Spelrum
| Giraffen | 37 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 4 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 71 |
Mobilspel
| Pågående | 19 867 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-09-05 20:10 | |
![]() | Snälla.. kan vi sluta diskutera ätbart nu??? Jag är sådärnt äckligt mätt. | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-09-05 20:11 | |
![]() | ojsan... får det lov att vara lite godis då? :P Nä, men syrran... vad har du för dig nu då? Jäser du på soffan? | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-09-05 20:13 | |
![]() | En stund till är det soffläge... sen är det sängläge. När det är lördag tycker nämligen Lime att det är en bra ide att jobba ideellt istället och blir då hämtad klockan kvart i sju. | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-09-05 20:14 | |
![]() | OJ! Vad ska du då hitta på sis? För Elle är det fest som gäller imorgon ;) ja, kväll då :D | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-09-05 20:19 | |
![]() | Tävling på brukshundsklubben och sen jobba ideellt på bion. Åh men partaj på gång, det låter såååå mycket skojsigare. | |
| Tess 08 | 2008-09-05 20:19 | |
![]() | Festprinsessan ska ut IGEN!!! (det är alltså Elle..) Själv ska jag plutta lite med golvet i hallen, så vi kan få på golv och golvvärme snart... HÖST!!! Tack, men jag tror jag tackar nej tack, till blåbärsglass... är ingen glassälskare... men det lät lite intressant. Limerick, vad ska du göra i denna arla morgonstund??? Själv tror jag det blir en prom... fast jag redan gått en... känner att jag vill gå en stund och fundera | |
| Tess 08 | 2008-09-05 20:20 | |
![]() | Oki Lime, såg där svaret till Elle... vad gör du på brukshundsklubben?? | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-09-05 20:22 | |
![]() | ahaa... där ser man! brukshundsklubben och bio? Vaddå ideellt på bion? :O Festprinsessa? fest igen? hm... var ett par veckor sen sist jue! Men mamsi... sorbet är ju typ ingen glass... eller jo iofs, men mer som isglass :) | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-09-05 20:22 | |
![]() | Är tävlingssekreterare... låter ju döflådigt men med datorns hjälp är det egentligen görenkelt... men det är inget jag brukar erkänna för nån annan... | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-09-05 20:27 | |
![]() | jag brukar va typ sån jag med, fast på klubbens hästtävlingar då ;) Det är ansvarsfullt syrran :) | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-09-05 20:30 | |
![]() | Jo det är det ju förståss... gäller att inte göra fel för då riskerar klubben att bli av med tillståndet att ha tävlingar de närmsta två åren. | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-09-05 20:37 | |
![]() | ujsan! Det var inte illa det... eller jo det var det ju... :O Så stränga regler... hur allvarligt måste felet va för det? | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-09-05 20:38 | |
![]() | Det räcker med att ett poäng hamnat snett.... men usch nu diskuterar vi nåt annat för annars blir jag nervig inför morrondan. | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-09-05 20:43 | |
![]() | ahaa... :S Nå, vad ska vi ta upp för nästa ämne? vart är alla? Är de ute på afterwork eller vaddå? :O | |
| Cajsa-Stina | 2008-09-05 20:44 | |
![]() | HEEEEJ små sockergryn... äntligen fri från flunsa och feber och hemkommen efter att ha varit på begravning i Västerås idag. Puh, vilken tung dag. Har försökt läsa igenom en del sen sist och ser till min stora förvåning att jag nästa blivit utnämnd till lokalfixare och mattant, visserligen till slutet av året men STOPP, jag vill också vara med och bestämma:) | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-09-05 20:48 | |
![]() | Vi får försöka klura ut var alla är.... lite vet vi ju; Zmiley jobbar med sin huvudvärk Kaparn slumrar Remmen är på resa Nessa hunkar Mamma har fastnat i stavfelstråden Nicketrollet har fastnat för mamma i stavfelstråden Vita är inte närvarande alls, för då hade hon definitivt också varit i stavfelningstråden och nypt Nicke i örat. Snorken klipper o klistrar på familjeträdet??? C-S jagar runt Roger med golfklubba??? BennyBoll har glömt bort vad hon skulle komma ihåg?? | |
| Cajsa-Stina | 2008-09-05 20:53 | |
![]() | Nä, fel, Roger är satt på att putsa klubborna för jag ska spela tävling i morgon och på söndag. Så nu har jag rakat benen och förberett mig för ett tidigt sänggående, ska upp kl 06.00. | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-09-05 20:55 | |
![]() | Åh lycka till med puttningarna i morrn då C-S. Och jag hade önskat att du fått jaga Roger istället för begravning, sånt är jobbiga saker.. men nödvändiga ibland tyvärr. | |
| Cajsa-Stina | 2008-09-05 20:59 | |
![]() | Tack för det Lime, ja.. dessvärre tillhör det ju livet det också. Är det bara du och syrran som är på tråden ikväll? | |
| Tess 08 | 2008-09-05 21:02 | |
![]() | Limerick fin uppdatering där... | |