö) gör för allsvenskan, genom en bojkott, så kanske det inte kommer vara så kul att åka på bortmatcher i framtiden. Läs mer här www.svenskafans.com/...?i d=245125 Miss Jk, visst är det trist att laget inte får det stöd de borde få på bortaplan i år, men många supportrar har pratat med Tony och Sulan m.fl träningar osv och alla de pratat med har förståelse och står bakom initiativet. Men att åka på bortmatcher skadar ju föreningen, eftersom att SvFF vill straffa föreningar med stort bortfölje. Det ska alltså kosta (säkerhetskostnader på bortplan) att ha mycket supportrar. På det sättet tar man ju död på läktarkulturen sakta men säkert och kräver idrottsföreningarna på pengar för det. | |
kaparen - Ej medlem längre | 2008-09-30 21:21 | |
![]() | Jag har ju luftat lite allsvenska förhoppningar för mitt gamla kära Åtvid tidigare i denna och andra trådar. I säsongens viktigaste? match borta mot Häcken leder Åtvid med 3-1 med 10 minuter kvar, får en straff och en Häckenspelare utvisad. Man bränner straffen och lyckas sedan med konststycket att låta Häcken, nu alltså med 10 man, göra tre mål innan matchen är till ända. Det är nu 16 poäng kvar att spela om i Superettan och Åtvid har på pappret det enklaste programmet kvar. Vilka tror ni kommer gå upp till nästa år, direkt och eventuellt via kval? | |
Tobbelille | 2008-09-30 21:28 | |
![]() | Hoppas på att ÖIS och Häcken tar dom 2 direktplatserna, tyvärr tar nog Assyriska den ena | |
Maybach | 2008-09-30 21:35 | |
![]() | (Förresten cekt, du behöver nog inte vara rädd för att träffa mig i verkligheten, jag är en snäll kis - fast med väldigt bestämda åsikter. Kom till sm i scrabble så ska vi diskutera!) | |
Maizena | 2008-09-30 21:36 | |
![]() | Tappade åtvid??? Tungt för dom..... | |