Spelrum
| Giraffen | 10 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 5 |
| Inloggade | 15 |
Mobilspel
| Pågående | 18 985 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| remvanrijn | 2008-12-18 19:32 | |
![]() | perfekt leka polis.. har du sett några poliser som toktutar och visar fingret? inte jag, så enligt mig lekar man nte polis om man gör så. körkort/att köra bil hmm känns som att vara konstnär.. man har det i sig eller man har det inte. Att tuta,blinka, visa fingret hjälper ju att göra människan uppmärksam på att de kanske inte är helt med i trafiken och att de borde anpassa sig efter trafikrytm som råder.ännu en positiv punkt med invandring och multikultur kan jag tycka, heja för en kontinental körstil i sverige | |
| CHL | 2008-12-18 19:38 | |
![]() | jag stör mig på dessa som inte vet hur man agerar i en rondell, allra helst dom med dubbla filer. Dom bara tutar å kör för att dom inte vet hur man ska göra... det stör mig nåt fruktansvärt att behöva väja för dessa stollar varje dag till o hem från jobbet. | |
| Åskmoln - Ej medlem längre | 2008-12-18 19:46 | |
![]() | Om ni har bråttom i trafiken, sätt er i bilen och kör hemifrån (eller vartifrån ni nu åker) lite tidigare. Vad tjänar man i tid genom att köra 110 istället för 90 om man kör 5 mil? ja, inte många minuter i alla fall. | |
| remvanrijn | 2008-12-18 19:52 | |
![]() | åsk.. därför kör vi fortare än 110 ju. dessutom känns det segt att köra 110 | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-12-18 19:59 | |
![]() | Jag stör mig på att när jag är ute och åker bil så har någon jävel placerat ut en massa hinder för att försvåra min framfart. Jag gör en lista av mina observationer för enkelhetens skull: 1. Människor UTAN (!!!) bil som rör sig i olika riktningar, inte sällan i vägen för mig när jag kör 2. Upphöjningar av vägen på ömse sidor i staden. En smal jävla väg som är ungefär 14 centimeter högre upp än där jag kör. Har inte förstått hur jag skall få plats med min bil där. Tenderar också att vara en massa människor där (se 1, oven) 3. Män i uniform som viftar provocerande åt mig när jag kör förbi och som sedan förföljer mig och blinkar med lampor. Är det något jäkla studentspexande? 4. Folk som kör åt fel håll. Inte sällan händer det att bilar färdas mot mig när jag ligger i omkörningsfilen på Infantilvägen där jag bor. Eftersom jag har rätt till väg så har jag hittills inte agerat på detta, men förr eller senare kommer jag att smälla till någon. | |
| ViktorWig | 2008-12-18 20:01 | |
![]() | yogimama; nej det hjälper inte att visa fingret! som jag sagt tidigare växer det ut två horn i skallen på mig när jag sätter mig bakom ratten. Jag anser att det är dom som krampaktigt håller i ratten i kl 10 och klockan 2 samtidigt som dom har näsan i vindrutan är dom farligaste i trafiken (förutom gamla tanter i blommiga mössor och fyllon dvs). Kan man inte slappna av i trafiken är man trafikfarlig! | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-12-18 20:03 | |
![]() | Jag irriterar mig på att en flaska Explorer inte får plats i min "cup-holder" | |
| -Rob- - Ej medlem längre | 2008-12-18 20:10 | |
![]() | Jag irriterar mig på att bilar väsnas och luktar illa. Buy a bicycle for gods sake! :-)) | |
| fuego | 2008-12-18 20:18 | |
![]() | Bilar skall låta, älskar ljudet av en V8 eller avgasrörsbrummet från en Alfa Romeo | |
| -Rob- - Ej medlem längre | 2008-12-18 20:19 | |
![]() | Vi är alla olika. Jag älskar ljudet av en porlande vårbäck. ;-) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-12-18 20:21 | |
![]() | Sådan bilförare, sådan cyklist. Vet inte om jag vill se TS susa fram med fingret i skyn... | |
| fuego | 2008-12-18 22:18 | |
![]() | Rob// "porlande vårbäck", tja, det är bara att ställa sig längs diket när du blir kissenödig under en cykeltur | |
| yogimama - Ej medlem längre | 2008-12-18 22:30 | |
![]() | nej vw, sitta-20cm-frånvindrutan- folket är inga roliga medtrafikanter, där är vi ense. men alla är olika och att bli förbannad hjälper ju varken i trafiken eller i övriga livet. tänk istället att du kanske kan underlätta gamla blomtantens vardag genom att inte visa fulfinger, då blir hon glad och du har sluppit dra på dig onödig ilska (se karmatråden) win-win ; ) | |
| mrperfect | 2008-12-18 22:58 | |
![]() | remvandrijn: Att leka polis= korrigera andra Låt vara att riktiga poliser inte använder dessa metoder | |
| mrperfect | 2008-12-18 23:00 | |
![]() | en cykel med skevt kedjeskydd: ....gnäll gnäll gnäll ....osv stör rätt mycket :) | |
| badannkan - Ej medlem längre | 2008-12-18 23:11 | |
![]() | Slökärringar som ligger och kryper fram i trafiken och som ligger under tillåten hastighet. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-12-18 23:13 | |
![]() | folk som tror att blinkers är extrautrustning | |
| mrperfect | 2008-12-18 23:14 | |
![]() | blin..va hettere? | |
| -Lala-la | 2008-12-18 23:37 | |
![]() | skyltar. | |
| malekhamoves | 2008-12-18 23:38 | |
![]() | Haha!! | |