Spelrum
Giraffen | 39 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 22 |
Inloggade | 63 |
Mobilspel
Pågående | 19 872 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-03-27 10:27 | |
![]() | Usch, obehagligt. Tur att det gick bra med båda! | |
yogamama - Ej medlem längre | 2009-03-27 10:45 | |
![]() | *pustar ut* dåså Maja : ) trodde det var en sladdis på G En liten solskenshistoria: idag gömde jag både frukost och matlåda i morgonbrådskan.. Men vem kommer ilande med soppa och nybakt bröd till lunch om inte min rara storasyster! (som en bonus är lagar hon ännu godare mat än jag) | |
Maja G | 2009-03-27 11:04 | |
![]() | Vart gömde du den, Yogamama, och varför? Var det för att syrran SKULLE komma med ny mat eller? Och varför lagar hon godare mat än dig? Ja, många frågor...Men hinner inte vänta på svaren för jag måste iväg för lite knådning av ansikte! Tjenixen och ha en god dag allihopa, mina kära vänner!! | |
yogamama - Ej medlem längre | 2009-03-27 11:08 | |
![]() | jajaja... gLömde då : ) och varför lagar hon godare mat? tja,, kanske för att hon lägger mer tid och kärlek på vardagsmaten än jag, som tycker spaghetti med keso funkar i alla lägen... | |
Behringer | 2009-03-27 11:40 | |
![]() | Alltså... det är inte så att spenat är vardagsmat för kor. Men om Rosa och hennes ko-legor råkar komma i närheten av din kolonilott, Yogi, så mumsar de i sej spenaten. Jag lovar För övrigt är spenat gott. Blir dock alldeles för sällan att jag lagar till det.... Här är det snöstorm. men ni får ha en bra fredag ändå :) | |
yogamama - Ej medlem längre | 2009-03-27 11:45 | |
![]() | åh! kolonilott.. det skulle vara något annat än balkonglådorna det.. *åt spenat igår* | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-03-27 12:10 | |
![]() | Tjenixen alla glada trådindianer. Här kommer en som kommer och går *traskar till jobbet* Ha det så gott i snöyror, spenater och Gud vet allt ;)) | |
Tess 08 | 2009-03-27 12:50 | |
![]() | Jag har haft herrbesök.... en kaffetår och en pratstund... inte helt fel | |
Tess 08 | 2009-03-27 12:56 | |
![]() | Ang spenat-diskussionen så går det enbart att äta spenat i undantagsfall. Som tex i den där jättegoda lasangen som en kompis gjorde med ett lager av spenat och fetaost. | |
Behringer | 2009-03-27 13:42 | |
![]() | Ägghalvor med spenat är mumma. Nu har vi en som klarat veckans åtaganden och stämplat ut *tar mej lite skönhetssömn* | |
Tess 08 | 2009-03-27 13:43 | |
![]() | Ägghalvor ska man ha lite majonnäs och räkor på! Själv ska jag duscha och sedan gå på stan med kompis! Berhöver du skönhetssömn, Kapis? :-P | |
Behringer | 2009-03-27 14:16 | |
![]() | mm, behöver jag Tess. Jag har ju lite skönhet kvar som behöver all upptänklig vila. Varför får vi inte se nån bild på dej nufötiden förresten? Ägghalvor kan man variera Ska nog också duscha efter skönhetssömnen. *undrar hur blir med fotbollsmatchen jag skulle döma på söndag* | |
remvanrijn | 2009-03-27 14:17 | |
![]() | hej tess, vad gör du nu av din att göra listan? jag skall hänga upp en ny lampa, har tagit ner sänkta innertaket, skall nu byta kontakten för det skall va en sån till taklampor...Nytt elrör hade jag såklart inte helelr hemma ( eller så ligger det långt långt under massa annat i förrådet.) solskenet avbryts av några kortare skurar, men det är härligt ljust. Hemmadottern har frostat av fryserna och lagat lunch åt mig samt städat.. Hon börjar fatta det där med att om man inte har jobb och inte kan betala för sitt boende, får man jobba in lite hemma.. tillbaka till pysslandet nu.. ha en bra dag alla ni, lediga eller på jobb ! =) | |
Tess 08 | 2009-03-27 14:28 | |
![]() | Kapis - mina bilder faller inte bossen (mouche) i smaken. Han är då petig, den rackarn... Jag skyller på mouche, men den egentliga anledningen är att jag inte orkat ta några nya kort på mig... har alltså ingen bild att sätta in... Har inte fått en endaste liten skönhetssömn, men duschade ändå :) Funkar det med! Ägghalvor - don't get me started. Dock verkar det bli grillat i morgon till middag. MUMS!!! Rem: jag har slut på lista, men kan säkert skriva ihop en lång en på ett litet kick. Det tänker jag dock itne göra utan jag ska hitta något att ta på mig och sedan dra på stan ála 14is med en extra 100ing :) | |
remvanrijn | 2009-03-27 14:35 | |
![]() | ha så trevligt Tess =) Kapis;är det vädret som gör dig tveksamt inför matchen? eller hade ena laget synpunkter på att det var du som skulle dömma? *utgår till hemmapyssel* | |
Maja G | 2009-03-27 16:03 | |
![]() | Nu är jag hemma igen efter lite ompyssling..MEN jag känner mig illamående som om jag skulle få magsjukan IGEN!!!:( Håll tummarna att det inte är det, för jag har haft mitt allaredan.... | |
Behringer | 2009-03-27 16:43 | |
![]() | Vitpepparkorn, maja. 6-8 st sväljer du ner med ett gkas vatten. Det håller magplågan borta | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2009-03-27 16:45 | |
![]() | vad är skillnaden på denna tråden och chattråden? finns det någon? =) | |
TruckRobbery - Ej medlem längre | 2009-03-27 16:45 | |
![]() | Domaren, vad har du för visselpipa? Funkar det med en man knipsar från en gammal flytväst? | |
Limer | 2009-03-27 16:45 | |
![]() | Men Maja nu får du ta och ge dig med det där magillamåendet, om du inte passar dig så kan det annars innebära att du går ner några kilon och det finns det ju ingen som vill göra! | |