Spelrum
| Giraffen | 39 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 66 |
Mobilspel
| Pågående | 19 393 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Susssen | 2008-07-31 20:33 | |
![]() | Jag mår skitbra! Hade en underbar dag på jobbet till att börja med. Därefter kom mina skor och kläder som jag beställt från nätet vilka satt kanonbra och var riktigt snygga! Körlektionen som jag pinsamt nog tar gick även den kanonbra! Öste in beröm från läraren. På träningen därefter gick det skitbra på benböjs- testet och coopertestet! Har även fått besked om ett arbete som jag tydligen är högaktuell för. Ett mycket bra sådant! Nu är jag hemma och ska unna mig en stor fet sibylla nere på hörnet! | |
| MissT | 2008-07-31 20:37 | |
![]() | Det går bra nu Sussen! Köp en lott!! | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-07-31 20:38 | |
![]() | jisses... jag vet inte riktigt... hum... | |
| Susssen | 2008-07-31 20:40 | |
![]() | Du verkar också glad idag idag MissT! Skönt att höra! Att få barn måste vara det absolut mäktigaste som går att uppleva här i livet! Hoppas allt går finnemang! | |
| sirik | 2008-08-01 22:46 | |
![]() | Tack alla som tänker på mig och skickar uppmuntrande hälsningar. Nu är det nog inte så farligt med mig. Får bara nån kirurg fram nål och tråd så fixar han/hon säkert till det igen. Men tänk att man blir så glad av hälsningar från Er "okända" människor. Tack..Zmiley, NadaR, Candid och Bennyboll. Hoppas jag sett alla..... | |
| FLuBBeR - Ej medlem längre | 2008-08-01 22:50 | |
![]() | Har åkt på ett styggt ryggskott. Som tur är finns smärtstillande och "Vad lyssnar du på just nu"-tråden... :) | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-08-01 22:51 | |
![]() | Håller fortfarande tummar för dej MissT!! Men det här ser ju himla bra ut! ;-) Mår för övrigt bra, men har genom en person på Beta insett att jag snart måste ta mig en funderare som kan leda till en stor förändring i mitt liv | |
| NadaR | 2008-08-01 23:10 | |
![]() | Zampano darling hur är det?Jag är lite orolig för detta med skärande.Stor kram | |
| MissT | 2008-08-02 12:15 | |
![]() | Tack mamman!! Var på ultraljud igår igen och nu har det lilla knyttet växt till 5,5 cm! Jag är i vecka 12 vilket är en vecka längre än jag trodde så jag är överlycklig. Ja eftersom min bebis mår bra och bråkar med mig varje morgon så att jag kräks och har mig så får jag väl säga att jag mår underbart idag. Vi får också besök av gamla vänner som vi inte sett på ett år så det ska bli riktigt roligt. Flubber jag hoppas ditt ryggskott går över snart! | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-08-02 12:42 | |
![]() | En i min bekantskapskrets har två barn. Hon var mycket illamående under båda graviditeterna och med den äldsta kräktes hon NON-STOP i nio månader. Med den yngre (detta är hennes egna ord) kräktes hon ju BARA när hon hade ätit något. Skräms kanske lite, MissT...? ;-) | |
| emmylicious | 2008-08-02 12:45 | |
![]() | känner mig lite depp idag, beror nog på regnet.. | |
| Spirit - Ej medlem längre | 2008-08-02 12:54 | |
![]() | Jag är superkär och jag njuter av att det är molnigt å regnar så att jag kan pyssla inomhus idag istället för att bränna mig i solen =) Grattis Miss T & Teppy till växande bebisar! Gud så mysigt!! | |
| MissT | 2008-08-02 13:29 | |
![]() | Mamman du skräms inte! Det är värt varenda spya ;) Tack så mycket Spirit! Hoppas du mår bättre snart Emmy!! | |
| Lill-IT | 2008-08-02 14:03 | |
![]() | Vill bara tipsa alla gravida som mår illa, om att ingefära dämpar illamående. Jag hade en burk skorpor, med ingefära i, brevid sängen och åt ett par innan jag ens gick upp på morgonen. Fungerade finfint. Lycka till och kram på er:-))) | |
| emmylicious | 2008-08-03 10:03 | |
![]() | bättre än igår tror jag, lite seg bara.. | |
| saittam75 - Ej medlem längre | 2008-08-03 10:23 | |
![]() | Sådär. | |
| Susssen | 2008-08-03 10:36 | |
![]() | skit | |
| PowerYoga | 2008-08-03 11:07 | |
![]() | Tokbakis...och min kropp skriker efter salt och vätska | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-08-03 11:18 | |
![]() | Tempern sade mig 39,2 :( | |
| AlliC73 | 2008-08-03 11:20 | |
![]() | Riktigt dålig dag idag. Deprimerad och ångest och tabletterna hjälper inte. Har hur mycket som helst att göra med orkar inget. Får väl trösta mig med att jag har världens underbaraste kattungar som försöker pigga upp mig. | |