Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 45 |
Mobilspel
| Pågående | 19 206 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| remvanrijn | 2009-09-21 22:11 | |
![]() | de börjar hitta formen och en vinnande laguppställning så här på slutet av serien.... | |
| Tobbelille | 2009-09-22 14:45 | |
![]() | aha nu har jag förstått varför dom kallas bajen www.bajenfans.se/web...;I temid=57 känsliga läsare varnas!! | |
| Maybach | 2009-09-22 14:48 | |
![]() | "Själslig våldtäkt" som ordföranden kallar det. Nu är alla kommande bortaresor inställda för i år. Man blir så trött... | |
| Maybach | 2009-09-22 17:12 | |
![]() | Måste bara kommentera också att det är jättetråkigt att Markus Johannesson lägger av efter säsongen. Inför den här säsongen lämnade Sulan Bajen och Rubarth AIK och nu lämnar Johannesson DIF efter säsongens slut. Dessutom tror jag att Tjernström kommer lämna AIK i år, åtminstone om de vinner. Och kanske även Mattias Jonson lämnar DIF? Och Tauer har väl utgåeende kontrakt tror jag? I Hammarby är det väl bara nygamla Gerrbrand och kanske Haris som är kvar som man ser på som sanna Bajare. Erkan och Mikkel har ju nyss stuckit de med. Det är väl de sista spelarna med riktigt klubbhjärta i 08-området? Jag tycker sånna spelare gör en ENORM skillnad, speciellt i derbymatcher då sånna spelare medför än mer klubbidentitet och hjärta in i mötena. På tränarsidan byttes en tydlig klubbsupporter ut (Norling) mot en annan (Zoran Lukic) inom 08-lagen, men även den nygamla Zoran försvann ju. | |
| Maizena | 2009-09-22 17:30 | |
![]() | Det är grymt skönt att Johannesson äntligen lägger av.....inte en dag för tidigt. Han ska dock ha cred för vad han uträttat och för känslan han haft för klubben i många år... | |
| skogstorparn | 2009-09-22 19:30 | |
![]() | bra sagt,may.håller med dig..trotjänarna blir alltmer sällsynta..allsvenskan är numera en hållplats för fotbollsvagabonder och legoknektar..trist.. | |
| Fältherre | 2009-09-22 19:49 | |
![]() | Mjällby spelar inte i Allsvenskan, men jag tror att nästan halva serien skulle byta plats om dom fick ;) På torsdag är dock inte den platsen ledig längre | |
| skogstorparn | 2009-09-22 23:12 | |
![]() | totalhaveri i malmö i går..nu är det nog kört ,tyvärr ..får sikta på tredjeplatsen för att rädda säsongen.. | |
| skogstorparn | 2009-09-23 01:22 | |
![]() | gammel bengt i öis ..är ju en rutinrad herre ..kolla här bara 21 år sen..en svunnen tid.. www.youtube.com/watc...ya xGnGLJZ4 | |
| Maybach | 2009-09-23 14:49 | |
![]() | Shit vilken ångest jag har inför ikväll.. helt sjukt. GAIS är mycket bättre än vad tabellplaceringen visar och de är dessutom skadefria så vi ska inte kunna vinna med tanke på våra avstängningar dessutom. Jag hoppas väldigt mycket på Fredrik Söderström ikväll, hans rutin och tunga skott. Han blir en nyckelspelare nu när Dahl är borta. Tror även Simon Helg kan bli extra viktig. | |
| swempa | 2009-09-23 14:58 | |
![]() | bajen åker ur vi får kvala heja dif | |
| Miss_jk | 2009-09-23 19:08 | |
![]() | Vilka håller man på ikväll då? Lika är ett alternativ, men frågan är om inte gays-vinst är liiiite bättre. Då räcker det med en poäng imorgon för att hamna på kvalplats. Skulle vi vinna så har vi bara två poäng upp till BP som troligtvis torskar mot IFE nästa match. Hmmm... | |
| Läderfejan - Ej medlem längre | 2009-09-23 21:13 | |
![]() | Den här sången känns mer aktuell än någonsin www.youtube.com/watc...3x lG086qUI | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2009-09-23 21:32 | |
![]() | Simon Helg var allt annat än bra ikväll. Det var ingenting som var bra ikväll. | |
| Maizena | 2009-09-23 23:05 | |
![]() | Bajsar på bussen och tänder eld på läktaren..... Just idag är jag stark....... byebye | |
| skogstorparn | 2009-09-24 05:44 | |
![]() | "Äh..skit i bussen,Bajen e bäst ändå.." | |
| Miss_jk | 2009-09-24 06:25 | |
![]() | Skitiga bajen. | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2009-09-24 10:40 | |
![]() | Christensens galna fusk - flyttar in stolparna IFK Göteborgs danske målvakt Kim Christensen har ett mycket fint facit i årets allsvenska, en av anledningarna kan vara att han krymper målet inför matcherna. I matchen mot Örebro blev han påkommen av domaren Stefan Johannesson. "Jag vet om det", säger lagets skyttekung Tobias Hysén till Canal Plus. IFK Göteborgs danske målvakt Kim Christensen har ett märkligt trick för sig innan match. Han har vid flera tillfällen i år flyttat in målstolparna en dryg decimeter på vardera sida genom att lyfta in dem innan match. Tricket uppdagades av domaren Stefan Johannesson som efter 20 minuters spel i matchen mellan Örebro och IFK Göteborg på onsdagskvällen tvingade målvakten att flytta ut stolpen igen. Canal Plus reporter konfronterade Christensen med uppgifterna i halvtid och frågade honom om det var något som han gjort tidigare. - Ja, det har jag gjort, sa målvakten kort. I allsvenskan? - Ja. Och det har inte upptäckts? - Nej. Stolpfusket bekräftades dessutom av lagets skadade anfallsstjärna Tobias Hysén som berättade att flera av de allsvenska domarna brukar anmärka på det. - Jag vet om det. Och vi har även blivit tillsagda om att sparka ut stolparna vid offensiva fasta situationer. Det skiljer ju någon decimeter åt båda hållen och kan vara skillnaden mellan stolpe ut och stolpe in. Det kan göra några mål på en säsong, sa Hysén. Henric Larsson - eurosport.se Skönt med härliga goa gubbar. | |
| Palini | 2009-09-24 10:58 | |
![]() | Tja, jag har svårt att uppröras över Christensens tilltag. Det går bara hand i hand med allt annat inom fotbollen, där man tycks köra efter devisen "det är okej att fuska sig till fördelar, så länge man inte blir avslöjad". | |
| Tobbelille | 2009-09-24 11:01 | |
![]() | Spela på riktigt gräs, fäst stolparna i jorden, problemet löst :) | |