Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 3 |
Mobilspel
Pågående | 19 819 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-24 19:50 | |
![]() | Bizzy, jag skulle aldrig kommentera någon som såg ut som sig själv raktuppochner, eller på någon som inte kastat första stenen. Men du kanske inte läste hela tråden eller förstod innehållet i Budalvs kryptiska inlägg? | |
Bambu Bongo - Ej medlem längre | 2008-09-24 19:52 | |
![]() | Det beror på att du är snål och läser recensioner i gratistidningar. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-24 19:54 | |
![]() | Jag är varken snål eller läser gratistidningar. (Märklig slutsats, eller försökte du vara rolig?) | |
Budalv - Ej medlem längre | 2008-09-24 19:54 | |
![]() | SylviaPlath: Jag tror att du letar lite väl mycket efter undertoner ibland... Det är ett allmänt skämt att folk fotar sig i badrum med kakel i bakgrunden, extema närbilder och suga in kinderna-bilder. Det är så det har varit sedan digitalkamerorna och avatarernas födelse. Om du vill ta det personligt är du lite sent ute. Jag kanske har hängt på nätet längre än du och på andra sidor... Du verkar tro att det här är något jag har hittat på, vilket inte är fallet. Jag stör mig inte speciellt mycket på bilder i frimärksformat. | |
Dyslekso | 2008-09-24 19:56 | |
![]() | Sylvia kan ha lite svårt med tolkningar ibland. Det har jag själv bittert fått erfara.:/ | |
Budalv - Ej medlem längre | 2008-09-24 19:56 | |
![]() | www.urbandictionary....?t erm=FGAS | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-24 19:59 | |
![]() | Intressant. Bambu Bongo har inte spelat ett enda spel på betapet, men sveper in på forumet, beklagar sig över poeter och svarar sen spydigt på poetens svar. Jag misstänker att du är någon jag avspisat. Du kan få gråta ut mot min axel om det känns bättre. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-24 19:59 | |
![]() | Buldalv, det där är överspelat. Gå vidare, det har jag gjort. | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-09-24 19:59 | |
![]() | windows | |
Gariam - Ej medlem längre | 2008-09-24 20:00 | |
![]() | Sylvia: Jag tror det är samma person som du kallade för "jävla as" härom dagen. | |
Bambu Bongo - Ej medlem längre | 2008-09-24 20:00 | |
![]() | jag bara ploppade ur en mening i samma takt som tangenterna smattrade på, fröken sylvia, men min poäng var bara - bra rec brukar inte använda uttjatade uttryck precis som bra författare inte gör det. jag retar mig på hundar som kastar pinnar på marken istället för att räcka över dom som vettiga människor. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-24 20:02 | |
![]() | Vem var det? Just det, personen som gick in och skämtade om psoriasis i tråden skriven av en person drabbad av psoriasis? Då förstår jag. Jag ställer alltid upp för de svaga när det är psykopater i närheten. | |
Bambu Bongo - Ej medlem längre | 2008-09-24 20:03 | |
![]() | "någon jag avspisat" :) var det där ett tecken på stor självdistans och humor? | |
belugavis - Ej medlem längre | 2008-09-24 20:04 | |
![]() | Jag får kräkreflex av uttryck som hungrig, matnyttig och skräddarsy ( i reklamsammanhang) En hungrig kreatör som skräddarsyr. Det här är en "matnyttig" tidning Folk som har familj och som tror att bara de går runt på IKEA, bygger om köket och handlar rätt sorts blöjor är världen trygg, man behöver inte tänka på svält utan det räcker med att bli jätteupprörd över bensinpriset. Folk som blir jättebesvärade när man tar upp något jobbigare än just inredning, bensinpris, väder, semester och stambyten. Jag irriterar mig på folk som döper sina barn till namn som kan kopplas till "klass" och som har fula kläder till sina barn med manchester och beiga schackrutor på. (därför sverige är inte medelpunkten och det är inte en perfekt värld bara för att några har det bra så jag skulle aldrig vilja signalera nåt sånt av det jag skrev. I det räknas också kläder med guldassociarer. Jag hatar handväskor,. alla sorter. bäst är att ha en svart soppåse med sina grejer i och jag går förresten naken ute) | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-24 20:06 | |
![]() | Förlåt, det var kanske förhastat - baserat på min erfarenhet av manlig spydighet. | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-09-24 20:07 | |
![]() | Var bor du? | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-24 20:07 | |
![]() | Matnyttig är ett fånigt ord, ja. | |
Tångkrabban | 2008-09-24 20:45 | |
![]() | Jag retar mig på: Folk som pluralböjer meter till "metrar" Föräldrar som inte håller efter sina skrikiga ungar Skräpkastare Harley-Davidsson ägare som tror att hela kvarteret vill höra när de startar sitt fordon | |
bizzzy - Ej medlem längre | 2008-09-24 21:06 | |
![]() | Jag retar mig på att allting ska ta slut samtidigt. Shampo, balsam, tvål, mediciner etc. Svågerpolitik. Att de som sitter på höga positioner aldrig kan erkänna att de gjort fel och be om ursäkt. | |
oeronbarn - Ej medlem längre | 2008-09-24 21:07 | |
![]() | *NEPOTISM stör jag mig också på. Ärligt talat, Horace? | |