Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 50 |
Mobilspel
| Pågående | 19 431 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Uisge - Ej medlem längre | 2011-09-12 00:04 | |
![]() | En annan fråga är ju varför reportrarna på CNN och BBC skulle ha sagt det tidigare än det verkligen skedde enligt konspiratörerna? Vad hade varit meningen med det, för dem som nu "egentligen" ligger bakom den här förödelsen? Jag har läst på flera ställen att det var uträknat av brandmän och andra som slet där, att även den byggnaden skulle rasa. Kanske kom informationen från alla kommunikationskanaler mellan de som arbetade där, för att sedan nå nyhetskanalerna? Det är väl inte orimligt det heller? | |
| Uisge - Ej medlem längre | 2011-09-12 00:05 | |
![]() | eller what crooked said | |
| Uisge - Ej medlem längre | 2011-09-12 00:07 | |
![]() | ..varför reportrarna skulle ha fått reda på det tidigare menar jag. | |
| le-lou | 2011-09-12 00:39 | |
![]() | crooked - du gör ju ett misstag nu och går händelserna i förväg. Jag frågar inte av vilken anledning, (varför) utan hur. Konstaterar bara att det var det som skedde. | |
| Paradispesso | 2011-09-12 00:49 | |
![]() | Minns att jag var på väg till tåget efter skolan och stannade till på en lokal pizzeria med två tjej kompisar och fick reda på det som inträffat när pizza bagarna fick telefonsamtal och vart väldigt högljuda och satte på tv4 nyheterna. | |
| fire_tiger | 2011-09-12 00:55 | |
![]() | kanske bryter av diskussionen ni ovanför förde men en liten aspekt som måste lyftas fram...jag tycker det är tragiskt att så många oskyldiga människor dör i ett sånt fruktansvärt terrordåd... men inte konstigt att någon i något land ger sig på usa... usa som krigat mot länder i hela världen, inte för att i första hand hjälpa dom men för att ge sken av att hjälpa folk.. usa har fört krig mot libyen, kuwait, iran, den finns även mycket olja runt afghanistan... det är ingen slump att usa valt att gå in i dessa länder. de har gjort det av en anledning. kriget i afghanistan har kostat 130 miljarder dollar, en summa som skulle behövas både inom usa då de har västvärldens sämsta vårdsystem. usa gör ju inte speciellt mycket för svältdrabbade länder eller hjälper afrika i deras kamp mot hiv/aids.. synd att så många oskyldiga stryker med för det är ju inte folkets fel att bush var gniden o stridslysten.. | |
| Belle1 - Ej medlem längre | 2011-09-12 06:15 | |
![]() | Ja jag låg i soffan o såg på Oprah, gravid och somnade. Vaknade av att sambon kom hem o sa vad som hänt o då visades det på TV. | |
| silverbjälke - Ej medlem längre | 2011-09-12 07:30 | |
![]() | minns det för mamma tyckte det var dåligt tajmat eftersom det skulle ta udden av hennes 60års kalas senare på dagen. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-09-12 22:41 | |
![]() | "crooked - du gör ju ett misstag nu och går händelserna i förväg. Jag frågar inte av vilken anledning, (varför) utan hur. Konstaterar bara att det var det som skedde." fattar inte. du frågar hur, jag svarar hur. du konstaterade ingenting, du ställde en fråga. men jaja. | |
| club_R - Ej medlem längre | 2011-09-12 22:42 | |
![]() | :) | |