Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 254 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-14 22:18 | |
![]() | fet fest* | |
| Gautama | 2011-04-14 22:20 | |
![]() | Jag hade hoppats på att Basshunter hade kommit, det hade varit kul och se hur Sara hade agerat. | |
| Snoosy | 2011-04-14 22:21 | |
![]() | sylvia, ja hon blev ju en helt annan person. Sara syftar jag på. Hur har hon lyckats dölja den sidan i så många veckor. Otroligt. | |
| Gautama | 2011-04-14 22:23 | |
![]() | Jag förstår Sara, det hon gjorde var ju noll. Några fjantiga pussar på sin höjd lite tunga med i spelet. | |
| Månsson123 | 2011-04-14 22:32 | |
![]() | Ändå rätt mycket för en tjej på 24 som aldrig kysst någon framför sina föräldrar. Prude alert. | |
| le-lou | 2011-04-14 23:14 | |
![]() | "jag är en färgstark person" Sagt av Annie 2011 04 14 | |
| Gautama | 2011-04-14 23:18 | |
![]() | Hehe vi snackade om det tidigare i tråden le-Lou. Det var för kul sagt:) | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-14 23:34 | |
![]() | Breaking news: Annie kissar på gården i hörnet..........! Kommentarer överflödiga | |
| le-lou | 2011-04-14 23:36 | |
![]() | urk | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-14 23:46 | |
![]() | Albinohångel som fan | |
| Gautama | 2011-04-14 23:52 | |
![]() | Fan jag mår inte bra av att se Annie våldhångla med alla hon kan. | |
| le-lou | 2011-04-15 00:22 | |
![]() | vad kul. råkade klicka på liven och såg Annie rå- hångla med både Rodney och Christian. | |
| Gautama | 2011-04-15 00:38 | |
![]() | Vad trött jag blir på Peter och Martin. Sitter och pressar Sara som fan för att hon pussade och kysste Basshunter. Men att Martin ligger och har halva inne i oasen är tydligen ingenting. Komiskt att Martin sitter och tjatar om att han aldrig skulle göra någonting nu om han hamnade i en sådan situation. Tror jag som jag vill på!!! | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-15 01:12 | |
![]() | Så jävla trött på Sara och Matrins tjaffs hela tiden och Peter som lägger sig i. Chrille är så himla gullig! Han kommer inte fram så mycket i programmet..dåligt. Han pratar ju ganska mycket egentligen och bidrar till god stämning. Simon är också jobbig, speciellt på fyllan.. "Jag ska säga du...öh..öhh..om.. om jag säger såhär..öhhm" Harklingstics. Peter blir så kladdig när han e full. Höll typ strypgrepp på Madde i poolen och tafsa... | |
| CrazyQ | 2011-04-15 03:28 | |
![]() | Delicious: Varför Simon harklar sig hela tiden, hör ihop med att han haft en hjärnblödning. Det är väldigt många som får en känsla av att det retar i halsen efter en stroke. Sedan att han är seg i fyllan har också med det att göra. Simon har haft ett hästjobb att komma tillbaka efter en så stor blödning som han haft. Han kunde varken gå eller tala och var halvsidesförlamad. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-15 04:05 | |
![]() | Jaha..Visste inte det. Eller jag visste att han gjort något med huvudet pga sina ärr. Fan vad hemskt :( Han är väl relativt ung också. Eftersom de andra retat honom lite när han inte kom fram till saker trodde jag det hade med hans person att göra bara. Eller norrlandstempo :P Inte direkt samma sak men jag har haft en hjärninflammation som gjort mig sjukt seg också så jag kanske borde kopplat. Eller ja, du ser :P Har inte gjort någon ingrepp i huvudet dock. Då fattar jag varför han ikväll pratade om att han typ hade en chans vara med på BB eller något sånt. | |
| CrazyQ | 2011-04-15 04:27 | |
![]() | Ja, han var bara 24 år år när han fick den. Så det känns säkert som en revansch för honom det här. Jag hoppas verkligen han får vinna! För han är den enda i huset som är ärlig och kör ett schysst spel. Stort hjärta har han också! :) | |
| Snoosy | 2011-04-15 08:40 | |
![]() | Jag kan hålla med CrazyQ. Simon får gärna vinna. Han är en snäll björn. Även om han kan haka på och skratta åt saker som kan såra andra, ibland. Men det gör han inte medvetet. | |
| Snoosy | 2011-04-15 08:42 | |
![]() | Gautama, tycker du inte Sara gjorde fel i att kyssa Basshunter?? Nog fasen såg det väl ut som att hon och Martin hade en grej på gång, efter att Martin varit i Oasen. Och då menar jag inte på en gång. För jag tyckte Martin var taskig där till en början. Sara och Martin hade inte kysst innan oasen? Eller? Minns jag fel? | |
| le-lou | 2011-04-15 09:34 | |
![]() | Madde & Rodney hade sex i natt, surprise. på tal om Sara och Martin - alltså fokuseringen verkar ligga på att det inte var något på gång där när Martin var inne i Oasen - men att det är det nu? Killarna röstade inte in Minella enbart för att de visste att Sara aldrig skulle ta "tillbaka" Martin. De höll tyst om det som hade hänt, inkl Martin. Varför gör man nu så om det nu inte var något på gång? Hans försvarstal är bara ett försvarstal och bär ingen relevans i det här tycker jag. Strunt samma vad Sara sagt, vad Martin sagt och att de inte hade börjat kyssas än när han snärtade in i Oasen - grejen är att Martin sade sig ha känslor för Sara, de låg ihop redan och då sexar man inte med andra i min bok, det handlar väl inte om vad som hänt mellan dem innan och nu, utan hur seriös man själv är i sina känslor? Varför vill man mysa och ha sex med någon annan än den man är kär i? Stå för det istället Martin så är det lugnt, men att dra på stora växeln för att Sara bebishånglade med Basshunter är ju bara löjligt. Och återigen inte bara Oasen- Annies födelsedagspresent till Martin var ett 2 minuters grovhångel. Den som har sett det hela, vet att de började kyssas bara på dansgolvet och efter det säger Annie "Grattis", varpå Martin flinar och frågar om det var en present och Annie nickar. Jag menar - lite perspektiv här i frågan om vem som gjort mest fel? Martin är en mes och en hycklare i mina ögon, han får men Sara får inte. Personligen tycker jag att bägge känns omogna och något korkade, sånt här går fetbort för mig om man har känslor för nån - men i frågan om vem som gjort "mest fel" så känns det ju bara fullt normalt att tjejen får mest skit, som vanligt... suck. | |