Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 6 |
| Inloggade | 32 |
Mobilspel
| Pågående | 19 700 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Laserswärd | 2010-12-09 15:01 | |
![]() | Att jag är så töntigt förtjust i djur. Varför pluggar jag inte till zoolog eller något istället! | |
| Gautama | 2010-12-09 15:07 | |
![]() | Retar mig på att jag har deadline på ett arbete nu på söndag och att jag kommer få arbeta häcken av mig i helgen. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-12-09 16:53 | |
![]() | Okända människor som vill bli vän med en på facebook, helst araber. Fattar inte | |
| Laserswärd | 2010-12-09 16:54 | |
![]() | Att jag alltid lyckas få in ett ord för mycket i varje mening jag skriver. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-12-09 16:57 | |
![]() | Att jag åter igen är för trött för att njuta av min lediga kväll ordentligt. =/ | |
| Lill-IT | 2010-12-09 17:00 | |
![]() | Fast vi är ju lediga i flera dagar Lady:) *hoppar och glädjeskuttar lite i dag också* Retar mig på att jag har mååånga julklappar kvar att inhandla.. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-12-09 17:03 | |
![]() | Jo, det har vi. Och i morgon har jag bara bra saker inplanerade. Vänder jag på det blir det ju positivt att jag ska vila för att orka med alla roliga saker i morgon... Tack för sparken i baken, Lill. =D Jag retar mig på att jag inte har något mer att reta mig på... bara för att ha något att reta mig på. ;) | |
| Lillstölla | 2010-12-09 17:04 | |
![]() | Retar mig på att jag har ont precis överallt idag. De här dagarna suger stor fet åsneballe! | |
| 850710 | 2010-12-09 17:27 | |
![]() | retar mig på... folk sätt att se på saker, vi betyder inte jag. - Ska "vi" fixa det? som oftast blir att jag står där själv och gör skiten ändå... | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2010-12-09 17:31 | |
![]() | Rävsaxsituation på jobbet. Grymt irriterande. | |
| Satyra | 2010-12-09 17:33 | |
![]() | Svullna, irriterade luftrör. :-( | |
| Laserswärd | 2010-12-09 17:38 | |
![]() | Migränmediciner. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-12-09 18:14 | |
![]() | Sluta rök, Satyra! Snusa istället. Retar mig på att jag blev kär i honom igen - såhär snabbt. Sötnos. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-12-09 18:16 | |
![]() | Samt på att han envisas med att kalla mig "Johnny" eftersom han tycker jag är lik Jon Bon Jovi... Hrm. :/ | |
| Satyra | 2010-12-09 18:21 | |
![]() | Sylvia - Ja, naturligtvis är det IDIOTISKT att röka och ännu mer när man som mig är både astmatiker OCH någon form av sångerska/musiker. ;-) Och jag planerar att sluta med otyget också - har sedan någon månad nu nästan halverat mitt nikotinintag. Men nej, tänker inte ersätta det med snus. För även om snus inte skadar lungor/luftrör så är det - enligt de läkare jag talat med - mer skadligt för hjärta och kärl, eftersom nikotinmängden är mer intensiv än vid rökning. Och det är ju alltså nikotinet som drar ihop blodkärlen. ;-) | |
| Lillstölla | 2010-12-09 18:25 | |
![]() | Satyra: Måste fråga, hur i all världen klarar du av att röka när du är astmatiker? Är själv astmatiker, och vet ju såklart att alla inte reagerar likadant, men jag förvandlas till en väsande hög om jag är i närheten cigarettrök för mycket. Måste säga att du är väldigt duktig som halverat nikotinintaget med! | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-12-09 18:28 | |
![]() | Ok, vad bra! Givetvis är det bäst att vara nikotinfri, lycka till med fortsatt nedtrappning! Jag har också dåliga luftrör, det är inte kul alls. | |
| Satyra | 2010-12-09 18:34 | |
![]() | Lillstölla - Antar att jag vant mig vid att klara cigaretterna, trots astman, för att jag började röka så tidigt, redan innan jag hade astma. När jag var aktiv som frisör var astman värst och då var det lite jobbigt att med ena handen hålla ciggen och den andra ventolintuben - mitt bland alla frisörsdofter/ångor. :-o ... hm ... Andra dofter däremot, som parfymer t.ex - de klarar jag inte. Får omedelbums vrålhosta och ihopsnörpta, svullna luftrör. Sylvia - Tack. :-) Ja, jag hoppas jag lyckas med min nedtrappningsplan. Tanken är ju alltså att jag ska röka färre och färre cigg, varteftersom jag vänjer mig vid att klara mig på ett mindre antal. | |
| Satyra | 2010-12-09 18:35 | |
![]() | Tack förresten, Lillstölla, för din sista mening också, missade visst den första varvet jag läste. :-o | |
| Lillstölla | 2010-12-09 18:55 | |
![]() | Tack för svaret Satyra:) | |