Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 7 |
Mobilspel
| Pågående | 19 560 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-02-09 22:36 | |
![]() | ajuste det är sånt också. har inte koll på alla dagar. | |
| Anneli34 | 2009-02-09 22:46 | |
![]() | Ska fira med att se på melodifestivalen med familjen, jösses så svensson ;) | |
| godlovesme - Ej medlem längre | 2009-02-09 22:55 | |
![]() | kermis: det finns ändå killar som själva är lite tresiffriga och de kanske gillar såna som dig? jag tror på nätdejting! du är värd en man! fråga risottos kompis | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-02-09 22:56 | |
![]() | Anneli34,jag ska också titta på melodifestivalen. Jag tror att de flesta gör det oavsett vad de säger. | |
| yogimama - Ej medlem längre | 2009-02-09 22:56 | |
![]() | www.youtube.com/watc...d6 irkJ19Yk | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-02-09 22:58 | |
![]() | Det är nog bara på detta forum som alla antiöverviktare sitter, har faktiskt inte varit med om liknande... Tur man slipper ha med dem att göra irl. | |
| kermis | 2009-02-09 23:02 | |
![]() | ritalina: bara för att jag själv är fet så betyder det inte att jag tycker att feta män är attraktiva. Och det finns män av alla storlekar som gillar feta, men de är inte lika många som de som föredrar smala eller normalstora tjejer. Och jag har nätdejtat i fem år... För vissa funkar det, för andra inte. Jag hittar inte min sorts män den vägen. Jag har pm:at risotto och vice versa. Den tredje parten ska också tillfrågas, sen får vi se. Ser dock inte detta som "nätdejting". Nya kontakter tackar jag aldrig nej till. Inte om de verkar minsta intressanta i alla fall. Vart det leder känns som någonting man tar allt eftersom... Nu har vi snackat nog om mig. Den här tråden handlade om alla hjärtans dag... | |
| godlovesme - Ej medlem längre | 2009-02-09 23:02 | |
![]() | trash; vad är problemet nu? kermis sa själv vad hon vägde och att killen måste gilla det. | |
| godlovesme - Ej medlem längre | 2009-02-09 23:03 | |
![]() | kermis: nä mn det finns vanliga killar som gillar större damer oxå, det har jag sett på tv. Tänkte bara att en stor kille hade mer förståelse kanske? | |
| godlovesme - Ej medlem längre | 2009-02-09 23:04 | |
![]() | kermis: ROLIGT! | |
| kermis | 2009-02-09 23:08 | |
![]() | ritalina: men snälla.. ge dig nu. :D "nä mn det finns vanliga killar som gillar större damer oxå, det har jag sett på tv." Du tror inte att en som varit överviktig i hela sitt liv vet såna här saker av egen erfarenhet? Jag VET att det finns såna män. Det har jag ju skrivit flera gånger! Jag säger bara att fältet blir mindre då jag inte bara måste hitta en man som passar mig, utan även någon av de män som gillar feta. Flertalet gillar ju inte oss, utan föredrar normalstora eller smala tjejer. Det är ingenting jag gråter över. Ingenting jag ömkar mig för. Det är bara realitet. Inte mer. Inte mindre. Kan du SNÄLLA lämna ämnet nu? | |
| godlovesme - Ej medlem längre | 2009-02-09 23:12 | |
![]() | kermis: jo jag försöker bara hjälpa till och vara snäll, lite svrt när man måste gå på tå. men lycka till :) | |
| godlovesme - Ej medlem längre | 2009-02-09 23:13 | |
![]() | kermis: btw: jag är ju ensam och "smal" men det är fan inte lätt ändå kan jag säga, JAG måste ju oxå vara intresserad. | |
| Ässät | 2009-02-09 23:14 | |
![]() | Ja föredrar lite mulligare tjejer framför trådsmala faktiskt..de ska va lite o ta i när åskan går *s* :D | |
| Ässät | 2009-02-09 23:22 | |
![]() | Osså stannade tråden upp i vanlig ordning när ja har skrivit nåt.. :( ska sluta skriva i trådar tror jag *s* | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-02-09 23:30 | |
![]() | Tror att det är sovdags för många, därav avstannandet. Du kan få en vänskaplig kram av mulliga mig. | |
| Ässät | 2009-02-09 23:32 | |
![]() | ja så kanske de e..men de händer vicken tid som helst på dygnet *s*.. Kram kram :) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-02-09 23:39 | |
![]() | Man kanske skulle dra ut på krogen utklädd till ett hjärta. | |
| Ässät | 2009-02-09 23:40 | |
![]() | ja gör de snälla trash.. låt nån ta kort så lägger du upp de som profilbild sen..tror du skulle va söt i de *s* | |
| Caligatia | 2009-02-09 23:41 | |
![]() | Man får nog mer uppmärksamhet utklädd till spader 5 (eller 4 för den delen)... Svarta skor, svarta handskar och inget mer... :) | |