Spelrum
| Giraffen | 15 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 7 |
| Inloggade | 22 |
Mobilspel
| Pågående | 19 088 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SämstpåBeta | 2008-11-06 03:35 | |
![]() | nej han föredrar Saddam Hussein. Anser inte att USA har bedrivit något krig i Irak. Säger att inget land kan utvecklas utan krig! Törs man fråga vad han anser om Hitler? | |
| SämstpåBeta | 2008-11-06 04:46 | |
![]() | blev det inte poetiskt mättat nu Ordtönten! | |
| BetaMaxx - Ej medlem längre | 2008-11-06 05:18 | |
![]() | oj..nu kommer nog trådpoliser snart | |
| BetaMaxx - Ej medlem längre | 2008-11-06 05:19 | |
![]() | hellre rödljus framför än blåljus bakom | |
| strataeast - Ej medlem längre | 2008-11-13 21:31 | |
![]() | "Är elakhet en snabbfil till kändisskap och framgång? En våg av hat sköljer över oss. Häcklandet av offentliga personer har blivit vanligare på nätet, bland kritiker och i kolumner i dagspress. Har vi någonsin tidigare varit så här elaka mot varandra? I studion bl.a. Alex Schulman från 1000 apor, (Björn Ranelid) och författaren Unni Drougge". Detta kan bli underhållande. På Svt om en halvtimme. | |
| Sangria | 2008-11-13 22:19 | |
![]() | Läste trådstaren och tänkte avara men oj vad konstigt det blev här på slutet av trådet? Var det inte Ranelid det handlade om? I vilke´t fall så har jag inte läst honom men det jag kan säga är att han är så himla lik min pappa till utseendet. Farsan dog för många år sedan men varje gång jag ser Ranelid så är det lite läskigt att se likheten faktiskt. | |
| Sangria | 2008-11-13 22:20 | |
![]() | Men vad konstigt jag skrev. Måste ha snubblat på tangenterna............. | |
| SämstpåBeta | 2008-11-14 02:02 | |
![]() | Ja det var intressant, Täppas min Täppas.....vad hände med ölen förresten? | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2008-11-14 11:57 | |
![]() | SylfviaPlath: "Björn Ranelids brist på självdistans är ett lyte i stil med klumpfot." Hallå!? Har du sett hans och Faddes högläsningar ur varandras böcker (tror det var i "fredag hela veckan" men är inte helt säker)? Jag höll på att skratta ihjäl mig! Två personer med mer självdistansierat uppträdande i dessa situationer får man leta efter... Dessutom var han med i "snacka om nyheter" härom kvällen, detta framträdande var också lysande. Jag har inte läst hans böcker och väljer därmed att inte närmare recensera honom som författare. Om mannen sedan väljer att ha läppglans på hela sig eller att raka bort vartenda hårstrå på hela kroppen, kan väl knappast vara någon annans problem? Sedan var det någon som skrev om Guillious och Ranelids offentliga gräl... jag har inga belägg för det men det skulle inte förvåna mig så mycket om de två herrarna umgås över ett glas whiskey, privat, och skrattar åt sin gratis publicitet som deras "gräl" har skapat! | |
| Minta | 2008-11-14 12:10 | |
![]() | Guillou har nog mindre självdistans än Ranelid. Jag uppfattar Guillou som mer fåfäng än Ranelid. Tror inte det är sant det där med läppglanset och de rakade armarna. Skugges objektivitet kan nog ifrågasättas. | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2008-11-14 13:53 | |
![]() | "...däremot är naturligtvis Vansinnets Historia relevant läsning för alla som ger sig in i betas forum." fniss | |
| Minta | 2008-11-14 14:02 | |
![]() | När började utskiljningsprocessen enligt F? | |
| Epsil - Ej medlem längre | 2008-11-14 14:56 | |
![]() | Hans sommarptat var lysande i sin poetik, uttryck och, för all del, obegriplighet. Han är en frisk fläkt i PK-Sverige. Hans självbild får alla Jantars puls i topp, bara det! Hans påhopp på elitister i alla läger är nödtvungna! | |
| vinterresa - Ej medlem längre | 2008-11-14 15:10 | |
![]() | Ante mig! "Ante_mig" är troligen Björn Ranelid. Han skulle ta tempen på sin populäritet! Gick ni på't? | |
| Minta | 2008-11-14 16:09 | |
![]() | Håller med Epsil, bra formulerat. | |
| Mismatch - Ej medlem längre | 2008-11-14 16:26 | |
![]() | En alldeles förträfflig författare som behärskar det svenska språket till fulländning. | |
| Kung Andreas | 2008-11-15 20:10 | |
![]() | Ranelid är en person med otroligt dålig självinsikt, toppad med obefintlig självironi och droppen som får hans lilla österlenbägare att i mina ögon rinna över är att han tar varje chans att yttra sig i media, vare sig det är något inom hans kompetens eller inte. Det finns inget värre än självömkande vuxna män som vill ha uppmärksamhet. Sen är han absolut en kompetent författare. Men inte mer. | |
| Ond_jävel - Ej medlem längre | 2008-11-15 20:18 | |
![]() | Har alltid tyckt att BR är en extremt pretentiös person, fullt i klass med Kay Pollack, Susanne Osten, Markus Birro och Göran Greider, men till Björnes försvar ska ändock sägas att det verkar som om han trots allt är medveten om det...? | |
| Mark_my_word - Ej medlem längre | 2008-11-15 20:22 | |
![]() | Jag gillar både Pollack, Birro och Greider. Visst tusan är de understundom pretentiösa i överkant, men de är ganska begåvade inom sina respektive områden också. | |