Spelrum
| Giraffen | 13 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 5 |
| Inloggade | 19 |
Mobilspel
| Pågående | 19 623 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| upa - Ej medlem längre | 2008-07-31 00:51 | |
![]() | Jaha, jag vet inte exakt vad som sagts innan men jag tror det är ganska få kvinnor som upplever förlossningssmärtorna som outhärdliga. När man svimmar har ju iaf kroppen bestämt att smärtan var outhärdlig, själv kanske man inte minns jättemycket. Jag tror pungslag är oerhört smärtsamt. | |
| _abc_ | 2008-07-31 00:56 | |
![]() | Och med "oerhört" menar du obeskrivligt ont? För det är så jag tror att de flesta män vill definiera det som. | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-07-31 14:49 | |
![]() | _abc_, är det viktigt att man kommer överens om en gemensam beskrivning av smärtan man känner när man får ett slag på pungen? | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-07-31 15:03 | |
![]() | Kom att tänka på: Varför finns det "stång" på herrcyklar? | |
| Jollz | 2008-07-31 16:59 | |
![]() | Det är väl "orginaldesignen". När kjolbeklätt kvinnfolk ville ge sig på cykeln utan att visa upp benen (huvva!) fick man vackert göra en dammodell. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-07-31 17:01 | |
![]() | Om män rakar pungen kanske den blir känsligare för stötar? | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-07-31 17:04 | |
![]() | kanske det mommes men det blir inte så mycket hår som kan fastna i gylfen... Men varför fortsatte man att göra herrcyklar med den där förb-de stången att slå genitalierna i.. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-07-31 17:04 | |
![]() | www.simonlog.com/wp-...id ebig.jpg :D | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-07-31 17:05 | |
![]() | Jäkla fart man lär få, ser riktigt roligt ut. :D | |
| _abc_ | 2008-07-31 18:43 | |
![]() | upa: Inte "man" i generella jag. Men jag vill att du och jag ska komma överens om en gemensam bild av smärtnivån. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-07-31 18:44 | |
![]() | Jag tror faktiskt att man blir mindre känslig för stötar om man rakar pungen. Hår har för övrigt inte någon vidare bra stötdämpande funktion, om man inte har riktigt afrokrull. | |
| zmiley | 2008-07-31 18:49 | |
![]() | Det här tenderar att bli lite för personligt, men jag var på kontroll i tisdags. med nyrakad pung klev jag in på röntgenavd. på Alingsås lasarett och bad till gud om en ung, snygg läkare. När jag ligger där på britsen med kalsongerna utom räckhåll kliver det in en medelålders, dansk, mycket maskulin röntgenläkare. Och jag som hade tänkt be om en ultraljudsbild att hänga på kylskåpet.... | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-07-31 18:57 | |
![]() | Du borde egentligen få det billigare, eftersom de annars hade tagit in en sexig sjuksyrra som fått raka din pung. Om du varit smart nog att skaffa dig cancer alltså. | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-07-31 21:08 | |
![]() | _abc_, om du säger att smärtan är obeskrivlig för dig så tror jag att smärtan är obeskrivlig för dig. Men smärta är oftast inte obeskrivlig, det finns smärtskalor och ord man kan använda för att beskriva smärta på olika sätt. | |
| _abc_ | 2008-07-31 21:19 | |
![]() | Jag beskriver den som obeskrivnlig, torde ligga högst upp i skalan. | |
| Jollz | 2008-07-31 21:30 | |
![]() | Om man förväntar sig att något ska göra ont, gör det jävligt ont. När jag får en smäll på pungen gör det först riktigt ont, sedan avtar det och jag tror att det bara var en "blindgångare" och precis när jag känner mig segerviss antar jag plötsligt en grön ton, en krampaktigt, huggande smärta klättrar långt upp i buken. Benen bär inte, jag blir illamående och förbannar min mor som födde en son. Den är inte obeskrivlig, inte heller outhärdlig men visst fan gör det ont ;) | |