Spelrum
| Giraffen | 24 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 4 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 44 |
Mobilspel
| Pågående | 20 052 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-22 23:12 | |
![]() | Jag har redan läst Solanas och Butler och allt vad de heter och gääääsp! | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-22 23:12 | |
![]() | :) | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-09-22 23:13 | |
![]() | Det stämmer, DNA kan man alltid hänvisa till. Med visst inslag av slump i form av kosmisk strålning styr ju DNA allt våra celler gör, vilket styr vad vi gör. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-22 23:15 | |
![]() | Absolut, miljöpåverkan strukturerar om vårt DNA. Mutationer är ett annat sånt slumpinslag. | |
| katalias - Ej medlem längre | 2008-09-22 23:16 | |
![]() | 11 sidor om otrohet, biologism, internetdejting, prostitution och generaliseringar. TS tog upp att hon upplever att gifta män i stor utsträckning raggar vänsterprassel på nätet. Min enda tanke efter att ha läst de här elva sidorna är att otrohet har alltid funnits och kommer alltid att finnas. Om raggningen efter vänsterprassel sker på nätet eller inte är väl egalt? Vad vill TS egentligen att vi ska diskutera? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-22 23:16 | |
![]() | Men det sker inte i realtid precis, utan tar lång tid. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-09-22 23:17 | |
![]() | Att hon är ständigt raggad på? Good for her. | |
| hotcold | 2008-09-22 23:22 | |
![]() | Joo uffe jag tror att kvinnor kan kan tänka själva. Och jag tror att högst 1% av kvinnorna som horar gör det för att de själva vill. Det är självklart ett nödvändigt ont av olika skäl. | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-09-22 23:28 | |
![]() | Uffe, gör du bara roliga saker eller enbart saker du verkligen valt själv med enkom lust som drivkraft? Eller är det här med att vilja något nåt som man skulle kunna betrakta som relativt och nyanserat? Vad tänker du om det? | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-09-22 23:29 | |
![]() | Vilka internetsidor vill jag veta... Det finns ju vissa sidor där det är givet att asgamarna flockas... Man får det humana bottenslammet så att säga, till skillnad från här på beta där man frotterar med eliten. | |
| ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-09-22 23:29 | |
![]() | hotcold, en populär skröna helt klart. Här kommer tyska tanten och förklarar hur det ligger till: www.youtube.com/watc...3g JFtXjysY | |
| uffe6y | 2008-09-22 23:30 | |
![]() | Den större delen av prostutitionen är nog ett nödvändigt ont,,,men så lågt som 1% tror jag inte på...tänk alla callgirls och flickorna i thailand som mer eller mindre lever med det som ett vanligt yrke | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-09-22 23:32 | |
![]() | Och om din mor, fru eller dotter "jobbade" som call girl skulle du tycka det vore helt OK, Uffe? Hon har ju valt själv..... | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-09-22 23:34 | |
![]() | Det ligger nog ett uns av sanning i TS påstående ändå, att Internetmän flockas kring kvinnor. Annars hade diverse seriestrippar varit lögnaktiga. Dessutom märker jag själv av det, då jag heter Amanda Huggenkiss på en schacksite, och får "en massa" vänliga mail hela tiden av diverse personer som är mycket trevligare än jag minns att personer i allmänhet brukar vara. | |
| uffe6y | 2008-09-22 23:36 | |
![]() | Kaparen?...varför skulle jag det? | |
| Dyslekso | 2008-09-22 23:39 | |
![]() | illi: hehe...förmodligen spelar de sämre schack mot dig också. De blir upphetsade av ditt namn, stackarna. | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-09-22 23:39 | |
![]() | Här är någon som utvecklat min tanke lite mer: everything2.com/node/4560 67 | |
| ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-09-22 23:39 | |
![]() | kaparn, om min fru arbetat som callgirl när jag träffat henne hade jag naturligtvis fått respektera hennes yrkesval, men man behöver ju inte acceptera varje karriärsval ens partner vill göra. Om hon nu plötsligt skulle vilja börja jobba som hora eller ännu värre, på en bank, så hade jag nog varit tvungen att säga nej. Val som i så grad påverkar livsstil och grundläggande moral måste man besluta om tillsammans. | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-09-22 23:39 | |
![]() | Ah, det måste vara därför jag vinner hela tiden :) | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-09-22 23:40 | |
![]() | Uffe: Så varför skulle du inte tycka att det var OK om din dotter jobbade med det? | |