Spelrum
Giraffen | 34 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 29 |
Inloggade | 65 |
Mobilspel
Pågående | 19 872 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
yogamama - Ej medlem längre | 2009-03-26 17:48 | |
![]() | *färdiglagat* är du ledig idag Rem? eller är det nattjobb på gång? | |
remvanrijn | 2009-03-26 17:52 | |
![]() | jepp, t.om köksledig, här blev det cevapcici, ris, sallad och turkiskt yoghurt med pressad vitlök. Färsk annanas som efterrätt.. nix ikväll är min fredagkväll=) vad lagas hemma hos dig då? | |
remvanrijn | 2009-03-26 17:53 | |
![]() | kaffet får jag väl brygga själv strax.. | |
yogamama - Ej medlem längre | 2009-03-26 17:54 | |
![]() | spaghetti med sås av spenat och sojakorv och massa grädde/creme fraiche (på sonens begäran) | |
remvanrijn | 2009-03-26 18:01 | |
![]() | de där massan gör att man kan dölja spenatsmaken antagligen.. kokt färskt spenat nångång? det gör min mamma alltid. liksom med endiver. var alltid fascinerande att se hur en hel plastkasse med spenat kunde förvandlas till så lite när det var kokt, lite salt & muskot, jättegott | |
yogamama - Ej medlem längre | 2009-03-26 18:04 | |
![]() | färsk spenat har vi alltid hemma.. det kan man göra en massa gott av.. dessutom är det superbra basmat för marsvin .. | |
remvanrijn | 2009-03-26 18:08 | |
![]() | svinneri att ge så god mat =) :P kaninen här får ju helt enkelt pellets & morötter. Gäller att se upp att jag köper hem rätt påse från Willy´s, så att man inte sitter o matar djuret med ekologiska /rättvisa/svanen märkta morötter för 24.95 /kilot | |
Behringer | 2009-03-26 21:00 | |
![]() | Ni rockade ju loss lite förut. Den här killen - om än i något äldre upplaga - kommer hit till hålan i sommar. www.youtube.com/watc...2m Ic55EYZM | |
Maja G | 2009-03-26 21:15 | |
![]() | Tjenis! 1. Vilken fin bild du har Yogamama! 2. Spenat är inte föda för människor, det är ko- eller kaninmat! 3.Håvee leder med 3-1! 4. Håvee kommer att gå till final! 5. Håvee kommer att vinna SM! | |
remvanrijn | 2009-03-26 21:32 | |
![]() | är det dem som spelar mot västkustlägen? | |
remvanrijn | 2009-03-26 21:34 | |
![]() | Västra Frölunda kommer jag på nu.. hmm, fick titta en gång extra om det var en annan sloggi. ingår han i nån större sommarturnee grupp kapis? | |
yogamama - Ej medlem längre | 2009-03-26 21:55 | |
![]() | *kliar sig i huvudet* visserligen är jag stadsbo, men äter kor verkligen spenat?? | |
Behringer | 2009-03-26 22:05 | |
![]() | Så som erfaren Bregottfabriken-medarbeta re kan jag säga att om Rosa serveras spenat så äter hon.... | |
Maja G | 2009-03-27 09:47 | |
![]() | Gomorron, gomooooorron!! I dag var jag uppe med tuppen. Har både varit på Apoteket, MVC och sjukgymnasten allaredan! Bra va? Ska snart iväg till Hudoteket för lite "skäm-bort-dig själv"-tid och sedan lunch med min bästa vän.Kan det bli bättre eller? Får väl förklara för yogamama att Spenat, det är det värsta man kan äta...Kanske inte ens korna äter det, vad vet jag? Men det vet ju vår "bregottenfabikenmedarebe tare Behringar, så det är nog så iaf! | |
yogamama - Ej medlem längre | 2009-03-27 09:54 | |
![]() | Gräddis! Godmorgon : ) MVC? Är det något du du vill berätta för oss?? Får inte ihop det där med kor och spenat, men måste ju lita på expertisen,, | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-03-27 10:18 | |
![]() | Maja, ska det bli en liten sladdis? Jag kan meddela att kor sväljer det mesta. Spenat liksom annan grönska värderas högt. I en grannby här, svalde en ko nästan ett helt lakan. Kvinnan fick tag på en ände, drog och drog och fick upp lakanet. Det var nog kossan ganska tacksam för. En annan ko fanns vid slakt ha 6 gamla ölburkar i magen (fy på folk som slänger såna i kohagen). Snacka om 6-pack. | |
Maja G | 2009-03-27 10:18 | |
![]() | MVC? Tja, man vet aldrig,Yogamama...Men i mitt fall så är det nog kört med barn..Väntar ju på barnbarn om kanske några år, vem vet? Det bestämmer ju inte jag...:( Men jag har en bekant som är 51 år, som fick fruktansvärda blödningar och det var tydligen ett missfall trodde dom, så man ska aldrig vara så säker i dessa tider!! | |
Maja G | 2009-03-27 10:20 | |
![]() | Flickor, flickor..ni vet väl att man kan gå till MVC utan att man är med barn??? | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-03-27 10:23 | |
![]() | Jadå, jag var där i januari på cellprov. Jag var jättefrisk i det området iaf :) Mammografi blir det i april också. | |
Maja G | 2009-03-27 10:26 | |
![]() | På tal om sladdis... Sonen körde av vägen idag på morgonen då han var på väg till sitt jobb...:( Men han klarade sig oskadd och bilen med:) | |