Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 50 |
Mobilspel
| Pågående | 19 423 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| krutmarie | 2008-11-01 13:11 | |
![]() | Ojoj Mismatch, vet du vad du ger dig in på? Det blir tungt att bära över tröskeln när ni vart och gift er :-) | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-11-01 13:13 | |
![]() | om man inte ska tro på det kan man likagärna dö absolut jag vill inte va ensam, men det kanske ni gillar kör hårt ignorance is bliss | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-11-01 13:13 | |
![]() | Nada problemas, krutmarie, Mismatch har en gaffeltruck. Och så var den här tråden totalsabbad :P | |
| Mismatch - Ej medlem längre | 2008-11-01 13:13 | |
![]() | Jag är en stark karlakarl som med lätthet bär min storbarmade hustru över tröskeln, hihihi. | |
| Mismatch - Ej medlem längre | 2008-11-01 13:14 | |
![]() | Trucken tar jag fram i sovrummet. Sabbad tråd, jupps jupps. Ameeen förlåååt då!! ;-) | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-11-01 13:14 | |
![]() | mismatch: jag har vart ensam i 34 år, jag har smakat på den underbara kärleken i 2samheten, Ja jag föredrar detta, inget konstigt med det krutmarie: du verkar förstå, det ska kloka kvinnor till detta, nej det finns ingen här man kan bjuda på middag, då de flesta i krokarna har en annan hobby: knark | |
| TIIIILT | 2008-11-01 13:16 | |
![]() | Lyssna på Mismatch, han är vis. | |
| Mismatch - Ej medlem längre | 2008-11-01 13:16 | |
![]() | Jag förstår dig, ryssbrud. Det gör jag verkligen. Jag kan bara hoppas att du hittar en livskamrat snart. Nu MÅSTE jag dra ut. Hej dååå! | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-11-01 13:17 | |
![]() | lyckan finns inte i brösten iaf, så det skiter jag i tiilt tror du jag lyssnar på plattityder från en 20åring? eh, nej | |
| Mismatch - Ej medlem längre | 2008-11-01 13:17 | |
![]() | Visst är jag. ;-P | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-11-01 13:18 | |
![]() | bra dessutom var det bara ett exempel finns väl andra anledningar till depp som jag inte vill dra upp här men det handlar inte om bröst dessutom är det för sent för livskamrat då jag är ful, gammal, ensam, provocerande och hatad | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-11-01 13:19 | |
![]() | så ja, jag vet om det. ni kan hålla käft nu skriv till spelvärdarna om det stör er idyll | |
| Mismatch - Ej medlem längre | 2008-11-01 13:20 | |
![]() | Äh, det finns gubbar som är fula, gamla, ensamma, provocerande och hatade också. Det är bara att ragga upp en sådan. Lika barn leka bäst vettu. ;-) *poff* | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-11-01 13:22 | |
![]() | ja jag har funderat på det okej erkänner du är vis men nu har vi förstört tråden och det var mitt fel | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-11-01 13:23 | |
![]() | Ryssbrud, jag hatar också att vara ensam. Jag är livrädd för att vara ensam. Därför är jag kvar i ett praktiskt och socialt nätverk som också för med sig en del ont. Jag skulle vilja vara nöjd och trygg med mig själv men det är jag inte. Livet får gå som det gör...år har lagts till år och här lever vi mestadels i stiltje...men jag älskar något annat, som också är fastbundet. | |
| Mismatch - Ej medlem längre | 2008-11-01 13:24 | |
![]() | Nej då, det var som vanligt mitt fel. Men jag kommer alltid undan tack vare min charm. Puss o Kram på dig, ryssbruden. ;-) | |
| krutmarie | 2008-11-01 13:24 | |
![]() | ryssbrud, ingen människa är ful, det ligger i betraktarens ögon. Finns för det mesta nå´n för alla. Att vara gammal är väl inte så kul, men det blir vi ju alla förr eller senare. Om du går omkring och tycker så illa om dig själv så kanske du skrämmer bort den du skulle kunna träffa och tycka om. Tycker man inte om sig själv så är det inte så lätt för nå´n annan heller att göra det. En knarkare skulle jag absolut inte heller vilja ha, men alla är väl inte det där du bor? Försök att tänka att DU är DU och ser ut som du gör och acceptera det. Det kanske bara är som du tycker att du är ful? | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-11-01 13:25 | |
![]() | jag är inte rädd för att vara ensam, jag ser bara ingen större mening med det och det gör mig inte lycklig jag vill dela livet med någon jag vet ju hur det kan vara tyvärr har jag förlorat människor som betydde nåt för mig det och kombinationen att hitta ett jobb jag kan trivas med det är knepigt och det gör mig deprimerad att jag inte kan ge min son en bra morsa utan en jävla idiot | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-11-01 13:26 | |
![]() | krutmarie; jag är inte ful, men man kan känna sig ful på insidan | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-11-01 13:27 | |
![]() | så jävla gammal är jag inte heller men det kan kännas som att livet gick åt helvete när man misslyckas | |