Spelrum
| Giraffen | 18 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 9 |
| Inloggade | 28 |
Mobilspel
| Pågående | 19 625 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Dyslekso | 2008-07-08 11:57 | |
![]() | GK3 kommer antagligen att innehålla svartmuskiga terrorister, glada negrer som dansar och spelar bongotrumma, och zigenare som snor båtar. Han verkar gilla sånt, Loffe. | |
| Teppy | 2008-07-08 11:57 | |
![]() | denna är dock inte svensk..men jävligt dålig! Jumper.. den är så ruskigt kass. | |
| Guppa - Ej medlem längre | 2008-07-08 11:58 | |
![]() | Den förtjänar inte att bli nedladdad ens..den tar ju upp värdefull plats på hårddisken | |
| Tinatintin - Ej medlem längre | 2008-07-08 11:59 | |
![]() | Lol, Dyslekso! Du har nog rätt :0) | |
| Guppa - Ej medlem längre | 2008-07-08 12:02 | |
![]() | Nån av er som sett "Elvis Elvis!"? Om det är någon film som konkurrerar med Göta Kanal 2 som sämst så är det nog den.. | |
| Snoosy | 2008-07-08 18:03 | |
![]() | En sak vi svenskar åtminstone är bra på är barnfilmer. Alla Astrid Lindgrens filmer är hög klass på.. Sen måste jag nog säga att Fanny & Alexander, den långa versionen är den bästa film som någonsin gjorts. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-07-08 19:13 | |
![]() | Håller med. Bröderna Lejonhjärta är min favorit. Och ja, Fanny och Alexander är bra. | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2008-07-10 11:26 | |
![]() | en del av problemet med svensk film är att det endast delas ut pengar til politiskt korrekta projekt, vilket hämmar manusförfattare och regissörer. jag tror att det är därför det görs så många filmer som är totalt ovidkommande för de flesta människor jag känner. jag saknar en film som kritiserar invandringen i sverige till exempel. eller som skildrar den dolda rasismen hos annars hyggliga människor. detta kunde vara ämnen som skapar känslor och tankar hos publiken. och jag menar att man inte borde vara rädd för att trampa någon på tårna, tvärtom, vad ska vi med konst om den inte kan ställa obehagliga frågor? jag tycker att det är ett jättestort problem att filmindustrin verkar vara ett politiskt redskap mer än en fri och oberoende instans med uppgift att vara oregerlig och provocerande. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-07-10 16:04 | |
![]() | Du är klok. Tack. Håller med. | |