Spelrum
Giraffen | 4 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 5 |
Mobilspel
Pågående | 19 823 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-02 17:34 | |
![]() | skitlångatår: ditt nick är bra och kul =) | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-02 17:37 | |
![]() | hah sylvia: "mentalt amish förkläde" tummen upp | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-02 19:01 | |
![]() | Nä, nu får ni fan ta och skärpa till nivån härinne...Mommesfrites skriver: "Vad än Strateast har för förskönande omskrivningar så är varken han eller handikappet roligare för det." Vad nu? Har det gått dig helt förbi vad Strataeast menade? Skall han plötsligt - pågrund av en förflugen ironisk kommentar där han blottlägger sig själv mer än någon annan - hållas ansvarig för att människor runtom i landet råkar födas med allsköns handikapp? Det är så man storknar. Vuxna människor som likt gamar kastar sig över någon att medvetet missförstå. | |
Despotism - Ej medlem längre | 2008-10-02 19:09 | |
![]() | SylviaPlath har det i blodet lite, som unga lejoninnor. Men hon missar direkta punchlines, hon missar styckindelningar. Annars oki överlag. | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-02 19:26 | |
![]() | okej heter det väl oki säger man bara som svar på nånting | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-10-02 19:31 | |
![]() | Vad är det för skitsnack att handikappade inte kallar sig handikappade då? Släta över plumpa uttalande med ännu mer smörja och anklaga lejonmix sen. Då, Sylvia, tackar jag för mig och så får ni ha er nivå ifred. | |
ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-10-02 19:50 | |
![]() | mommesfrites, yttrandefrihet betyder bland annat att inte bara negrer* får skämta om negrer. Hippies som trålar efter flickor i fotriktiga skor blir lätt måltavlor när de häver ur sig sitt politiskt korrekta dravel. Det spelar ingen roll om det råkar vara carlmartim eller lejonmiz (namnen har ändrats för att inte peka ut nån forumskribent). *Byt ut mot valfri minoritet som det vanligtvis tycks synd om i media | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-02 19:57 | |
![]() | Mommesfrites: Lejonmix hade en jävla otrevlig ton mot Strataeast - inte helt oväsentligt i sammanhanget om man försöker se objektivt på saken. Jag reagerade för att jag tycker att det är lågt att fortsätta hacka på någon som: 1) tycks ha tagit åt sig kritiken, och tom "ångrar" ett uttalande (det är att visa mer stake än de flesta här skulle göra.) 2) tycks ta illa vid sig. Alla kan vi bäras iväg och fjanta till det ibland - i synnerhet i en sån här tråd som bygger på just det. Då skall vi inte döma andra hårdare än vi själva vill bli dömda - för nästa gång kan det vara vår tur. ...och sist men inte minst vill jag tacka Mannen-med-de-tusen-nicke n aka Despotism, för goda råd och uppmuntran. | |
TeenOrdis - Ej medlem längre | 2008-10-03 00:51 | |
![]() | Jag stör mig på att Thomas Edison mördade en elefant med växelström för att visa hur farligt det var... www.wired.com/scienc...nt ech_0104 Jag älskar elefanter och överväger att skruva ur alla glödlampor nu | |
DennisPlz | 2008-10-03 01:36 | |
![]() | 1) Edison uppfann inte glödlampan inventors.about.com/...li ght2.htm 2) Skitlångatår är ett bra nick, men ett elakt motstånd :/ | |
Tenne | 2008-10-03 07:38 | |
![]() | Håll i er..Nu kom jag på vad jag retar mig på: Allt som gör livet surt för mig.. T ex: Kärringen framför mig i bolagskön som MÅSTE fråga om varje jävla vinflaska passar till rostbiff.. Gubben i bilen framför mig som tankat bilen med bromsolja.. Varför jag inte vinner 125 miljoner på Lotto när jag satsat en tia.. Sen finns det ljusglimtar oxå: Kärringen inser att hon är nykterist och går därifrån.. Gubben inser att han har en gaspedal och blåser på i 40km/h.. Och jag vinner 50:- på en trisslott när jag bara satsade 25:- Så fortsätt föröka er, ni sura gubbar och kärringar.. Ni gör mitt liv värt att leva.. Må så gott | |
d--b | 2008-10-03 07:54 | |
![]() | Jag retar mig på meddelanden som avslutas med någonting i stil med "pözz" och "kjamizz" | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-03 07:56 | |
