Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 832 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Prositi | 2009-04-05 22:26 | |
![]() | Chewbacca: Jag har ju redan en bild, men man kan ju inte säga att det visar hur jag är på den bilden. Risken är större att jag kan tas som en såndär som viker ihop alla strumpor efter tvätten och lägger dem i fin hög... Vill ju inte riskera att verka för proper... | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2009-04-05 22:27 | |
![]() | Får allt hoppas på det. Men man kan ju skriva varför den är låst, även fast alla redan vet. Men ändå. Visst? | |
| Chewbacca2 - Ej medlem längre | 2009-04-05 22:28 | |
![]() | Okej; ÄR du inte det då tror ja inte heller...))) | |
| Quelle | 2009-04-05 22:30 | |
![]() | Nu så blir det inget "ska bara" längre... eller hallåå... vem försöker jag lura? Jag ska bara kolla ett par saker först jue :P | |
| Tess 08 | 2009-04-05 22:31 | |
![]() | Jäklar vad snabb du var i den låste tråden Hanna!! Men nu kan han ju inte svara.... | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-04-05 22:31 | |
![]() | Prositi,det är ingen risk att du uppfattas som alltför proper, med tanke på hur du chattar loss just nu. | |
| Prositi | 2009-04-05 22:31 | |
![]() | Chewbacca: Det vore ju iofs lite skoj att verka som någon värsta mensa-medlem som inte dricker annat än finaste vattnet från någon källa i inre Indien, som har ett klistermärke på sig som visar att "Barn har inte burit det här vattnet till fabriken" Sedan läser man en bit ner på lappen där det står "men små norrmän har" | |
| Prositi | 2009-04-05 22:33 | |
![]() | quelle: App app app.... Där tittar den lilla Alfons fram i dig igen.. "ska bara....kolla några saker föst" Du får nog inse att det är lika bra att du blir vän med Morgan och frågar om inte han kan hjälpa dig att få pli på dig.....*ler* | |
| Chewbacca2 - Ej medlem längre | 2009-04-05 22:33 | |
![]() | HA ha, Den fick ja läsa för att förstå.....) | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2009-04-05 22:33 | |
![]() | Tess: Vet! Hann se att Odin skulle låsa och sedan glödde fingarna. Fast det blev borttaget ändå. :( | |
| Prositi | 2009-04-05 22:34 | |
![]() | anneli: Nu var det iofs tänkt lite som ett skämt, jag tror ingen uppfattar mig som proper ändå....men men... | |
| Pseudonymf | 2009-04-05 22:34 | |
![]() | EGEENSKAAAP *hänger på capslock* Jag ska jobba imorrn och jag har ingen lust alls :( | |
| Tess 08 | 2009-04-05 22:34 | |
![]() | Synd! Och synd att du inte hann få ett svar | |
| Prositi | 2009-04-05 22:36 | |
![]() | chewbacca: "Den fick jag läsa för att förstå" Vad har du gjort med de andra? Du är ett av de där oraklen som inte behöver läsa saker, du sätter bara fingret på skärmen samtidigt som du surrar som en ilsken humla så känner du vad folk har skrivit.... Eller? *ler* | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2009-04-05 22:36 | |
![]() | *skriker ditt hemliga namn* Jobba inte, ligg kvar i sängen och mys med mig. <3 | |
| Pseudonymf | 2009-04-05 22:37 | |
![]() | Ja, Hanna, det vill jag. Klockan ringer 06.20 imorgon :( Då ska jag tänka på dig och drömma om myset när jag cyklar de 6 kilometrarna till jobbet :/ | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2009-04-05 22:39 | |
![]() | Cykla 6 km på morgonen? *hakan ner till marken* Du är så duktig, jag hade aldrig i mitt liv pallat det. Lat. | |
| Prositi | 2009-04-05 22:40 | |
![]() | Egenskap: Är det inte en fördel att ligga i sängen och mysa med den personen om du vill att den ska ligga kvar.... Kan ju ana med mitt högra lillfinger att du inte är så mysig när du sitter där med din laptop i sängen, medan den som ligger intill dig försöker mysa lite och försöker sända signaler till dig om att den vill....men du sitter där med din laptop och skriver ivrigt samtidigt som du då och då säger "mmmm" Som en vuxna svarade då och då när man var liten och frågade sin pappa om den teckning man ritat var fin, mitt under en sportsändning | |
| Pseudonymf | 2009-04-05 22:40 | |
![]() | Mmm, men jag har inte råd att åka buss :( Så jag har inget val. Sen blir det så varmt och svettigt att jag går ner 5 kilo varje gång jag sätter mig på cykeln :P | |
| Prositi | 2009-04-05 22:42 | |
![]() | Egenskap: Plocka inte upp din haka än, vill ju inte att du ska få ont av att tappa hakan en gång till, bättre den får ligga kvar. Jag går ut och går ca 40 minter rask takt stavgång klockan 6 varje morgon utom på helgera.... | |