Spelrum
| Giraffen | 21 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 48 |
Mobilspel
| Pågående | 19 476 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tess 08 | 2008-12-27 14:06 | |
![]() | Deathinvegas skrev: 'man kan ha en studsmatta på tomten det är roligt för barnen med' Måste vara en av de mest idiotiska/töntigaste kommentarer jag sett... Tror det har att göra med att ingen tyckte synd om personen då death själv tyckte synd om sig i annan tråd... | |
| Maja G | 2008-12-27 14:07 | |
![]() | Det här blir bara värre och värre... Ibland måste man ta biverkningar som kommer för att bli av med psykiska, mycket hemska och jobbiga, besvär..Det kan tom vara skillnad på liv och död om man inte tar sina mediciner.. Då tror jag inte man tänker på att en av biverkningarna är viktuppgång? | |
| Tess 08 | 2008-12-27 14:07 | |
![]() | deathinvegas 2008-12-27 14:05 frågan är tess varför du tar åt dig, du medhåller ju i att du skulle vara fet OCH anser det vara nåt FULT Har aldrig påstått att jag är fet, tar inte åt mig men förvånas mycket åt mången idiotisk kommentar här... | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-12-27 14:09 | |
![]() | Jag äter mediciner som gör att aptiten minskar. Ibland får jag trycka i mig mat trots att det står mig i halsen. På samma sätt får den som äter mediciner som ökar aptiten avstå från prinsesstårtan trots att det suger i tarmen. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-12-27 14:09 | |
![]() | Snälla vegas. Först: varför slutar du inte röka om det nu är bara att göra om man vill. Du har inte råd att röka och din familj mår inte bra av det. Sen: du får inte skriva andra på näsan att mediciner och vaccinationer är vägen till helvetet. Sanningen är att utan vacc och läkemedel, skulle massor av människor vara avlidna, vare sig de är i himmelen eller helvetet. Lithium VET jag att man byter inte ut om man är kraftigt bipolär. Det är en livshotande sjukdom, både i maniska och depressiva faser. Du får inte kasta ur dig nedsättande omdömen om andra, särskilt när du inte vet orsakerna till att de har ett för dig t ex obehagligt utseende. Vad tänker du med? | |
| micro113 | 2008-12-27 14:09 | |
![]() | upa Man får inte ändra kostintaget under medicinering med lithium. När medicinen är inställd skall man äta som vanligt dvs 1500-2000 kalorier per dag. | |
| deathinvegas - Ej medlem längre | 2008-12-27 14:10 | |
![]() | ja om de vill men då ska de inte gnälla sen om de blir tjocka | |
| Bitte - Administratör | 2008-12-27 14:10 | |
![]() | Alla har dåliga karaktärer,, suck jag blir så förbannad och lessen över kommentarer om överviktiga och dess sätt att vara,, måste vara bättre att vara fet och kunna göra nått åt det än dum och inte kunna ändra på sig Bitte | |
| deathinvegas - Ej medlem längre | 2008-12-27 14:12 | |
![]() | vaccinationer har du rätt i, det är jag kraftigt emot oxå | |
| micro113 | 2008-12-27 14:13 | |
![]() | death Gå ut på nätet och läs om lithium.... | |
| micro113 | 2008-12-27 14:15 | |
![]() | Upa Jag äter inte prinsesstårta, godis, chips, snask, dricker inte läsk, saft, öl eller mjölk. Jag dricker kaffe och vatten, och äter mat med mycket grönsaker och fibrer ....... | |
| Mouche - Administratör | 2008-12-27 14:19 | |
![]() | Om jag NÅGONSIN får se ett lika plumpt inlägg som det jag just raderat så kommer jag att stänga det kontot och alla efterföljande konton den personen startar här på Betapet! Jag har sagt detta ett otal ggr men säger det igen: Har man inget vettigt att säga så är det bättre man håller sin käft! Mouche | |
| Tess 08 | 2008-12-27 14:19 | |
![]() | Tack mouche!! Kram! | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-12-27 14:20 | |
![]() | Fast forskningen runt fetma och relaterade sjukdomar fortgår och ingen vet ännu exakt vad som gör en fet. Att intaga mindre energi än vad man gör av med säger sig självt, men att hävda sig ha insikt i allas kroppar och allas olika behov är väl lite förmätet. Måste man rättfärdiga sitt ätande här med? | |
| Snoosy | 2008-12-27 14:23 | |
![]() | deathinvegas,, många som behöver gå ner lite i vikt vet inte hur man gör. Ändå dumförklarar du alla som bär på lite flera kilon. Vi vet mycket väl hur man äter för att gå ner i vikt. Och enligt dig är man dum om man inte följer detta trots att man vet. Så enkelt är det tyvärr inte. Det är ett beroende. Kan ge mig fasen på att du har något beroende av nått slag.. Men av det bättre slaget.. Eller :) ? | |
| Mouche - Administratör | 2008-12-27 14:24 | |
![]() | Jag har också raderat svaren/reaktionerna på det inlägg jag nämner här ovan. Detta för att den drabbade personen inte på något sätt ska påminnas om den skymf hon utsattes för. Jag beklagar verkligen att sådana saker händer ibland vännen min. Mouche | |
| Ekliptikan - Ej medlem längre | 2008-12-27 14:36 | |
![]() | Om det verkligen finns mediciner som får kroppen att fungera så oerhört mycket mer effektivt, dvs klara sig på så pass mycket mindre energi att man automatiskt går upp i vikt även om man försöker kompensera för det med träning (för det gör man väl om man är nedstämd? det bäste botemedlet när man känner sig nere är ju att röra på sig, eller?) så borde vi genast börja exportera dessa medel till tredje världen, kraftigt subventionerade naturligtvis eftersom de säkert är dyra. Med hjälp av litium? stämmer det? så skulle vi kunna bota världssvälten utan större bekymmer, dessutom skulle många av de ledsna svältande människorna säkert komma över sina eventuella psykiska åkommor, ta två betala för en... | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-12-27 14:38 | |
![]() | Morrn Ekliptikan, jag som väntat så. | |
| micro113 | 2008-12-27 14:38 | |
![]() | Ekliptikan Det finns flertalet mediciner som har viktuppgång som biverkning.... ... i övrigt tyckte jag inte ditt inlägg var kul eller fyndigt den här gången. | |
| Stormvind_66 - Ej medlem längre | 2008-12-27 14:40 | |
![]() | Världssvälten är en myt. Den existerar inte pga matbrist utan pga översvämmade inhemska matmarknader till följd av alla gratismat som då och då dyker upp till följd av bistånd. | |