Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 302 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mandark | 2009-02-26 23:18 | |
![]() | Mitt ex på en fest i när jag gick i sexan, och min nuvarande på skolan vi gick på. Hon gick då i femman, jag i åttan, men vi blev aldrig ihop då, jag hade då hon jag träffade på en fest då jag gick i sexan. Och tänka sig. jag har barn med båda brudarna. | |
| Pialina | 2009-02-26 23:38 | |
![]() | mijand skrev 2009-01-22 16:09 "Vilket är värre, att ha ett iskallt hjärta, eller ett varmt hjärta bakom en hög mur? Kontentan blir ju densamma, vilket är jättetrist! (Har en mur)" Det är en jätteskillnad. Den höga muren kan rivas, kanske behöver det göras bit för bit så det tar länge, men det går och då finns det varma pulsernade hjärtat där. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-02-26 23:43 | |
![]() | Alla murar kan rivas,Pialina. | |
| Polly Juice | 2009-02-27 02:26 | |
![]() | Charliiie, jag har läst att det är tvärtom - flickor lär sig redan från tidig ålder att förhållanden förändras, man har en bästis och sen händer något, och sen får man en ny bästis, livet går vidare även om ett förhållande (vare sig det rör sig om vänskap eller förälskelse) inte håller. Killar däremot umgås hellre i grupper och fördjupar bara förhållanden med vänner eller flickvänner om det VERKLIGEN är allvar, därför tränas de inte på samma sätt att hantera "skilsmässor", och tar därför spruckna förhållanden hårdare än flickor - men eftersom de också uppfostras till att inte visa att de är känsliga, så försöker de strunta i sina egna ledsna känslor och pratar helst inte om dem, vilket bara gör att eventuell sorg gräver sig ännu djupare. | |
| Mimikryp | 2009-02-28 12:51 | |
![]() | Nix. Jag väntar fortfarande. | |
| anktejp - Ej medlem längre | 2009-02-28 12:57 | |
![]() | Japp. tyvärr sjabblade jag bort det och får leva med det resten av mitt liv, säg inget till min fästmö. | |