Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 28 |
| Inloggade | 61 |
Mobilspel
| Pågående | 19 861 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-01-06 00:21 | |
![]() | Godnatt, hoppas småkronorna vinner så du blir glad. | |
| Bitte - Administratör | 2009-01-06 00:25 | |
![]() | Micro jag har aldrig sagt att du skrev det , i sånna fall hade jag skriv ut det,, jag funderar bara rent allmänt.. Och ingen har väl missat att jag respekterar våra värdar och Admin Bitte | |
| tilduskan - Ej medlem längre | 2009-01-06 00:49 | |
![]() | jag har tänkt å förutom det ovanstående vill jag lägga till följande till mouche det spelar inte någon som helst roll vem du är eller vad du gör eller vem du kommer i från i mina ögon så länge du vill sajten väl och handlar därefter och det tror jag faktiskt att du vill och det står jag för här och irl. du kan vara handikappad, gammal gumma, uteliggare, socialfall, mördare, prinsessan victoria, jonas gardell, clownen manne ja vaf*n som helst det har ingen betydelse här inne eller ens irl, det är det som är så härligt med det här spelet ALLA kan spela och får det! problemet är att alla inte ser varför du agerar som du eller andra värdar agerar och det är ovetskapen som gör folk upprörda. det liksom att det är vissa värdar som gör mer än andra å därav märks mer än de som inte gör något. därför är det också de som märks som får mer skit helt i onödan rätt i nyllet. tänk på alla troll här inne, de vågar inte ens visa vem de faktiskt är egentligen de skapar nya nick säger nya saker utan att bry sig ett jota. vad säger inte det om dem? du stannar iaf som mouche och står för vad du tycker å tänker det tycker jag är strångt jag! puss på dig å alla andra med... | |
| Bitte - Administratör | 2009-01-06 00:53 | |
![]() | Amen tilduskan, det hela var klockrent Pussi puss Bitte | |
| TroII - Ej medlem längre | 2009-01-06 00:54 | |
![]() | Det är lätt att stanna när ingen stänger av dig. Puss. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-01-06 00:57 | |
![]() | Jag trodde problemet var att alla tycker olika? | |
| Bitte - Administratör | 2009-01-06 00:58 | |
![]() | Det är lätt att uppföra sig så man inte blir avstängd Bitte | |
| tilduskan - Ej medlem längre | 2009-01-06 00:59 | |
![]() | trash det är inte lätt å vara problem överhuvudtaget... | |
| le-lou | 2009-01-06 00:59 | |
![]() | micro - du tycker själv inte att ordet kränkande är lite väl att ta i för mitt inlägg? KRÄNKER jag verkligen någon? Det är ganska provocerande att skriva en sån grej, och det är det jag reagerar på. Du får ha vilken åsikt du vill - men skriver du att jag är ful eller ointelligent så lär jag reagera på det med, även om det nu skulle vara din åsikt. Att kränka någon innebär mig veterligen att behandla någon nedsättande, så för att jag tar några i försvar och uppmanar till ett snällare 2009 - hur 17 kan du få det till en kränkning? | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-01-06 01:00 | |
![]() | Oh jag vet inte, har aldrig orsakat något ;) | |
| le-lou | 2009-01-06 01:00 | |
![]() | kan du inte komma med en till onliner nu? Trashone ? | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-01-06 01:01 | |
![]() | Mja jodå du bad så snällt och spydigt, äkta exvärdstuk. | |
| le-lou | 2009-01-06 01:02 | |
![]() | haha, vilka mer kör med exvärdsstuk? Spydighet brukar du vara en fena på annars, man lär alltid av de bästa. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-01-06 01:02 | |
![]() | Ja jag vet, är bara undrande vilken tå jag trampade dig på. | |
| le-lou | 2009-01-06 01:04 | |
![]() | nje det som mest slår mig är hur du alltid lyckas vara mitt i diskussionerna utan att faktiskt säga nåt. Du skriver ofta och kommenterar andras inlägg, gärna med lite upproriska onliners som ska få folk att smälla, sällan uttrycker du själv en egen åsikt. Det är väl så i guess. | |
| tilduskan - Ej medlem längre | 2009-01-06 01:06 | |
![]() | lelou jag måste vara en | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-01-06 01:07 | |
![]() | Det är en konstform faktiskt. Lite finslipning och voila, perfection. Är det därför du är sur? | |
| TroII - Ej medlem längre | 2009-01-06 01:07 | |
![]() | Min kommentar var endast en replik på "du stannar iaf som mouche och står för vad du tycker å tänker det tycker jag är strångt jag!". Jag står för det jag skrivit som eventuellt orsakat att jag blivit avstängd. Exakt varför jag blivit avstängd har jag aldrig fått något besked om. Men kom inte och säg att jag är feg för att jag blir avstängd. | |
| le-lou | 2009-01-06 01:09 | |
![]() | trashone - nej. Vem har sagt att jag är sur? Och allra minst på dig, det enda du har bidragit med är ju dina onliners. | |
| tilduskan - Ej medlem längre | 2009-01-06 01:09 | |
![]() | ehh troll det finns andra troll än du faktiskt. många som stänger av sig själva trot eller ej. och jag har aldrig använt uttrycket feg. | |