![]() | ordprofeten: jag har blivit förtjust i dig nu jag tror till o med du pm:ade mig här i början, kan du fortsätta med det? jag gillar din luva, ditt civilkurage och att du har läst/sett the secret | |
Dalkullan | 2008-10-03 08:19 | |
![]() | jag retar mig på lata tonåringar som inte kan slänga den tomma toarullen utan sätter den nya ovanpå fast toalettrulleshållare tydligt är gjord för endast en rulle... | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2008-10-03 08:39 | |
![]() | Sylvia är du kär i Strataeast? Du väljer faktiskt att bara se det från hans håll. Du tycker inte det är opassande att tala om för mig vad jag inte får kalla min älskade syster för? Att han i stort sett ser ner på mig för att jag använder ordet "handikappad" för att berätta om min systrer. Kan säga att jag växt upp med Familjer där någon har ett handikapp. Vi har varit ett 20-30 tal olika familjer som semestrat två ggr/år tillsammans och umgåtts på fritiden. Min poäng är att Jag har ALDRIG under hela min tid som anhörig hört ordet "funktionshindrad" el "funktionshinder" av någon bland dessa familjer när det pratas om hur vi upplever saker och ting på middagar som fungerar lite som stöd och terapi. Ordet som alltid används är "handikapp" under dessa sammankomster och resor. Att man sen utanför dessa familjers värld dikterar vilket ord som inte äfint nog och att man ska använda ett annat ord...jaha, ok. Men när en snubbe ska till att döma mig för det. Sen tycker jag det är rent ut sagt patetiskt med tårdrypande farväl i en tråd på beta. Nåt slags martyr-liknande skitsnack. Håller med alla andra som var inne på det. Det är ju inte meningen att råden ska handla om detta i all evighet och jag ber om ursäkt för for dom som tagit illa vid sig av att tråden kommit på villovägar. Dock inte allvarligare än så. | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2008-10-03 08:44 | |
![]() | Sylvia. Strataeast är väl inte helt "oskyldig" i sitt "farväl.meddelande? Du räknar upp saker till hans fördel. Kan lägga till lite. 1. Han hackar på mig i meddelandet. Slänger sig med enkel och plump teknik. 2.Ett par st andra har tagit illa vid sig. upplever vi det han säger som trovärdigt och hans "ursäkt" som "ursäktande"? Får vi inte bemöta den? Du verkar hittat ett kall. Det lejonmixen ryter om ska Sylvia tysta. | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2008-10-03 08:59 | |
![]() | Sylvia är du kär i Strataeast? Du väljer faktiskt att bara se det från hans håll. Du tycker inte det är opassande att tala om för mig vad jag inte får kalla min älskade syster för? Att han i stort sett ser ner på mig för att jag använder ordet "handikappad" för att berätta om min systrer. Kan säga att jag växt upp med Familjer där någon har ett handikapp. Vi har varit ett 20-30 tal olika familjer som semestrat två ggr/år tillsammans och umgåtts på fritiden. Min poäng är att Jag har ALDRIG under hela min tid som anhörig hört ordet "funktionshindrad&qu ot; el "funktionshinder&quo t; av någon bland dessa familjer när det pratas om hur vi upplever saker och ting på middagar som fungerar lite som stöd och terapi. Ordet som alltid används är "handikapp" under dessa sammankomster och resor. Att man sen utanför dessa familjers värld dikterar vilket ord som inte äfint nog och att man ska använda ett annat ord...jaha, ok. Men när en snubbe ska till att döma mig för det. Sen tycker jag det är rent ut sagt patetiskt med tårdrypande farväl i en tråd på beta. Nåt slags martyr-liknande skitsnack. Håller med alla andra som var inne på det. Det är ju inte meningen att råden ska handla om detta i all evighet och jag ber om ursäkt för for dom som tagit illa vid sig av att tråden kommit på villovägar. Dock inte allvarligare än så | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2008-10-03 08:59 | |
![]() | shit urs dubbeln! | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-03 09:31 | |
![]() | ja det är ungefär som "neger" det får man inte säga men the black people säger ju "nigga" all the time är du lite gladare nu lejonmix? är sylvia kär i strataest? har inte fått den bilden men vem vet | |
ordhämnaren - Ej medlem längre | 2008-10-03 11:48 | |
![]() | Den man älskar agar man | |