Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 44 |
Mobilspel
| Pågående | 19 373 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| remvanrijn | 2008-10-19 12:31 | |
![]() | LeSchetekarn..hoppas du,ni, råkar tappa era vapen o sen bli jagade av djur, då kan jakten börja på lika villkor. Så fegt att döda djur med vapen när du själv håller dig på betryggande avstånd. | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2008-10-19 12:33 | |
![]() | trashone ge dig nu...tråden handlar inte om MIG!!!!! Tråden handlar om jakt i Afrika. Och vadå glasbubbla???? Och som jag skrev innan och trashone..det är väl rent ut sagt en jävla skillnad att medvetet vilja vara med på ev illegal jakt och skjuta lejon elefanter mm än att råka kanske ta livet av nån myra när man promenerar. Förbaskad barnslig kommentar det där | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2008-10-19 12:35 | |
![]() | remvanrijn ja jag håller 120% med dig då. Och fruktansvärt jobbigt för mig att höra om sånt här, då jag själv är adoptiv mamma till en elefantflicka i Afrika. SÅÅÅ många elefantmammor som dödas varje år, och ungarna blir utan mamma och till slut svälter ihjäl om inte bra organisationer hjälper till och tar han om dom. Ja jag hoppas innerligt att dom blir skadade eller uppätna så får dom se hur kul det är | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-10-19 12:40 | |
![]() | BiNo: Det enda barnsliga är att du inte kan erkänna att du är ute och cyklar i dina uttalanden. Men du har rätt, tråden handlar inte om dig. Men du skrev ett dumt inlägg och klarar du inte av att man kritiserar inlägget får du väl beklaga dig någonstans. Tråden handlar om att döda djur, Ts vill till Afrika, andra har diskuterar dödandet av djur i Sverige. Skillnaden i döda och döda är väl för alla olika. | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2008-10-19 13:24 | |
![]() | trashone så du tycker helt allvarligt att medvetet ta med sig ett vapen och medvetet döda ett djur är det samma som att ta en skogspromenad och råka trampa på myror??? Isåfall vem är ute och cyklar??? | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-10-19 13:26 | |
![]() | 5-åring: du har visst dödat djur haha. Titta du trampa på en lus. BiNo8, en del gillar att göra livet otrevligt för både människor och djur. Det är något vi får leva med tills överheten tröttnar på dem. | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2008-10-19 13:28 | |
![]() | mommesfrites så sant:) blir bara irriterad på trashones barnsliga jämförelser:) | |
| Zappast - Ej medlem längre | 2008-10-19 13:32 | |
![]() | BiNo8: Det är väl lika barnsligt att skrika att alla är dumma och onda förutom du, såklart. Att säga att det är synd om de stackars djuren och att du minsann har adopterat en elefantunge får ingen att tänka om... och måste de verkligen tänka om? // cynisk vegan | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2008-10-19 13:35 | |
![]() | zappast vadå?? jag har inte påstått att alla är onda. | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2008-10-19 13:36 | |
![]() | www.animalrightsafrica.or g/ | |
| Zappast - Ej medlem längre | 2008-10-19 13:36 | |
![]() | I princip... | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2008-10-19 13:37 | |
![]() | zappast nä det har jag väl inte. utveckla vad du menar | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-10-19 15:07 | |
![]() | Tack mommes, ja du borde ju veta. | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-19 15:28 | |
![]() | hehe | |
| LeSchtekarn | 2008-10-19 17:09 | |
![]() | BiNo8, över en miljon människor i Sverige har jägarexamen :) Jag njuter av jakten och allt som hör därtill. De senaste gångerna jag jagat i skåne har jag faktiskt inte haft med mig pistol, utan jag har haft en bowiekniv istället för att gör det mer spännande. jag missade mitt skott med bössan när jag skulle skjuta ett svin (händer inte ofta) och adrenalinet pumpade och jag tog fram kniven, jag var tvungen att hugga grisen 5-10 gånger innan den dog, helt sjukt vad mycket den tålde! Alla säger att jag ska jaga på samma vilkor som dom jag jagar, det är inte särskilt rättvist eftersom det finns en ordning. Det går uppifrån och ner och vi människor blir inte jagade av någon. Anledningen till att jag vill sjuka något utrotningshotat djur är att det vore ballt att ha ett uppstoppat på väggen hemma, innan alla e utrotade. | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2008-10-19 17:12 | |
![]() | Fyyyyyyyyyyyyyyyy vilken vidrig människa du är!!!!!! Jag önskar dig inget gott | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2008-10-19 17:13 | |
![]() | tror du det är skönt att bli huggen med kniv så många gånger utan att dö????? | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-10-19 17:18 | |
![]() | Bino8: Du har inte funderat på att han kanske bara retas? | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2008-10-19 17:23 | |
![]() | Basta ja då är det en till med dålig humor, och man ska ej skämta om sådan saker. | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-10-19 17:29 | |
![]() | "Det går uppifrån och ner och vi människor blir inte jagade av någon." Det är ju inte riktigt sant. Läser du inte tidningarna? | |