Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 54 |
Mobilspel
| Pågående | 19 564 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Hettjärn | 2008-08-19 21:35 | |
![]() | he he he...tråden va påväg tillbaka till vad den handlade om... för en kort stund.... | |
| MissT | 2008-08-19 21:39 | |
![]() | Jag har tjänat väldigt fina pengar på mitt jobb som jag valde att sluta för jag hade andra prioriteringar just då. Nu är jag gravid och pga massa olyckliga omständigheter har jag förlorat min SGI vilket innebär att jag är nere på 180 kr per dag när det blir dags. Vi bor i villa som vi med all sannolikhet lär sälja nu, vi ska försöka försörja två vuxna och två barn på 15 000 kr totalt. Det kan bli tufft. Alla kan ha otur och hamna i oanade situationer. Man kan inte säga att någon planerar dåligt efter de förutsättningarna. Man gör det bästa man kan utifrån de möjligheter man har. Teppy, när du får din bebis kommer allt ändras för dig med. Har du en buffert från din familj är det ju toppen men ett barn kostar mer än man tror. | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-08-20 10:10 | |
![]() | Om man kan sätta in barnbidrag o studiebidrag på banken för framtida utgifter så ska man inte ha dessa! Men tillbaks till TS: Fy 17 va pinsamt!, en gång då jag skulle handla i min lokala ICAaffär så hittade jag inte mitt VISAkort..Jäkla va pinsamt det var! ( och orolig blev jag förståss, trodde det var stulet ju) Fick lämna varorna bakom disken och gå hem. Väl hemma så sa min man att det låg på köksbordet, jag hade rensat ur min gamla plånbok och glömt att lägga tillbaks kortet! Det var bara att knalla tillbaks o lösa ut varorna. | |
| Teppy | 2008-08-20 17:30 | |
![]() | Jag väntar fortfarande på att prostitutions-inlägget ska raderas från sidan 4 i denna tråd. | |
| Teppy | 2008-08-20 17:32 | |
![]() | ursäkta, sidan 3 ska det vara. | |
| Teppy | 2008-08-20 17:33 | |
![]() | åh. jag skriver om då. Jag väntar fortfarande på att prostitutions-inlägget av hemliga anna ska raderas från sidan 3. Tack | |
| Wilsson - Ej medlem längre | 2008-08-20 17:40 | |
![]() | Helt otroligt att inlägget av hemliga anna får vara kvar där hon svarar på CHL:s fråga om vad Teppy jobbar med, och svarar "prostituerad, ha ha ha jag är så elak mot teppy stackarn" Otroligt om hon inte blir avstängd heller för det, som andra blivit för mindre saker. | |
| Jankster - Ej medlem längre | 2008-08-20 17:44 | |
![]() | Jag tycker också det är fel att det får stå kvar, och om ni frågar hemliga anna så tror jag nog hon vill ha det inlägget raderat hon med. | |
| hemliga anna | 2008-08-20 17:48 | |
![]() | jag bar du ju om ursäkt för det. tycker att hela "vad kvinnor borde göra"- tråden borde stängas ner. hade en man startat den hade den lagts ner för länge sen. | |
| barbi | 2008-08-20 17:49 | |
![]() | men gud*ASG* | |
| hemliga anna | 2008-08-20 17:49 | |
![]() | ja jag kämdes sekunden det hade skrivit det det var därför jag bar om ursäkt.. var lika snäll som alla andra sen | |
| Wilsson - Ej medlem längre | 2008-08-20 17:52 | |
![]() | hemliga anna: Är du fortf medlem? Opps... Var har rättvisan tagit vägen? Odin Odin...kolla nu vad konsekvensen finns bland övervakarna ;) | |
| hemliga anna | 2008-08-20 17:56 | |
![]() | nu är det så att jag tror teppy älskar alla som käftar emot henne för då får hon utlopp för sitt behov av att provocera. | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-08-20 17:57 | |
![]() | Fattar inte vad det är med er egentligen. Prostitution är mycket mer lagligt än att ladda ner mp3, men ni insinuerar att det skulle vara något av det värsta man kan arbeta med. | |
| barbi | 2008-08-20 17:57 | |
![]() | vilken greg. hon bad ju om ursäkt! plus att teppy borde ju vara lite glad iaf först massa klagande på henne i andra trådar oxå om hur hon är (negativ allså) o sen tycker nån att du är super bra att folk tom skulle vilja betala för att få vara me dig:=)) | |
| hemliga anna | 2008-08-20 17:57 | |
![]() | eller hur sex är skönt | |
| Wilsson - Ej medlem längre | 2008-08-20 18:04 | |
![]() | jag kan oxo skriva jätterasistiska saker då, och sen be om ursäkt. Tror ni att jag hade fått vara kvar då? Eller mitt inlägg? Nix, för det är inte rättvist här. Att kalla Teppy för hora tycker jag är under all kritik och tycker att vederbörande ska stängas av. Jag tog mycket illa vid mig att min kompis ska kallas för det. För att vara prostituerad är man hora. | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-08-20 18:06 | |
![]() | Jag blev kallad för telefonförsäljare en gång. Jag blev så arg att jag exploderade. Men jag fick ändå ingen ersättning av staten för denna oförrätt. | |
| hemliga anna | 2008-08-20 18:06 | |
![]() | men sluta skriv om saken så kommer färre personer att läsa det | |
| hemliga anna | 2008-08-20 18:07 | |
![]() | snälla värdar ta bort alla inlägg med ordet prostituerad i tack | |